wie is er nog maar net bezig zwanger te worden deel 4

Dames, wat een rust hier! Ben ik niet gewend hoor!
Mijn mannetje is geslaagd!!! Ben helemaal blij!!! Hebben net samen hele huis schoongemaakt, ik vooral binnen en m'n lief buiten het balkon, de ramen gezeemd en gestofzuigd. We zijn helemaal klaar voor de BBQ vanavond!

Kus Svtje

Hey svtje, Gefeliciteerd hoor, goed van je man. Hier nog steeds geen ongi en vanmorgen negatief getest helaas.

xxx Midanie

Pfff Midanie, wat duurt het lang voor je duidelijkheid mag krijgen meis! Heb nog steeds goede hoop voor je hoor, geen ongi is een goed teken! Jt testte ook pas na een week positief.  DuimDuimDuim!!!

Dikke kus Svtje

Het Svtje, lief dat je nog zo positief bent, ik heb zelf de hoop al een beetje opgegeven nu. Had Jt wel kwaaltjes dan toen ze nog negatief testte? Ik heb nergens last van volgens mij, ja af en toe voel je wel iets maar dat kunnen net zo goed je darmen zijn en gisteren was ik wel 2x iets misselijk maar kan natuurlijk ook gewoon aan mijn suikerspiegel liggen, daar heb ik namelijk wel vaker last van. Ik denk niet dat het kwaaltjes zijn voor zwangerschap bij mij. Maar helaas kan ik niks anders doen dan afwachten hè, we zien wel.

Ik zit nu op mijn werk, het is niet zo druk dus kan wel ff internetten. Tis toch echt heerlijk weer en ik zit de hele dag binnen bah. Denk dat wij vanavond ook maar eens gaan barbequen of even terrasje pakken.

Gaan er binnenkort nog mensen op vakantie dan? Wij weten nog niet goed wat we willen, waarschijnlijk lastminute naar de zon. Iemand suggesties?

xxx Midanie

Hallo Lieve meiden,

Tis inderdaad rustig hier maar begrijpelijk vanwege het mooie weer.

@Sv'tje:
wat gaaf dat je het hartje gehoord hebt! Volgens mij kan je je geluk niet op dan!! Ook gefeliciteerd met het slagen van je man!
Ff klein feestje vieren?!

@Zebraatje:
Naast mn ouders weet ook een vriendin van mij dat we bezig zijn.. Ze is zelf ook bezig voor een 2e kindje en dus houden we elkaar op de hoogte hahaha.

@Friezinnetje:
En hoe staat het met je NOD?

@Poohh:
ik hoop voor je dat het niet doorzet en dat je toch posi test misschien volgende week. Heb er zelf geen ervaring mee dus kan je ook niet zeggen wat mijn bevindingen zijn.

Hier lekker om de dag klussen en hopen dat er wat moois van komt mja zal wel niet. Je leest zo vaak dat het gemiddeld een half jaar tot een jaar duurt.....
We zien het wel
Als ik mensen vergeten ben sorry sorry sorry heb even geen 2 schermen open staan.
Ga nu snel weer naar buiten verder bbqén.

Fijne aaf allemaal liefs Ilse

Hey meiden,

Wat een prachtige dag en nog steeds mooie avond en nog steeds rustig, heel goed te begrijpen inderdaad.

We hebben heerlijk genoten van de bbq vanavond en hebben ook ontzettend leuk nieuws ontvangen. Mijn zwager en schoonzusje kwamen vertellen dat ze een kindje verwachten. Ze is vandaag precies 12 weken zwanger en ik precies 16 weken, dus echt helemaal super, kleinkind nummer 7 en 8 zijn onderweg! Had het echt niet verwacht, maar heel leuk om samen zwanger te zijn!

@Midanie, duim nog steeds hoor meid! Weet niet precies, maar volgens mij had Jt wel wat kwaaltjes voordat ze positief testte.

@Vieguh, de bbq was ons kleine feestje! Het leuke nieuws dat we niet alleen binnenkort papa en mama worden maar ook voor de 7de keer oom en tante droeg daar ook helemaal aan bij!

Geniet van jullie avond meiden!

Dikke knuffel Svtje

Hey Friezinnetje,

Zit net nog even mij berichtjes terug te lezen... beetje dom , kan echt merken dat ik zwanger ben hoor. Bedoel het goed hoor, voor je duimen maar snap dat je gewoon ongi gaat worden omdat je de pil pas net in de prullenbak hebt gegooid  Hoop dat je cyclus goed op gang komt meis!

Xje Svtje

haai allemaal!!
Pff ben zooo moe steeds en waar is mijn goeie conditie gebleven?? 1 x de trap op en af en heb al spierpijn!! poeh poeh... Verder af en toe wat gepruttel daar onderin mijn buik, maar geen krampjes meer, af en toe voel ik mijn borsten iets... maar niets heftigs ofzo, behalve die vermoeidheid dan. Gingen gisteren naar de bios, film begon om 21.15 en ton dacht ik al hoe kom ik die film door zonder in slaap te vallen?? Hoe bizar, en dat voor ontpillen?? Nog een weekje tot mijn nod, het zal mij benieuwen, kan me niet voorstellen dat t al raak zou zijn hoor...
tot die tijd lekker klussen en vroeg naar bed dan maar...
truste!!

Terug
Bovenaan