wie is er nog maar net bezig zwanger te worden deel 4

zebratje
gaat goed verder.
deze was geen feestje van student. waren mensen 25 jaar getrouwt dus die hadden zeker wat te vieren
vind inderdaad ook logie' s hoor dat studenten het lekker willen vieren.
maar kan me dan ook goed voorstellen dat er mensen weer last van hebben.
zal dan ook niet gauw klagen naar die mensen zelf toe. tenzij het elke dag zal zijn.
klagen doe ik  hier wel over lawaai  haha.
inderdaad lekker shoppen op marktplaats is leuk! scheelt ook geld.
op de markt alleen een truitje gekocht en van die losse mouwen (bolero)
en smarties voor me dochter en zoontje.

vandaag was het heerlijk weer. maar vond het vanochtend niet zo gezellig, de hond vond het nodig om mij ook te laten zwemmen
onze hond houdt echt van zwemmen en hoort dan niks meer.
ze ziet dan alleen haar eigen spetters maar. wij haar terug roepen want ze was dus in het water gesprongen waar ze niet kan staan en ik ook niet.
na denk wel meer als 10 minuten haar roepen vrolijk lief en boos en streng geroepen te hebben geen   reactie zo in haar sas met de spetters.
wel konden we zien dat ze moe werd dus ja dan twijfelen euh moeten we er maar in springen en eruit halen anders verdrinkt ze nog en dat is toch ook echt niet de bedoeling. kwam er een bootje aan maar die man kon haar ook niet krijgen en hij zei ook zal er maar in springen want ze wordt moe.
dus ja dan ik maar, want me man heeft geen zwemdiploma.
ik maar in me ondergoed  want ja een jurk en broek zwemt niet echt fijn.
ik nog boos ik wil niet, maar ja als je je hond dan ziet. dan toch maar, beetje koud eerst wel de hond was door de boot gelukkig weer wat dichterbij. kwam bij haar en gelukkig was ze ineens rustig en liet zich redelijk makelijk aan haar nekvel mee trekken (niet boos worden hoor kon haar niet anders mee krijgen en nekvel doet niet zo zeer) me man de hond eruit trekken en mij. me dochter was al beetje aan het huilen en zoontje zat gelukkig veilig in de buggy.
zo hebben jullie nog eens wat te lezen. nu kan ik nog wel weer erom lachen hoor.
maar de hond komt dus echt niet meer los met uitlaten.
groetjes van mij

Hoi meiden,

tis weer ff geleden dat ik geschreven heb mja had zelf niet veel bijzonders te melden.
Nog even en dan beginnen de klusdagen!! Gister verjaardag van mn mannetje gevierd en het was super gezellig! Vandaag even lekker naar scheveningen geweest en nu languit op de bank.

Mimmie80:
welkom op dirt superleuke forum. Spannend ook dat je gaat beginnen voor een kundje. Welk spiraaltje heb je gehad? Volgens mij kan je van de mirena namelijk ook een tijdje onregelmatig zijn vanwege het hormoon. Veel succes met klussen iig.

@Poohh:
KICKUH MAN TT Assen! Rij je zelf ook motor?
Ik ben zelf helemaal gek erop en heb ook een vette CBR gehad (helaas weg nu)
Wil er snel weer 1 kopen.
Jammer dat je ongi heeft doorgezet hoop dat het snel voorbij is.

@Sukkie:
GEfeliciteerd met je diploma meid!! Wanneer heb je dat feestje nou?

@Sv'tje:
Nu heb je wel een sein van je lichaam gehad hoor he! Ik hoop voor je dat het bij 1 keer blijft en dat je je snel weer goed voelt!
Leuk dat je naast moeder ook tante wordt! Lekker samen zwangeren hihi.

@Zebraatje:
Ja ontpillen kan soms knap vervelend zijn maar ach het is voor iets leuks toch?!
Wel makkelijk zo'n opruim manie hihi kunnen je collega's nu goed van genieten! Wat voor werk doe je?

@alle andere zwangeren.
Ik las dat jullie lekker bezig zijn met shoppen en voorbereiden en kwaaltjes. Heerlijk lijkt me dat, geniet ervan meides!!

O ja KWisjuh:

NOD?? Nog niets?

