wie is er nog maar net bezig zwanger te worden deel 4

hey  svtje lijkt wel of er dus meer mensen feest aan het vieren zijn.
zo hier ook gisteravond eerst wel leuk hoor gratis muziek haha
maar ja toen we om 11 uur op bed laggen waren ze nog bezig waren gelukkig niet de buren maar konden het redelijk goed horen.
gelukkig kon ik er op een door wel van slapen.
maar soms buren bleh haha ben weleens benieuwt als mijn kindjes huilen dat horen ze vast ook wel.
de nieuwe buren van ons zijn aardige mensen maar hebben een radio er staan met luidsprekers niet normaal. onze muren trillen ervan en je kan je zelf niet  meer horen  bijna. maar hebben er dan ook wat van gezegt een keer.  toen lachte hij en zei sorry ik weet het maar het klinkt ook zo mooi.
ach opzich niet zo heel erg. onze muren hebben ook nog niet weer zo erg getrilt,  nog weleens weer hard muziek gehoord.
als goed is zijn straks de nieuwe huizen waar we gaan wonen beter geisoleerd dus minder lawaai van de buren.
zo ik ook weer genoeg geklaagt

heb nu toch mijn eerste ding besteld van marktplaats af voor de baby.
een lodger shelter een draagzak voor de baby lijkt me wel handig om te hebben
als het wat huilt kan het lekker bij je zijn en kan ik ook nog een beetje wat andere dingen doen.
gisteren  tilde ik me dochter op  en voelde ik ineens wat trekken in me zijkant van me buik vast een spiertje ofzo.
en toen ik op bed lag weer op de zelfde plek.
ik schrok er van draaide me net op me zij ik ahhhhhh.
daarna heb ik echt even gelachen durfde alleen niet veel te bewegen doet niet echt veel pijn schrok er gewoon meer van beetje onverwachts
ik ga eerst weer naar buiten en hebben hier markt zal er straks nog een keertje over lopen.
groetjes van mij
allemaal nog een fijn weekend gewenst

Hee Ladies,

Hier weer eens een berichtje van mij. Deze week hectisch geweest op het werk en 's avonds een paar keer lekker eropuit getrokken naar het bos, fietsen en  wandelen. Daar kan ik lekker mee ontspannen. Wachtdagen gaan dan wel snel voorbij moet ik zeggen.  Al voel ik me nu NOD nadert echt niet anders dan anders, dus heb ik sterk het idee dat het niets gaat worden deze maand.  We wachten af....

@ Elleste: ik ben er zelf nog niet mee bezig, ovulatietesten maar ik ben er op zich wel nieuwsgierig naar.  Meer als hulpje om je lijf wat  beter te leren kennen. En tja, alles wat je kunt doen om de kans te verhogen op zwangerschap, waarom niet he?

@ Midanie & Pooh, balen maar vol goede moed op naar de volgende ronde!

@ Mimmie: welkom! Spannende tijden breken aan, daar kun je nou net hier lekker over spuien, je vragen stellen en ervaringen delen met anderen. Het zou zomaar in ene keer kunnen lukken.... Stel dat je een van die gelukkigen bent. Maar ik denk dat iedereen de ervaring heeft dat als je er eenmaal voor gaat, je wat etra gefocused op je lijf  bent en op alles wat je daar aan voelt.

@svtje: leuk dat je ook tante wordt! En het is de tijd van de examenfeestjes he, ik vind deze tijd zo net voor de zomer altijd wel leuk, er is van alles te doen. Dit weekend is hier in de buurt een luchballon-festival, ik denk dat ik daar maar eens een kijkje ga nemen. Als het onweer hier straks niet losbarst....

@kidsvos: jij kunt je spulletjes lekker gaan verzamelen nou. Marktplaats vind ik ook voor van alles een uitkomst, dat nieuwe babyspul is allemaal zo verrekte prijzig... (tenminste, die indruk heb ik dan). shop ze!

