wie is er nog maar net bezig zwanger te worden deel 4

Sorry meiden, blijf even typen hoor. Valt me op dat er volgens mij wat berichtjes kwijt zijn of ik kijk helemaal verkeerd. De laatste tabel die ik terug kan vinden is op pagina 27 en daar staan nog niet alle zwangeren in, de laatste zwangere van dat lijstje is Anne volgens mij dus daar klopt niks van, heb het zelf geprobeerd aan te vullen in hoeverre ik het wist maar sowieso soepzooitje. Hoop dat het snel weer als vanouds mag zijn :)

Kus Svtje
17+2

Hi, ik ben nieuwe op het forum en hoop dat ik met jullie mee mag kletsen. Ik ben 34 jaar en sinds januari gestopt met de pil. Ik werd in de eerste ronde meteen zwanger, maar dit liep helaas niet goed af na 8 weken. Nu ben ik 12 juni voor het eerst weer ongesteld geworden en flink geklust :) Ik wacht nu vol ongeduld mijn NOD af 10 juni.

Groetjes,

Viooltje

Ik bedoel uiteeraard 10 juli, heel suf foutje :)

Groetjes,

Viooltje

goeiemorgen!! Heb vanmorgen negatief getest, had ook niet verwacht in de eerste ronde al zwanger te zijn. toch spannend. Hoop alleen wel snel ongi te worden want heb echt last van hoofdpijn!! poeh poeh, ga ermee naar bed en sta ermee op. En krampjes en zere tepels blijven, we wachten maar gewoon af he?? Fijne dag vandaag, geniet van het lekkere weer! liefs van een ongeduldig zebraatje

Goedemorgen allen,

@zebraatje, jammer van je negatieve test zeg. Weet je zeker dat je op het goede moment hebt getest? Als je niet zwanger bent, dan hoop ik dat je ongi snel komt inderdaad, zodat je daar maar snel van af mag zijn.

@viooltje, welkom hier, het is hier reuze gezellig... alleen we wachten nog even op de aanpassingen die (hopelijk) worden gedaan.

Ik las dat ze maandag weer gaan beginnen met de grotere aanpassingen. Ik hoop dat ze een beetje luisteren naar alle suggesties die genoemd worden.
En sommige dingen zijn, denk ik, gewoon een kwestie van wennen.

Het is hier heerlijk weer, ga vandaag maar eens van het zonnetje genieten. Ik geloof dat het nog wel redelijk uit te houden is..

Nog nieuws van deze en gene?

Groetjes Elleste

Ik snap niks van dat hele schema...haha vind t allang fijn dat SVtje zich ermee bezig houdt!
Mijn nieuwe gegevens: leeftijd 30 (ben jarig vandaag!), nieuwe NOD 28 juli ronde??

Kwisjuh, gefeliciteerd! Mooie leeftijd, 30...

Geniet van deze mooie zondag,

Line

Mijn nieuwe nod: 27 juli voor de vierde ronde. Kwisjuh, lopen we mooi gelijk!

@ elleste, dank voor de tip, ik ga het overwegen

Alle dames, ander moment kom ik verder kletsen, fijne zondagallemaal!

Line

Terug
Bovenaan