Fijne aaf allemaal Kus Ilse

hi! Vanavond feestje gehad bij ons in de stad in het park, life muziek erbij en rose.... twijfelde eerst eventjes, aangezien ik de hele dag al buikpijn had en geen zin in eten. Maarja hoe groot is de kans dachten manlief en ik dat het na 1 maand al raak is?? Dus heb lekker paar roseetjes gehad. Nu weer lekker thuis. t huisje is inmiddels weer lekker aan kant en was weer gedaan. Ben blij dat we er vanavond nog even uit zijn geweest... al met al heerlijk dagje!! Morgen weer aan het werk.\

@vieguh: Ik werk bij livera, vanaf september filiaalleidster, echt heel leuk werk, en jij?? Wat voor werk doe jij??

Fijne avond allemaal, x

Hoooi meiden!!! He he eindelijk is de forum weer bereikbaar :) 't is wel even wennen zo!
Hoe gaat het met jullie?
Nog 5 dagen tot mijn nod, spannend!!
Liefs, Dora

Enne... Lynn, van harte gefeliciteerd met je zwangerschap, ik liep een beetje achter hihi.

hey meiden wel ff wennen hoor dit forum nu staat alles weer aan het einde bij die andere had ik nieuwe berichten bovenaan staan mischien kan het wel maar weet ik het gewoon niet

xxx

..naam leeftijd ronde kindje laatst verwachte ongi
chanti_85 24 1 1 19 maart

sanne88 27 3 1 31 mei

nod's juni
naam leeftijd ronde kindje nod /
roselien 38 2 3 3 juni
dora the explorer 30 3 2 9 juni
loeske 23 4 1 9 juni
schuerke 27 4 1 10 juni 4 juni
sukkie_85 23 4 1 12 juni
rianne_82 26 3 1 14 juni
isa83 26 1 1 14 juni
vieguh 27 1 1 17 juni
lyn79 29 4 1 20 juni
midanie 26 3 1 22 juni
poohh 24 4 1 24 juni
kwisjuh 29 4 1 27 juni

nod's juli
naam leeftijd ronde kindje nod /
schuerke 27 5 1 3 juli
zebraatje168 27 1 1 4 juli

zwangeren
naam wil je weten wat het word? mogen wij weten wat het word? uitgerekende datum
_mie_pie ja toch wel haha van mij wel 04-11-09
j-t ja,maar man niet nee, ik weet het zelf ook niet 27-11-2009
senorita weet ik nog niet als ik het weet, weten jullie het ook 02-12-2009
schippersvrouwtje ja, maar man niet nee, ik weet het zelf ook niet 10-12-2009
marijke_en_richard jaaaaa denk niet dat ik het af kan wachten ja hoor 03-01-2010
shar25 jaaaaaaa jaaaaa 05-01-2010
stefanie/baby23

05-01-2010
kidsvos ja denk het wel 11-01-2010

anne/belgies
ja,maar wil het zelf niet weten nee, weet het zelf ook niet 18-01-2010

afspraken bij verloskundige
naam datum waarvoor?
_mie_pie 11-05-09
27-05-09 echo!!!!!
verloskundige
j-t 11-06-09 controle huisarts
senorita 25-05-09 afgesnoepte echo
schippersvrouwtje 24-06-09 controle verloskundige 14.00
marijke_en_richard 03-06-09 1e afspraak verloskundige
shar25 27-05-09 verloskundige
baby23 stephanie ? ?
kidsvos ? ?
anne/belgies 19-06-09
24-06-09 intake
termijnecho

wat word het?
naam eigen idee meisje jongen
miepie eerst dacht ik een meisje en nu
begin ik te twijfelen, dus ik
weet het niet
x x
jt
xx x
senorita
xx x
schippersvrouwtje een meisje!!! x
x
marijke_en_richard een jongen!!! x
x
shar_25
xx x

baby23
xx x

kidsvos
anne/belgies noggeenidee !! x

hallo allemaal,
ben ik weer, was wel eventjes zoeken hoor! Kan alleen mijn laatste berichtjes aan jullie nergens meer vinden... helaas, had er nog zo mijn best op gedaan... alles goed met allemaal?? Hier gaat het wel, vandaag al hele dag hoofdpijn en al aantal dagen buikpijn gevoel (niet heel erg, maar toch) in onderbuik en af en toe maag... nog steeds moe... hmmm... gisteren op werk werd ik ineens heel misselijk omdat iemand erg naar sigaretten rook. Vreemd allemaal. Heb komend weekend mijn nod, als die uitblijft ligt er voor as maandag al een testje klaar. Strakkies komen mijn ouders bbqen, gezellig!! Eerst de tafel in de schaduw zetten, fijne avond allemaal!!

Terug
Bovenaan