Groetjes  Line  

Hey meiden,

Geloof dat me vanochtend wel echt duidelijk geworden is dat ik rustig aan moet doen. Ben echt bijna flauw gevallen, alles was al helemaal zwart. We stonden even gezellig met onze buren te kletsen en mijn mannetje ging even naar binnen om telefoon te pakken zodat mijn vriendin me kon bereiken. Hij was echt net een paar seconden weg, toen voelde ik mezelf zo raar worden, gauw tegen een pilaar aangeleund. De buurvrouw mijn mannetje terug geroepen. Ondertussen was ik maar op de grond gaan zitten heb ik nog zeker 10 minuten gezeten en toen maar gauw op de bank gaan liggen.... niet goed niet! Hoop dat het eenmalig was, ben er erg van geschrokken.

Was gelukkig wel erg gezellig met mijn vriendin, gewoon rustig op de bank gehangen en lekker bijgekletst. Mijn lief is nu het eten aan het voorbereiden en ik voel me eigenlijk nog steeds niet helemaal goed dus blijf maar rustig zitten.

@Sukkie, wat heerlijk meid! Je diploma op zak, van harte gefeliciteerd!!! Hoe staat je kast in je woonkamer? Is het mooi geworden? Dankjewel voor je felicitaties, heerlijk om gelijk met een van mijn schoonzussen op te lopen. Ben erg benieuwd hoe lang het nog duurt voordat je vriendin bevalt, spannend hoor! Hoorde trouwens van de andere buurman, degene met de kleine dat hij er naartoe geweest is vannacht en dat ze uiteindelijk daarom zijn gestopt! Lang leve de buurman! Die kleine was er helemaal overhoop van, ja logisch zou ik ook zijn!

@Lynn, tja was zeker niet alles die herrie, maar goed is gelukkig weer voorbij. Jij ook bedankt voor je felicitaties! Inderdaad erg leuk om zo dichtbij met iemand je zwangerschap te delen, uiteraard ook met jullie hoor meiden!

@Kidsvos, tja kindjes zul je ook wel horen huilen maar dat is gewoon zo, vind ik anders hoor! de buren moeten maar een beetje normaal doen is mijn mening. Vind het ook prima als er eens een feestje is, maar zelf zouden we dan gewoon even de buren afgaan en zeggen kan wat later worden vanavond ofzo..

Dat trekkende gevoel heb ik ook, als ik iets van een hoge plank pak ofzo, geloof dat het er wel bij hoort toch?

@Line, fijn dat je zoveel afleiding gehad hebt van de week. Het zegt niks hoor, de een stikt van de kwaaltjes en is niet zwanger en de ander heeft nergens last van en test positief. Vrouwenlichamen zijn echt niet betrouwbaar wat dat betreft! Maar goed, we zullen het snel weten. Duim voor je hoor!

Hier schijnt het zonnetje trouwens nog volop en het is enorm broeierig, het zal vast wel gaan omweren straks maar nu nog niks te zien. Hoop dat je nog even hebt kunnen genieten van het luchtballonfestival.

Wat mij betreft ook lang leve marktplaats hoor! Alles nieuw kopen is echt een vreselijke aanslag op je portomonnee, tuurlijk letten we er wel op dat het hygienisch is etc. Als het een likje verf nodig heeft doen we dat maar verder vind ik het allemaal prima!

Meiden geniet van de rest van het weekend!

Veel liefs Svtje

hey svtje
lastig dat bijna flauwvallen
zal dan ook zeker rustig aan doen en hoor vooral weleens dat zwangere juist onder de douche niet zo lekker worden dus ook op letten in de douche
ja de buren mogen inderdaad wel iets rekening houden met je.
nu hebben we overlast van het dorpnacht haha maar das een eindje weg maar het klinkt als dichtbij. ach das maar 1 keer in   het jaar dus das niet zo erg.
denk dat het er inderdaad erbij hoort die spiertrekkingen. ik schrik er dan alleen van.
dat wordt straks weer leuk kun je van de baby schrikken die soms ineens hard gat trappen.
ga nog even buiten zitten in de tuin kan ik nog even genieten van de overlast muziek
groetjes van mij

