wie is er nog maar net bezig zwanger te worden deel 4

Hey Valesca,

Spannend hoor! Duim voor je meid, wil niks zeggen hoor dat je nog geen kwaaltjes hebt onze lichamen kunnen ons enorm voor de gek houden. Als je wel kwaaltjes hebt kunnen ze ook weer van ontpillen zijn oid... alle klachten lijken op elkaar helaas.

DuimDuimDuim kus Svtje
17+1

MEIDEN!!!!!!!! wat heb ik jullie gemist zeg, kon maar niet uitvinden waar we zaten.
Heb komende donderdag nod heel spannend maar gelukkig zat op afleiding!
Beetje ziek nu, wat darmprobleempjes. Gisteren 5x op t toilet gezeten voor een langdurig bezoekie (als jullie begrijpen wat ik bedoel ;)
Dit weekend ben ik weg maar maandag kom ik snel kijken hoe t gaat met jullie
lieve groetjes
Sukkie
nod 9 juli ronde 5 baby nummero 1

Ik hoef niet te ontpillen want ik die slik ik al ruim 1,5 jaar niet meer ;) ik was overgevoelig voor de pil en wij gebruikte alleen een condoom.

Ik wilde vanaf mijn volgende cyclus ovulatie strips gaan gebruiken....al is het maar voor 1 maand, om zo meer duidelijkheid over mijn lijf te krijgen.

Helaas wilt mijn vriend dat niet....hij voelt zich dan gedwongen zegt hij....we klussen sowieso al bijna elke dag, dus ik snap zijn gevoel daarbij niet. Ik wil het alleen voor mezelf weten...meer niet. Lastig vind ik dat....ik wilde ze gewoon bestellen en voor mezelf toch deze testen gaan doen. Hij merkt er totaal niks van. Alleen heeft hij net rond mijn vruchbare periode vakantie, dus die vlieger gaat ook niet op helaas.

Wat kunnen mannen moeilijk doen zeg :p

Hey Kwisjuh,

Wat een heftig verhaal joh! Fijn dat jullie nu in ieder geval weten dat je mannetje wel weer vruchtbaar is. Jammer dat je tijdens je volgende vruchtbare periode niet kunt klussen. Wie weet als je een paar dagen ervoor klust, zaad blijft over het algemeen wel een tijdje leven... hoop het voor je hoor meid!

Ben het helemaal met je eens wat betreft het forum hoor, maar denk/hoop dat het wel goedkomt, is natuurlijk nog maar net nieuw.

Geniet ervan dat je weer lekker thuis bent!

Liefs Svtje
17+1

Hoi hoi, eindelijk weer het topic gevonden. Het is eigenlijk wel vreemd dat een veelvuldig bezocht onderwerp moet wijken voor een nieuw onderwerp waarin misschien helemaal niet veel geschreven wordt. Ik hoop dat ze nog een poll oid openen, om na te vragen hoe dit bevalt. (Of is die er al en heb ik niet goed gekeken...)

Hoe is het hier allemaal?

@Kwisjuh, hartstikke fijn voor je zeg! Ik weet eigenlijk helemaal niet hoe zoiets in zijn werk gaat. Ik was nog aardig in de veronderstelling dat het onomkeerbaar was. Ik kan me goed voorstellen dat je dan heel erg opgelucht en blij bent dat er dus nog een kans is.

@Valesca, ik heb deze maand ook ovulatietesten gebruikt en ik ga ze volgende maand weer gebruiken. Mijn vriend vindt het gelukkig geen probleem. Ik vond het trouwens nogal vaag allemaal. Er stond in de bijsluiter dat er een even dikke streep als de controlestreep moest staan, voordat je de test positief mocht noemen... Ik had al 2 dagen een heeeeele vage streep en de derde dag een iets duidelijkere, maar nog lange niet zo duidelijk als de controlestreep. De vierde dag nog een keer getest: geen streep meer (niet eens heel vaag). Voor de zekerheid ook de vijfde dag getest: alweer geen streep. Ik ga er dus maar vanuit dat de piek op de derde dag zat. Ik hoop maar dat we een beetje op de goede dag geklust hebben. Door het werk van mijn vriend is hij weinig thuis, dus hij was NATUURLIJK net die 3 dagen weg. Nou ja, dat zien we dan wel weer..

Verder nog nieuws van wachters, klussers, zwangeren?

Groetjes Elleste

Hoi hoi, eindelijk weer het topic gevonden. Het is eigenlijk wel vreemd dat een veelvuldig bezocht onderwerp moet wijken voor een nieuw onderwerp waarin misschien helemaal niet veel geschreven wordt. Ik hoop dat ze nog een poll oid openen, om na te vragen hoe dit bevalt. (Of is die er al en heb ik niet goed gekeken...)

@Kwisjuh, hartstikke fijn voor je zeg! Ik weet eigenlijk helemaal niet hoe zoiets in zijn werk gaat. Ik was nog aardig in de veronderstelling dat het onomkeerbaar was. Ik kan me goed voorstellen dat je dan heel erg opgelucht en blij bent dat er dus nog een kans is.

@Valesca, ik heb deze maand ook ovulatietesten gebruikt en ik ga ze volgende maand weer gebruiken. Mijn vriend vindt het gelukkig geen probleem. Ik vond het trouwens nogal vaag allemaal. Er stond in de bijsluiter dat er een even dikke streep als de controlestreep moest staan, voordat je de test positief mocht noemen... Ik had al 2 dagen een heeeeele vage streep en de derde dag een iets duidelijkere, maar nog lange niet zo duidelijk als de controlestreep. De vierde dag nog een keer getest: geen streep meer (niet eens heel vaag). Voor de zekerheid ook de vijfde dag getest: alweer geen streep. Ik ga er dus maar vanuit dat de piek op de derde dag zat. Ik hoop maar dat we een beetje op de goede dag geklust hebben. Door het werk van mijn vriend is hij weinig thuis, dus hij was NATUURLIJK net die 3 dagen weg. Nou ja, dat zien we dan wel weer..

Groetjes Elleste

Groetjes Elleste

Oeh, drie keer, SPAM!

(sorry hoor, maar hij was wel heeeeel erg traag met plaatsen en geduld was al nooit mijn sterkste kant...dus 3 keer op versturen gedrukt....*schaam*)

Terug
Bovenaan