wie is er nog maar net bezig zwanger te worden deel 4

Mag ik er ook weer bij?

Elleste 30 jaar, 3e ronde,1e kindje, nod 14 juli

hoi allemaal!! Nou ben tot nu toe nog niet ongi, had vanmorgen behoorlijke krampen en af en toe chagrijnig van vermoeidheid. Vdaag ook retedruk gehad op werk, geen tijd gehad om over na te denken, top dus haha... maargoed we wachten nog eventjes af. Nu ook vage krampjes, beetje dubbel gevoel, zal ik wel nu al ongi worden of moet ik er weer een tijd op wachten?? who knows... Mijn nicht is vanmorgen vroeg wel bevallen van een zoontje!! Echt blij voor ze! nu mijn schoonzusje nog... fijne avond allemaal. Wij hebben een verjaardagsfeestje vanavond, gezellig in de tuin!! doei doei!!

hoi meiden
grrrrrr wat een forum is het geworden zeg het ziet er leuk uit maar helaas daar blijft het wat mij betreft bij. voor de meiden die het leuk vinden
tijgertje.09@hotmail.com
want vind het forum gelijk minder leuk en jammer want wil jullie niet missen hoor meiden maar zou haast zeggen kom op msn daar is kletsen nu makkelijker haha
hoop dat de meeste irritaties van nieuwe forum snel opgelost zijn want ik word gek dr van

xxx marijke
ps iedereen succes met wat ie doet wachten, genieten, in spanning zitten

Hallo meiden

Wat valt dit tegen, heb allereerst me een ongeluk gezocht om jullie te vinden. En dan niet te spreken over het opnieuw inloggen. Ik woon natuurlijk in Belgie en had ze een mail gestuurd, helaas nog steeds zonder antwoordt! Uiteindelijk maar op mijn moeders adres geregistreerd, moet toch wat?
Valt vies tegen al zie ik het zo en je moet helemaal naar de laatste pagina voor de nieuwste berichten, een beetje krom, maar goed. Hopelijk komt het goed. En idd jammer dat we de lijst niet meer normaal kunnen plaatsen en de banners helemaal niet meer kunnen gebruiken.
Maar verder gaat alles goed hier, hou het kort want manlief is het eten aan het afgieten.
Hoe is het verder met jullie allemaal?
Fijne avond allemaal!

Liefs Anne
11+2 zwanger (dan maar zo)

Hoi meiden,

Ben eindelijk weer een s ouderwets wezen shoppen vandaag!! Heb echt zoveel gekocht helemaal leuk!!
Tijd niet gekunt vanwege het sparen voor de bruiloft,nu lekker los gegaan!!

@kwisjuh:
So he wat een verhaal meid! Wel super natuurlijk dat het er goed uitziet!! Hoop voor jullie dat het ook zo blijft en dat je snel met je mannetje een kindje in je buik hebt.

@zebraatje:
Gefeliciteerd met je achterneefje! Dat is toch zo?? of ben jij nu de oudtante van hem ?? Naj in ieder geval erg leuk! Wanneer is je schoonzusje uitgerekend?
Hoop dat jij de volgende bent die bij jou in fam een kleine op de wereld zet!

Sv'tje:
Je zal er vast nog wel aan bezig zijn maar ik weet niet hoe het moet iig.
Vieguh 27 jaar 1e kindje ronde 2 NOD 18 juli.

Eergister echte vette eisprong gehad!! Pijn in me buik rechtsonderin niet normaal meer!!
Flink van bil geweest natuurlijk hihi dus hoop dat er iets moois van komt.
Mijn man had de avond van mijn eisprong niet echt zin en vroeg de volgende morgen of mijn eitje nog goed was hahahaaha .
Hij wist niet precies hoe het bij een vrouw van binnen in elkaar zit en hoe het werkt. Dus ik foto opgezocht op internet hele verhaal uitgelegd over waar de eitjes zitten en wat eisprong precies is en wanneer een vrouw precies ehct vruchtbaar is hahahaha zo schattig!! Niet echt goed opgelet bij biologie vroeger hahaha. Mja dat heb je he als je meer geinteresseerd bent in techniek hihi.

Allemaal geniet van het mooie weer en succes met klussen, wachten en zwanger zijn.
Liefs Ilse

Hey meiden,

Heb volgens mij een oud schema te pakken gehad, miste er al een aantal maar moet ook eerlijk zeggen dat het toch niet lukt zoals ik het zou willen. Geloof dat het wel opgelost gaat worden hoor van de tabellen...denk dat het handig is om het tegen die tijd even goed aan te pakken. Deze tabel is zeker niet overzichtelijk.

@Elleste, tuurlijk mag je erbij, ben je zeker niet bewust vergeten!

@Vieguh voor jou geldt hetzelfde hoor, maar is allemaal zo prut :( Fijn dat je zo'n duidelijke eisprong had en ook lekker hebt kunnen klussen :)

@Anne, wat een gedoe allemaal he, miste je al hoor! Bijna 12 weekjes alweer, echt super hoe snel het dan uiteindelijk gaat he. Hoe voel je je? Heb je lekker gegeten?

@Zebraatje, wat leuk een zoontje voor je nichtje! Is het allemaal goed gegaan? Spannend hoor wanneer je schoonzus gaat bevallen! Hopen dat jij je ook snel bij de zwangeren mag voegen meid! Geniet van je feestje vanavond!

nod's juni
naam leeftijd ronde kindje nod status
dora the explorer 30 3 2 9-jun ongi
loeske 23 4 1 10-jun zwanger
schuerke 27 4 1 4-jun ongi
sukkie_85 23 4 1 12-jun ongi
vieguh 27 1 1 17-jun ongi
lyn79 29 4 1 20-jun zwanger
midanie 26 3 1 22-jun ongi
poohh 24 4 1 24-jun ongi
kwisjuh 29 4 1 27-jun ongi

nod's juli leeftijd ronde kindje nod
schuerke 27 5 1 3-jul
zebraatje168 27 1 1 4-jul
elleste 30 3 1 14-jul
vieguh 27 1 2 18-jul
chanti 24 1 1 ?

Zwangeren uitgerekend

mie_pie 4 november
j-t 27 november
senorita 2 december
schippersvrouwtje 10 december
shar 5 januari
stefanie 5 januari
marijke 7 januari
kidsbaby 11 januari
anne 18 januari
loeske 18 februari
lyn

afspraken datum tijd waarvoor
mie_pie
j-t
senorita
schippersvrouwtje 21 juli 12.30 20 wk echo
22 juli 13.00 controle vk
shar
stefanie
marijke
kidsbaby
anne
loeske
lynn

Wat wordt het?

mie_pie MEISJE
j-t
senorita
schippersvrouwtje
shar
stefanie
marijke
kidsbaby
anne
loeske
lynn

Zo meiden, beetje bijgewerkt, nu ff een goed schema pakken en dan de fouten herstellen, ben er mee bezig en hoop dat het er redelijk leesbaar uit ziet als ik op verstuur gedrukt heb!!!

Kus Svtje
17+2

Het werkt dus niet, in ieder geval niet met de spaties die ik bij iedereen eb gezet... ben er klaar mee!

X Svtje
17+2

Voor degenen die mij willen toevoegen op msn: schippersvrouwtje1984@live.nl. Misschien fijn om nu het forum niet helemaal optimaal is op msn beetje bij te tanken.

Liefs Svtje
17+2

Terug
Bovenaan