Hoi allemaal, ben ik ook weer een keertje:

@svtje: Heerlijk zeg een wasdroger, krijg je van die heerlijk zachte handdoekjes van!!  Ik breng zo af en toe onze handdoekjes even naar mijn ouders, vind dat zooo lekker, verder gaat alles hier voorlopig aan het wasrek. Bij gebrek aan ruimte is het zeker ideaal. Hoop dat je vdaag lekker uit hebt geslapen? beetje bijgekomen van vorige nacht, pfff...Vervelend van die duizeligheid zeg!! Kan me heel goed voorstellen dat je bent geschrokken, doe rustig aan en hoop dat het dan beter gaat.

@elleste: Lang leve de mannen die hun handjes laten wapperen in de huishouding!! Ik ga vanaf september 4 dagen werken (1 dag minder) omdat die van mij er niet zo goed in is.. Vind ik wel zo eerlijk, mijn mannetje gelukkig ook. Geeft jou man geen cursus?? Heb je vast 1 cursist, haha...

@midanie: Balen zeg van je ongi! Succes deze ronde, hoop dat jullie dit keer meer geluk zullen hebben. Hoe was de trouwdag?? En laatste dansavond??

@vieguh: Ik  ben ook steeds zo moe, bah bah...herken dus die verschijnselen, laatste 2 dagen is t s'ochtends ook zo erg!! Heb nergens zin in. Normaal ga ik 3x per week naar de sportschool, maar daar is al 2 weken niets van gekomen. Ik heb ook af en toe vage krampjes onderin mijn buik en heb sinds gisteren ook het idee dat mijn borsten groeien... Kan natuurlijk allemaal ontpillen zijn of verschijnselen dat ik idd over een week ongi ga worden, maar normaal had ik dan echt gevoelige borsten n nu niet...De momenten dat ik me wel goed voel en even wat minder moe voel ik me wel 10x beter dan toen ik de pil slikte, voel me veel meer mezelf. Heb ook al 2 weken opruim en organisatie drang haha, heb op mijn werk het hele magazijn opgeruimd en heringedeeld (was ook echt nodig) mijn collega's vinden dat ik een opruim bonus verdien haha, ook de winkel is steeds aan de beurt met herindelen en opruimen, doe ik gewoonlijk ook hoor, maar nu begin ik t leuk te vinden (moet niet gekker worden...)

@sukkie85: Gefeliciteerd met je diploma!! Dat is een feestje waard! Hoe staat je kast?? Hoop ook voor jullie dat al het wachten deze maand beloond zal worden met een wondertje. En spannend he, als er iemand zo dichtbij op t punt van bevallen staat?? Bij mij in de familie lopen er zelfs 2!! Mijn nicht is de 5e uitgerekend en mijn schoonzusje de 10e, ben gisteren begonnen met het cadeautje voor mijn schoonzusje: ze heeft de babykamer met wit en limegroene accenten. Heb een zilveren fotolijst waarin ik op een witte achtergrond in donkergrijze letters met zilver randjes (met stift gedaan) A STAR IS BORN   geplakt en daaronder uit lime groene blaadjes sterren geknipt waarop ik geboorte gedichtjes heb geschreven (2 zelf geschreven 1 van mijn ouders en 1 van mijn broertje en vriendin) Heb nu al zin om t te geven. ben erg trots op mezelf haha...Ben zelf helemaal zenuwachtig voor hun, heb jij dat ook??

Hey lieve meiden,

Bedankt voor jullie bezorgdheid! Is vandaag gelukkig iets koeler dan gister. Ben normaal helemaal van de zomer en van het zonnetje, maar de drukkende hitte van de afgelopen 2 dagen is me toch echt even teveel denk ik.

Zometeen even een broodje met roomkaas eten, nog steeds zwaar verslaafd aan (en het mag joepie) en daarna rijden we richting het noorden, gaan mijn schoonouders vandaag een bezoekje brengen. Met vaderdag zijn we ook niet geweest omdat mijn schoonvader toen aan het varen was, dus nu maar met het cadeautje en een bos bloemen  + cake  voor mijn schoonmoeder die kant op.

