wie is er nog maar net bezig zwanger te worden deel 4

Haai lieve meiden,
Ja ik moet ook erg wennen aan de nieuwe look. Ook als we een bericht gemaakt hebben verschijnt ie niet bovenaan. Maar ik had gelezen dat ze nog wel het ees gaan doen aan mogelijkheden zoals op het oude forum met smileys etc.
@Chanti: Ik ken jouw verhaal niet zo goed maar volgens mij ben je erg blij dat je ongi geworden bent. Nu hopen dat je een vaste cyclus krijgt.
@Poohh:
Ik had op het vorige forum een berichtje geschreven maar die heb je misschien niet gelezen. Rij je zelf ook motor?
Gaaf hoor de TT.
Wat betreft je klachten, daar kan ik me helemaal in vinden. Ik heb ook vanaf de menstruatie continue klachten gehouden. Nu denk ik ook misschien ebn ik wel gewoon zwanger en toch ongi geworden. Mja de test wees negatief uit.

@Sv'tje:
Lekker hoor zo op het water!! Ben jaloers!! hihi ik zit lekker op kantoor pfffff.

Nou meiden ik hoop dat we allemaal weer bij elkaar terecht komen en lekker verder kunnen kletsen.
Fijne dag allemaal Liefs Ilse

Hey lieve meiden,

Het belangrijkste is dat we ons topic weer teruggevonden hebben en dus verder kunnen kletsen. Hoop wel dat het allemaal nog een beetje beter wordt. Hyves ook al helemaal gerestyled, geloof dat ik op het moment niet zo goed tegen verandering kan. Oud en vertrouwd, vond het prima zoals het was. Kan lekker zeuren he, zo op de vroege ochtend. Ga zo maar gauw het zonnetje opzoeken hoop dat ik daar wat vrolijker van wordt.

@Chanti meis, ik ben zo ontzettend blij voor je dat je ongi geworden bent!!! Heerlijk dat het gewoon vanzelf op gang gekomen is zonder hulp van medicijnen. Zou bijna zeggen geniet ervan, gelijk maar hopen dat het ook de laatste keer mag zijn. Gun het je van harte na zooo lang wachten!!!

@Vieguh, kan me voorstellen dat het op kantoor wel erg warm is deze week. Hoop dat je airco hebt? Ik ben me wel bewust van mijn luxe positie aan boord hoor en zo in het zonnetje is het heerlijk. Voor de rest van de tijd mis ik toch af en toe wel een doel, iets om me echt nuttig te maken. Daar ga ik maar eens naar op zoek!

@Zebraatje, spannend hoor! Nog maar 2 nachtjes slapen en dan weet je meer. Duim voor je!!!

Vind het jammer dat de tabellen zo chaotisch zijn, misschien leuk als je een berichtje achterlaat dat je nog even vermeld of je bijna NOD hebt, aan het klussen bent of onder je naam zet hoe lang je zwanger bent. Het is makkelijker om er in een keer op te reageren en met elkaar mee te leven!

Voor alle wachters, meiden zoek lekker afleiding en hoop zo op nieuwe zwangeren hier, hoort wel bij de lancering van een nieuw forum vinden jullie niet!

Voor alle klussers, geniet ervan en hou het romantisch ;) Op naar een positieve test!

Voor alle meiden die ongi zijn, hopen dat het de laatste keer is en op naar de volgende ronde!

Voor alle zwangeren, pas goed op jullie zelf, zeker met het warme weer en bovenal geniet ervan!

Een hele dikke knuffel voor jullie allemaal!

Liefs Svtje
vandaag 17 weken zwanger

he he, eindelijk snap ik hoe het werkt!! pfff... hoe onlogisch dat je reacties op de laatste pagina komen. Ik dacht dat ik niet meer mee mocht doen, haha!! Wil iemand mij er weer bij zetten in het rijtje?? 6 juni gestopt met pil, eerste ronde, 4 juli nod, inmiddels even gestopt met klussen.bijna!!! Spannend!! Nog steeds buikpijn in onderbuik en aan de onderkant van mijn maag en sinds vandaag ook steken in mijn linker zij en zere tepels... Blij dat ik jullie weer gevonden heb!! Werkt toch best verslavend he?? haha!!

Hey Zebraatje,

Ja ingewikkeld he pffff. Zeker weten verslavend dit topic, veel te gezellig om te missen.

Wat de tabel betreft, daar waag ik me nog even niet aan want die doet ook gek hier.... zodra dat beetje beter is zal ik of iemand anders je even toevoegen hoor meis.

Geniet van je avond!

Liefs Svtje
17 wk

Hoiiiiii!

