A
Anoniem
Guest
Een hele goeie avond lieve meiden!
Er wordt gelukkig ondanks het wennen op het forum toch nog gekletst. Heb inderdaad gelezen dat ze er morgen weer mee bezig gaan. Hoop dat het weer iets vertrouwder gaat voelen.
Even het schema er weer tussen hoor, ook al is het nog niet zo duidelijk, dan kunnen we in ieder geval meeduimen, meedenken en meevieren
nod's juni
naam leeftijd ronde kindje nod status
dora the explorer 30 3 2 9-jun ongi
loeske 23 4 1 10-jun zwanger
schuerke 27 4 1 4-jun ongi
sukkie_85 23 4 1 12-jun ongi
vieguh 27 1 1 17-jun ongi
lyn79 29 4 1 20-jun zwanger
midanie 26 3 1 22-jun ongi
poohh 24 4 1 24-jun ongi
kwisjuh 29 4 1 27-jun ongi
nod's juli leeftijd ronde kindje nod
schuerke 27 5 1 3-jul
zebraatje168 27 1 1 4-jul
viooltje 341 10-juli
elleste 30 3 1 14-jul
vieguh 27 1 2 18-juli
line 4 1 27-juli
kwisjuh 30 5 1 28-juli
Zwangeren uitgerekend
mie_pie 4 november
j-t 27 november
senorita 2 december
schippersvrouwtje 10 december
shar 5 januari
stefanie 5 januari
marijke 7 januari
kidsbaby 11 januari
anne 18 januari
loeske 18 februari
lyn
afspraken datum tijd waarvoor
mie_pie
j-t
senorita
schippersvrouwtje 21 juli 12.30 20 wk echo
22 juli 13.00 controle vk
shar
stefanie
marijke
kidsbaby
anne
loeske
lynn
Wat wordt het?
mie_pie MEISJE
j-t
senorita
schippersvrouwtje
shar
stefanie
marijke
kidsbaby
anne
loeske
lynn
@Viooltje, van harte welkom meis! Natuurlijk ben je van harte welkom om met ons mee te kletsen. Fijn dat je cyclus na je miskraam weer goed op gang gekomen is en dat jullie er weer voor gaan! Hoop voor je dat je snel weer een wondertje in je buik mag dragen!
@Zebraatje, een negatieve test 1 dag na je NOD hoeft in principe nog niks te betekenen er zijn genoeg vrouwen die pas een week na NOD of later positief testen. Het is mogelijk dat je hcg nog niet hoog genoeg is, zolang er geen ongi komt blijf ik duimen hoor! Kan ook zijn dat je gewoon nog aan het ontpillen bent en als dat zo is hoop ik dat je cyclus snel op gang mag komen en regelmatig mag zijn.
@Kwisjuh, van harte gefeliciteerd met je 30ste verjaardag!!! Maak er een hele mooie dag van samen met je geliefde, familie en vrienden!!! Hoop voor je dat dit jou jaar wordt meid!!! Dat je binnenkort een positieve test mag hebben en weer 9 maanden later een kleintje in je armen mag houden.
@Line, zoek ff je leeftijd terug hoor en dan voeg ik em erbij!
Geniet van jullie zondagavond allemaal! Ik heb lekker een cake in de oven zitten die moet nog een kwartiertje en dan lekker een warme knapperige cake
Veel liefs Svtje
17+3
Er wordt gelukkig ondanks het wennen op het forum toch nog gekletst. Heb inderdaad gelezen dat ze er morgen weer mee bezig gaan. Hoop dat het weer iets vertrouwder gaat voelen.
Even het schema er weer tussen hoor, ook al is het nog niet zo duidelijk, dan kunnen we in ieder geval meeduimen, meedenken en meevieren
nod's juni
naam leeftijd ronde kindje nod status
dora the explorer 30 3 2 9-jun ongi
loeske 23 4 1 10-jun zwanger
schuerke 27 4 1 4-jun ongi
sukkie_85 23 4 1 12-jun ongi
vieguh 27 1 1 17-jun ongi
lyn79 29 4 1 20-jun zwanger
midanie 26 3 1 22-jun ongi
poohh 24 4 1 24-jun ongi
kwisjuh 29 4 1 27-jun ongi
nod's juli leeftijd ronde kindje nod
schuerke 27 5 1 3-jul
zebraatje168 27 1 1 4-jul
viooltje 341 10-juli
elleste 30 3 1 14-jul
vieguh 27 1 2 18-juli
line 4 1 27-juli
kwisjuh 30 5 1 28-juli
Zwangeren uitgerekend
mie_pie 4 november
j-t 27 november
senorita 2 december
schippersvrouwtje 10 december
shar 5 januari
stefanie 5 januari
marijke 7 januari
kidsbaby 11 januari
anne 18 januari
loeske 18 februari
lyn
afspraken datum tijd waarvoor
mie_pie
j-t
senorita
schippersvrouwtje 21 juli 12.30 20 wk echo
22 juli 13.00 controle vk
shar
stefanie
marijke
kidsbaby
anne
loeske
lynn
Wat wordt het?
mie_pie MEISJE
j-t
senorita
schippersvrouwtje
shar
stefanie
marijke
kidsbaby
anne
loeske
lynn
@Viooltje, van harte welkom meis! Natuurlijk ben je van harte welkom om met ons mee te kletsen. Fijn dat je cyclus na je miskraam weer goed op gang gekomen is en dat jullie er weer voor gaan! Hoop voor je dat je snel weer een wondertje in je buik mag dragen!
@Zebraatje, een negatieve test 1 dag na je NOD hoeft in principe nog niks te betekenen er zijn genoeg vrouwen die pas een week na NOD of later positief testen. Het is mogelijk dat je hcg nog niet hoog genoeg is, zolang er geen ongi komt blijf ik duimen hoor! Kan ook zijn dat je gewoon nog aan het ontpillen bent en als dat zo is hoop ik dat je cyclus snel op gang mag komen en regelmatig mag zijn.
@Kwisjuh, van harte gefeliciteerd met je 30ste verjaardag!!! Maak er een hele mooie dag van samen met je geliefde, familie en vrienden!!! Hoop voor je dat dit jou jaar wordt meid!!! Dat je binnenkort een positieve test mag hebben en weer 9 maanden later een kleintje in je armen mag houden.
@Line, zoek ff je leeftijd terug hoor en dan voeg ik em erbij!
Geniet van jullie zondagavond allemaal! Ik heb lekker een cake in de oven zitten die moet nog een kwartiertje en dan lekker een warme knapperige cake
Veel liefs Svtje
17+3