@Zebraatje, spannend hoor, nog een weekje tot je zekerheid hebt! DuimDuimDuim!!!

Wens jullie allemaal een fijne dag!

Veel liefs Svtje

Deel 2 haha:

@kidsvos: Iedereen die geslaagd is zal deze periode wel zijn/haar feestje geven, neemt niet weg dat het vervelend is als ze daarbij geen rekening houden met omwonenden. Wijzelf wonen in een hoekhuis en hebben heerlijke buurtjes, drinken af en toe koffie bij elkaar, buurjongetje van 12 komt af en toe met mijn vriend playstationen. Zelf hebben we laatst een feestje gegeven en daarvoor gewoon de buren op de hoogte gesteld en gevraagd of ze ook zin hadden om te komen. Wel zo sociaal ja...Verderop echter woont een jongen die in de gabbertijd is blijven hangen. Hij speelt af en toe zijn muziek zo hard dat ik het binnen in mijn huis al kan horen en dat terwijl hij aan het einde van de straat woont. Kan me goed voorstellen dat je er gek van wordt als je er naast woont! Hoe voel je je verder?? Nog wat lekkers meegenomen van de markt?? Even over marktplaats?? Super he?? Ik ben er ook fan van, tot nu toe komen onze eettafel en stoelen er vandaan...

@chanti: Ik ben een aantal jaar geleden voor een jaar gestopt geweest met de pil en werd toen pas na 8 maanden ongi, beetje jammer, maar het kan dus echt, was toen zelf 21... Dacht trouwens dat er alleen medicijnen  zijn die je menstruatie opwekken (dus een bloeding zonder eisprong) Wat ze allemaal wel niet kunnen dan he?? Enneh heet je huisarts toevallig stuntel?? sjonge jonge zeg... zou bijna denken dat hij onder de indruk was van jou!!?? Wel fijn dat hij je situatie serieus neemt...

@mimmie80: Hoi!! Van harte welkom!! Leuk dat jullie ook aan de slag gaan
Hoe gaat het nu met je?? Al getest??  2 nichtjes van ons hadden ook een spiraaltje en waren ook meteen de eerste maand zwanger,  dus wieweet, zou wel  helemaal leuk zijn!! Hou ons op de hoogte he??

@pooh: Probeer anders die sensitest eens... Mijn schoonzusje gebruikte die ook en werkten volgens haar super, kan je via internet bestellen en helemaal niet duur, 24 testen plus 3x zwangerschapstest voor 26,99!! Wij gaan ze na mijn eerste menstruatie ook  gebruiken. Mijn mannetje werkt onregelmatige tijden en t is idd handig om je lichaam wat beter te leren kennen, best handig dan  lijkt mij. Ben benieuwd welke je gaat aanschaffen en laat je me weten hoe het bevalt??

zoooo, pffff heb nu wel vierkante oogjes, maar geloof dat ik iedereen wel heb gehad nu?? Sorry als ik je  vergeten ben... allemaal een hele fijne dag!!! Liefs  

haaayyy!!

Haha Sv'tje: al dat duimen zal toch  altijd wel ergens goed voor zijn ook  al is het dit nauturlijk niet mijn "echte" NOD.  Ik zit middenin de rode duiveltjes nu... Dat ze maar snel weg mogen gaan want dan kan het allemaal gaan beginnen :). Moet echt weer helemaal bij gaan lezen, kun je nagaan ben je een paar dagen niet geweest en er staat weer zoveel op!! Superleuk. Vandaag vrienden op bezoek gehad met twee kindjes zijn we lekker naar het buitenzwembad geweest en heerlijk gezommen.. Dan krijg ik er weer nog veel meer zin in zo'n kleine!

Ik ga nog ff buiten zitten lezen en dan straks weer even alle verhalen van iedereen lezen... Ben benieuwd hoe het gaat met iedereen!

Terug
Bovenaan