wie is er nog maar net bezig zwanger te worden deel 4

hey hoi
ik dacht laat ik even hier wat posten weer heb namelijk een andere naam genomen vond ik wel zo leuk haha maar beetje verwarend natuurlijk voor jullie die ik al ken.
ik ben dus kidsvos maar heb me naam veranderd in kidsbaby wist vanochtend trouwens nog niet dat je je eigennaam kon houden maar vind deze ook wel weer leuk.
groetjes van mij

Meiden wat heb ik jullie gemist zeg!! Wist niet dat ik zoooo verslaafd aan dit forum was hahahaha.
Ja marijke dat heb ik ook alles staat nu achteraan en onderaan!! Maar je kan schoonheidsfoutjes doorgeven stond er op de site.
Goed we gaan weer verder met waar we waren.... de klusdagen zijn begonnen. Dus het is weer elke keer tgoch hopen dat het raak is hihi.
Nou tot snel allemaal

even testen of we weer boven aan komen met dit berichtje

liefs poohh

Hey lieve meiden,

Ook ik heb jullie enorm gemist. Met een aantal nog wel even op msn gezeten de laaste dagen dat scheelt weer. Moet wel erg wennen hoor aan het nieuwe forum, voorlopig vind ik em nog niet helderder, maar dat zal vast goedkomen. Vernieuwing kost even tijd waarschijnlijk! Feit is dat we weer lekker kunnen kletsen en dat is het belangrijkste.

Wat een heerlijk weer vandaag he! Heb lekker op het roefdak in mijn bikini gezeten met een pak bar le duc, zonnebrand en een plantenspuit om mezelf af te koelen. Helemaal geen zin in koken met dit weer, dusse frietjes geworden. Morgen weer gezond! Vanavond lekker aan de nectarine, zo krijgt die kleine toch nog even wat vitamientjes binnen.

Hoop dat iedereen het goed maakt! Geniet van het klussen, zoek afleiding met wachten en pas goed op jullie zelf met zwangeren!

Een dikke knuffel Svtje
16 weken en 6 dagen zwanger

Hallo dames

Wel even wennen het nieuwe forum.
Had nog even een vraagje ik was vorige week ongesteld maar had er meer last van erg last van rug steken in zei en buik.
Nu ik niet meer ong ben en ik moet plassen kan ik het haast niet in houden.
Heeft iemand daar ook last van in begin van zwangerschap heb steeds gevoel van straks ben ik zwanger en gewoon ong geworden hmm.

groetjes poohh

hey meiden,
wel ff wennen zo hoor... moest eerst goed zoeken voor ik het forum vond.
Ik wil jullie allemaal bedanken voor het harde duimen, want ik ben maandag eindelijk ongesteld geworden!!!
Ben daar nog nooit zo blij mee geweest! het is iig het teken dat alles gewoon werkt. Nu maar hopen dat ik een beetje een normale cyclus krijg en niet dat het weer een paar maanden duurt.

Nou dat wilde ik even kwijt aan jullie, moet nu naar de trein!

liefs Chanti

hallo allemaal!! Ben ik weer, alles goed met allemaal?? Had op het oude forum voor iedereen nog een berichtje achtergelaten, maar kan ik nergens meer vinden?? Hmm... nougoed...Nog spannende ontwikkelingen?? Hier nog in afwachting... 4e is mijn nod, al de hele week last van mijn onderbuik en vermoeidheid, en sinds vanmorgen gevoelige tepels... hmmm.... ben benieuwd. fijne dag allemaal, ik ga maar eens aan de slag. x

hey chanti wat fijn dat je ongi bent geworden. kan me heel goed voorstellen dat je echt blij bent dat je eindelijk ongi bent naar zolang wachten! hoop ook voor je dat er weer redelijk regelmaat in gaat zitten en natuurlijk niet meer zo lang hoeft te wachten de volgende keer. tenzij het dan is gelukt dat je zwanger bent. :)
groetjes van mij

Terug
Bovenaan