wie is er nog maar net bezig zwanger te worden deel 4

Hee allemaal,

No heb ik jullie ook weer gevonden, met dank aan de verwijzing op pagina 1.

Mijn eigen update: twee dagen voor nod ongesteld geworden. Balen, maar het is alweer voorbij en dus weer op naar de volgende ronde.
@ Elleste: welke testen gebruik je? Ik overweeg volgende maand ze te gaan gebruiken.

Groetjes Line

Hoi Kwisjuh, goed nieuws voor jullie dus, geeft voorlopig geruststelling lijkt me. En die tripjes naar het uietenland, als je doelgericht bezig bent met zwanger worden, zitten die inderdaad wel eens in de weg lijkt me. Zeker omdat het zo'n klein aantal cruciale dagen is.

Valesca,

Ik kan me voorstellen dat het lastig is als je van mening verschilt. MIsschien is er toch nog een gezamelijk standpunt te bereiken, bv na zoveel maanden proberen (hopelijk niet nodig dus) een maand om het in beeld te brengen?

Hoi Line,

Ik heb de testen gekocht via Sensitest. Het zijn wel testen waarbij je urine moet opvangen, maar die waren (geloof ik) goedkoper dan de testen die je in je urinestraal kan houden. Ik heb deze maand trouwens wel gezien dat mijn eisprong waarschijnlijk 2 dagen eerder was dan ik werkelijk had verwacht. Ik ga het zeker dus weer gebruiken. Ik wil in ieder geval alles eraan doen om de kansen groter te maken, vooral nadat ik ergens op een site dat het wel in de familie kan zitten of je lang moet wachten op een kindje. Dus in mijn geval kan het zijn dat ik lang zou moeten wachten, dus alles wat ik er dan nog zelf aan kan doen, wil ik gedaan hebben. En tja, het is natuurlijk niet goedkoop, maar ik heb het er graag voor over.

Groetjes Elleste

Ha lieve meiden,

Wat een ondernemeing zeg: zoeken, opnieuw aanmelden, een aantal foutmeldingen en weer zoeken. Maarja hoor een half uurtje verder en ik heb jullie gevonden!

Chanti, wat een goed nieuw meid! Nu hopen dat je lichaam weer helemaal goed werkt en de volgende periode wat korter houdt. Moeilijk in te schatten nu wanneer je je eisprong kan verwachten. Ach en wie weet komt er helemaal geen volgende periode en ben je straks gewoon zwanger ;-) Alles kan nu weer, lekker hoor!

Kwisjuh, jij ook al goed nieuws wat betreft je mannetje dan. Het kan bij hem natuurlijk nog minder worden maar dat het allemaal weer goed werkt geeft wel hoop hoor. Ik heb twee mannen in mijn omgeving die ook na zo'n ingreep op natuurlijke wijze allebei nog een prachtig kindje hebben gekregen terwijl ze halverwege de 40 waren, dat wens ik jullie ook toe. Wat betreft de 14e je eisprong en die dag naar Londen moeten ben ik het helemaal eens met iemand hier (sorry weet niet meer wie) die schreef dat als je de 12 of beter nog de13 klust dat je alle kansen hebt deze maand hoor. Ik duim voor jullie.

Net als dat ik voor iedereen duim! Vooral degene die tegen NOD aanzitten (oooh wat mis ik dat schema!), hoop op heel goed nieuws, daar zijn we wel weer eens aan toe.

Met bij overigens alles goed. Heb eigenlijk geen kwaaltjes, maar dat kan nog komen natuurlijk. Had wel ontzettend veel last van mijn (.)(.), maar dat is sinds vandaag in één keer stukken minder....., iets waar ik natuurlijk weer super onzeker van word en wat nou juist niet goed is.... Verder alles lekker dus ;-)

Geniet van het weekend allemaal, hopelijk met nog lekker mooi weer.

Liefs Lynn.

Volgens vk 6 weken + 3 dag
Volgens mezelf 6 weken precies

1e afspraak vk, 22 juni
1e termijnecho (10 wk), 30 juni

Goeiemorgen lieve meiden,

Heerlijk dat er toch alweer zoveel ons oude vertrouwde topic teruggevonden hebben.

@Elleste, snap er ook niks van, dit is toch wel een van de topics waar het meest geschreven werd en hoop dat dat in de toekomst weer zo mag zijn, als iedereen het gevonden heeft. Dat ons topic dan inderdaad op pagina 7 moet staan en de topics met 0 reacties op pagina 1. Het is natuurlijk allemaal nog maar een paar dagen zo, dus wie weet verandert het nog. Wil niet teveel klagen natuurlijk, want ben veel te blij dat ik met jullie kan kletsen, maar vind niet dat het er tot nu toe op vooruit gegaan is...Geloof dat je wel ergens kan typen wat je niet bevalt of wat er nog niet goed is, heb ik ergens gezien maar waar is de grote vraag. Vervelend joh dat die ovulatietesten zo vaag werken, heb er zelf geen ervaring mee, maar misschien moet je ze eerst tijdje gebruiken voordat je ze snapt. Al hoop ik natuurlijk voor je dat dat niet nodig is en je snel een positieve en dan bedoel ik zwangerschapstest in handen mag hebben!

@Line, fijn dat je ons weer gevonden hebt, hoop gedoe, maar nu kunnen we weer lekker verderkletsen. Balen meis dat je ongi geworden bent! Hoop voor je dat het snel over mag zijn en je niet teveel last mag hebben. Wat het schema betreft... zal zo even kijken of die in te voegen is maar geloof dat het sowieso geen tabelvorm is. Als het lukt verander ik je gegevens even.

@Zebraatje, als het me lukt met de tabel, dan voeg ik jou er ook tussen hoor meis!

@Lynn, fijn dat je je goed voelt, had ik ook hoor de eerste paar weken. Alleen inderdaad erg pijnlijke borsten die weer wegtrokken en nu worden ze weer gevoeliger. Geniet ervan, want wie weet komt de misselijkheid nog opzetten, wat niet te hopen is natuurlijk!

Denk dat je 22 juli voor het eerst naar de verloskundige gaat en 30 juli je termijnecho hebt hihi. 22 juli ga ik ook naar de verloskundige en geloof dat Loeske dan ook gaat dus das gezellig 3 op 1 dag :) De weken gaan snel hoor, voor je het weet is het zover. Geniet lekker van je zwangerschap!!!

Veel liefs en een dikke knuffel voor jullie allemaal!

Svtje
17+2

nod's juni
naam leeftijd ronde kindje nod
dora the explorer 30 3 2 9-jun ongi
loeske 23 4 1 10-jun zwanger
schuerke 27 4 1 4-jun ongi
sukkie_85 23 4 1 12-jun ongi
vieguh 27 1 1 17-jun ongi
lyn79 29 4 1 20-jun zwanger
midanie 26 3 1 22-jun ongi
poohh 24 4 1 24-jun ongi
kwisjuh 29 4 1 27-jun ongi

nod's juli leeftijd ronde kindje nod
schuerke 27 5 1 3-jul
zebraatje168 27 1 1 4-jul
chanti 24 1 1 ?

Zover het schema, wat een prutzooi zeg! Word ik echt niet blij van... Heb het geprobeerd en zag er best goed uit, maar niet op het forum dus. Sorry! Ga er nog wel mee bezig, maar eerst hapje eten :)

Kus Svtje
17+2

Terug
Bovenaan