Damn wat ben ik blij dak jullie eindelijk weer gevonden heb. Nieuwe forum,weg al mijn zwangerwordt vriendjes! En wie heeft &*$#@ bedacht dat we op pagina 7 staan??? Haha heb jullie gevonden en ben weer terug uit Duitsland. Helaas was ook vorige maand geen vruchtbare. Ik kon me al bijna niet voorstellen dat ik zwanger zou zijn zonder eisprong! Maar misselijk dat ik me was voor mijn ongi...niet normaal meer! De ongi is inmiddels alweer voorbij en het volgende probleem dient zich aan....mijn eisprong is rond de 14 de. Maar de 14de tm de 16de ga ik naar London, zonder mijn mannetje! Dus deze maand zal t wel weer niet raak zijn, toch lastig al die tripjes! Ik heb echt nog zoveel te vertellen en terug te lezen...dat ga ik eerst ff doen.
Dus tot zover mijn ego berichtje en teken van leven!
X Kwisjuh

Ik weet t weer. Lyn is zwanger!! Van harte gefeliciteerd meid zo zie je maar, vakantie is goed voor de mens,dan ineens lukt het wel! Heb in mijn tijd in Duitsland zo nu en dan we ff op mijn telefoon de site opgezocht en wat dingetjes meegelezen zodat ik niet helemaal achter zou lopen. Zo las ik dat SVtje last van de buren had gehad met karaoke? Ik moest lachten toen ik dat las, wij hebben zelf ook de PS2 met Singstar. Lachen is dat! Inmiddels zijn we er zo aan verslaafd dat we alle cd's hebben gekocht! Maar of de buren er ook zo blij mee zijn....ik zal t eens navragen! Grappig ook om te lezen dat men dacht dat ik op vakantie was.Helaas niet, t was voor mijn werk! 26juli op vakantie naar de States!! Heb ik zo'n zin in!!
Ow t wordt weer een ego bericht maar ik moet t toch ff kwijt..... Me mannie en ik hebben goed nieuws gehad. Ik zal gelijk even het hele verhaal vertellen dan snappen jullie waarom ik zo blij ben. Mijn vriend en ik schelen 17 jaar. Hij is dus 47. Hiervoor is hij getrouwd geweest en heeft ook al een tweeling (van 18). Rond zijn 30 ste heeft hij zich laten steriliseren. Maar nu zijn wij samen en wilden we toch een kindje....afgelopen februari heeft hij de vasectomie ongedaan laten maken. Daaruit kregen we al goed nieuws: er zat nog levend zaad! Vanaf dan is het afwachten. Misschien maakt het lichaam antistoffen aan tegen zijn eigen zaad en is er binnen twee maanden geen levend zaad meer te vinden. Vorige maand moest hij het zaad laten testen maar dat duurde dus een maand voordat we de uitslag kregen. Hij belde me toen ik in Duitsland zat: Er was voldoende bewegend zaad om me zwager te kunnen maken! Ik was zo happy! Natuurlijk weet je dat t niet meteen raak hoeft te zijn en dat een zwangerschap wel even op zich laat wachten maar als je ook weet dat er misschien helemaal niks meer is...dan word je toch onzeker. Gelukkig is dat niet nodig, dus we kunnen druk gaan klussen! Toch kan het altijd nog zo zijn dat de kwaliteit van het zaad alsnog afneemt en dat er in november niks meer zit. In dat geval hebben we nog 4 rietjes ingevroren...voor 4 pogingen dus. Ik heb me nog niet verdiept in hoe die behandelingen allemaal heten en hoe t in z'n werk gaat. Voorlopig gaan we t op de natuurlijke weg proberen!
Liefs Kwisjuh

Hallo Dames :)

Ik voeg me hier ook graag bij. Ik ben Valesca, 30 jaar en we zittenn nu in ronde 3. a.s maandag is mijn NOD, maar ik denk niet dat het raak zal zijn.

Vorige maand voelde ik van alles en was voor het eerst sinds jaren 5 dagen te laat met ongesteld worden, maar helaas geen zwangerschap. Deze maand voel ik helemaal totaal niets, dus ik ga maar nergens vanuit.

Ik zal voor jullie allemaal flink duimen dat het snel raak is :)

Hey Valesca,

Spannend hoor! Duim voor je meid, wil niks zeggen hoor dat je nog geen kwaaltjes hebt onze lichamen kunnen ons enorm voor de gek houden. Als je wel kwaaltjes hebt kunnen ze ook weer van ontpillen zijn oid... alle klachten lijken op elkaar helaas.

DuimDuimDuim kus Svtje
17+1

Terug
Bovenaan