Hey meiden,
Ik verbrand eigenlijk nooit, maar de zonkracht schijnt de afgelopen 2 weken behoorlijk heftig te zijn geweest, dit in combinatie met zwanger zijn en scrub misschien overgevoeligheidsreactie... Heb al driftig zitten googelen op zwangerschapsmasker, maar geloof dat dat gelukkig niet de oorzaak is. Wat ik wel weet is dat het pijn doet

en hoop dat het snel over mag gaan want lijkt of ik behoorlijke klappen gehad heb haha. Gelukkig aan boord en kan nog even wegtrekken voordat we naar huis gaan.
@Chanti, maandag is echt schoonmaakdag, maar dat is volgens mij van vroegeruit al... Maandag Wasdag. Wij wisselen altijd op dinsdag dus als ik dan de grote schoonmaak doe is dat altijd op maandag. Nu mogen we er nog een weekje tegenaan aan boord. Hoop zo voor je dat je cyclus nu lekker op gang komt of dat je gewoon gelijk zwanger mag raken natuurlijk, dat lijkt me nog leuker! Dat jullie prachtig opgeknapte paleisje een nieuw bewonertje mag gaan huisvesten dit jaar, zou helemaal geweldig zijn natuurlijk!!!
Gaat wel lekker snel 2 weken gelukkig, verheug me weer op mijn huisje. Heb weer hoop nieuwe spulletjes gekregen van een van mijn schoonzussen en lijkt me leuk om eens even te gaan inventariseren en eventueel wat dingetjes te gaan aanschaffen. 21 juli 20 weken echo en 22 juli verloskundige dus twee leuke en toch ook weer spannende afspraken in het vooruitzicht. Ook de box, het ledikantje, de commode en onze dressoirkast wachten op een mooi nieuw laagje verf, zodat alles maar spik en span mag zijn als ons kleintje komt. Nesteldrang, vraag me af wanneer dat begint maar af en toe heb ik van die buien...komt het jullie bekend voor???
@Valesca & Zebraatje, is inderdaad makkelijk om te zeggen hoor, wachten tot op NOD of dag erna. Weet nog wel hoe lastig ik dat elke keer vond. Uiteindelijk had ik bedacht dat ik op zondag (donderdag was mijn NOD) zou testen en kon het zaterdag niet meer uithouden, gelukkig was het positief! Maar snap jullie zo goed, keep my fingers crossed!!! Weet je wat het is, wachten is volgens mij kernwoord van zwanger proberen te raken en zwanger zijn en zelfs na die tijd... wachten op een positieve test, wachten tot je 12 weken zwanger bent, wachten op je eerste echo, wachten op je 20 weken echo. Wachten op je bevalling, wachten tot je kindje doorslaapt en ga zo maar door! Wij vrouwen zijn gewoon sterk en kunnen dat!!! Succes meiden!
Hier alles nu zo'n beetje aan kant. Toen ik dit berichtje typte 3 uur geleden pakte forum het niet (slechte internet verbinding denk ik) had gelukkig kopietje gemaakt. Nog even stofzuigen, bed opschudden en dan ga ik aardappels schillen de bietjesstamppot die op het menu staat vanavond. Daarna vind ik het prima voor vandaag, de rest van de strijk (dekbed en donkere was) komt morgen wel weer. Als het goed is zijn wij rond middernacht in La France dus ben ik even 1 a 1,5 dag uit de ether

Dus meiden, lekker kletsen dan heb ik wat om bij te lezen
Kus Svtje
17+4