wie is er nog maar net bezig zwanger te worden deel 4

Lieve Sukkie,

Was zeker niet de bedoeling om je uit het lijstje te gooien hoor! Is gewoon ellendig hoe het nu werkt en had wat geknipt en geplakt, maar de laatste lijst klopt geen ene sikkepit van :( Sorry!!! Zal je er weer inzetten meid!

@Valesca, dank voor het compliment :) Had ik zelf ook wel heel erg hoor, het gevoel dat ik ongi ging worden voordat ik positief testte. Het begon bij mij ongeveer een week voor NOD en na het testen nog steeds wel een beetje die krampjes. Inmiddels toch al weer 17 wk op weg. Je weet nooit hoe het werkt zo'n vrouwenlichaam. Duim nog even hard verder hoor! Een van de symptomen die bij mij heel duidelijk aanwezig was, was erg veel last van afscheiding oh ja en hele zere tepels.

Een fijne avond allemaal en hoop op goed nieuws als ik weer online kan komen!

Knuffel Svtje
17+4

nod's juni
naam leeftijd ronde kindje nod status
dora the explorer 30 3 2 9-jun ongi
loeske 23 4 1 10-jun zwanger
schuerke 27 4 1 4-jun ongi
sukkie_85 23 4 1 12-jun ongi
vieguh 27 1 1 17-jun ongi
lyn79 29 4 1 20-jun zwanger
midanie 26 3 1 22-jun ongi
poohh 24 4 1 24-jun ongi
kwisjuh 29 4 1 27-jun ongi

nod's juli leeftijd ronde kindje nod
schuerke 27 5 1 3-jul
zebraatje168 27 1 1 4-jul
sukkie 23 6 1 9-juli
viooltje 341 10-juli
elleste 30 3 1 14-jul
vieguh 27 1 2 18-juli
line 33 4 1 27-juli
kwisjuh 30 5 1 28-juli

Zwangeren uitgerekend

mie_pie 4 november
j-t 27 november
senorita 2 december
schippersvrouwtje 10 december
shar 5 januari
stefanie 5 januari
marijke 7 januari
kidsbaby 11 januari
anne 18 januari
loeske 18 februari
lyn

afspraken datum tijd waarvoor
mie_pie
j-t
senorita
schippersvrouwtje 21 juli 12.30 20 wk echo
22 juli 13.00 controle vk
shar
stefanie
marijke
kidsbaby
anne
loeske
lynn

Wat wordt het?

mie_pie MEISJE
j-t
senorita
schippersvrouwtje
shar
stefanie
marijke
kidsbaby
anne
loeske
lynn

Hey Sukkie,

Je staat er weer in hoor meid, dacht dat je aan ronde 6 bezig was? Hoop dat ik het goed gegokt heb. Als het niet goed is, kun je em veranderen hoor en anders doe ik het voor je.

Kus Svtje
17+4

Ik had alleen rond mijn eisprong erg pijnlijke en jeukende tepels...nu helemaal niet meer....en afscheiding had ik tot voor 2 dagen terug vreselijk...maar ook erg rood van binnen, dus ik denk gewoon een schimmel infectie ofzo, waar ik normaal nooit last van heb.

Maarja...we zullen zien :)

Succes allemaal dames :D

hey allemaal, hier nog steeds geen ongi, pff wel last van de hormonen!! Nog steeds, moe, gevoelige tepels en stevigere borsten, krampjes in onderbuik... hmmm, maar de krampjes worden wel minder, onderbuik is wel beetje opgezet, ook nog steeds last van de onderkant van mijn maag, vreemd!! Goed, nog maar een paar dagen (of maanden) wachten, poeh poeh! Heb tegen mezelf gezegd dat ik nog maar 1x per week op het forum mag kijken en reageren haha, ben benieuwd hoelang ik dat volhoud. Anders maak ik mezelf alleen maar gek, ben ik er teveel mee bezig. Vind het alleen zo gezellig!! Nou tot volgende week maandag (ahum) groetjes en iedereen succes met wachten, klussen en zwangeren!! x

goeiemorgen meiden,

@ svt'tje: mooi gezegd idd. Wachten is het kernwoord...wachten is hot ! ;) hihi

@ sukkie: weet hoe je je voelt hoor, ben zelf ook uit het lijstje geknikkerd :p hahaha

@ viooltje: succes met wachten meis!

@ valessca: ik had de week voor ik ongesteld werd echt heel gevoelige tepels vooral, daarnaast merkte ik dat m'n temperatuur hoger was dan de rest van de tijd. (ik temperatuurde, omdat m'n cyclus zo lang duurde, dacht dan kan ik er maar beter meteen mee beginnen). Inmiddels al vorderingen?
duim...duim...duim...

@zebraatje: haha succes! Zal wel moeilijk zijn het forum te mijden, maar misschien dat het wel werkt hoor. Ik heb ook een tijdje afstand gehouden, maar dat was meer omdat er bij mij totaal geen schot in de zaak zat, om het zo maar te zeggen. Maar uiteindelijk begint het natuurlijk weer te kriebelen, en nu ik eindelijk ongi ben geweest, wil ik toch wel weer meedelen in alle verhalen, kwaaltjes en het samen wachten...
Ik wil je niet ontmoedigen hoor want dit is natuurlijk meer uitzondering dan regel, maar ik had in de afgelopen 130 dagen ook af en toe het gevoel dat ik ongesteld werd, met krampen enzo, maar uiteindelijk kwam er niks, dat kan dus ook nog.
Maaaaar daar gaan we natuurlijk niet van uit!! Bij jou werkt alles gewoon meteen! :)

Nou tot later, ga weer naar m'n werk!

Liefs Chanti

Goedemorgen meiden....

@zebraatje: Spannend meid! Hoop zo voor jullie dat het lukt!
Ik heb heb zelf donderdag mn NOD dag dus ben benieuwd!

Het klinkt misschien raar maar,
Ik heb sinds zondag allemaal rode vlekken onder mijn voeten....???
Heeft er iemand daar ervaring mee? Of op de handen? Of zijn dat fabeltjes?

Nou fijne dag iedereen!

Liefs Roos

werkse Chanti ;)

Ik ben nog niet ongesteld geworden.
Vorige maand was ik 5 dagen te laat, dus ik wilde die cyclus aanhouden en dan zou zaterdag (aankomende) mijn NOD zijn....maar als ik mijn normale NOD aan hou, zou ik gister mijn NOD hebben. Nu heb ik gister de krampen die mij de ongesteldheid horen gehad (precies zo als normaal) en mijn eisprong voel ik altijd en die had ik ook op de "Normale" datum, zoals voorheen.

De buik krampen zijn nu helemaal weg.....maar alles wijst er dus op dat gister mijn NOD moet zijn geweest.

Toch durf ik niet te tesen omdat ik bang ben net als vorige maand steeds negatieve testen te hebben, dus ik wacht maar even nog een paar dagen.

Ik heb ook nergens last van verder, alleen een gevoelige buik (geen krampen)

Oh meiden....wat ik ben toch blij dit soort dingen met jullie te kunnen delen. Doet me echt goed het van me af te schrijven (typen) :)

Succes allemaal !!

Goedemorgen allemaal,

@Valesca, spannend voor je zeg. Ik kan goed begrijpen dat je nog even wilt wachten met testen. Heb je een beetje afleiding gedurende de dag? Dat kan mooi helpen om er niet constant aan te denken.

@Viooltje, hoe gaat het? Houd je het een beetje uit met de drang om te testen? Of heb je er toch een test tegenaan gegooid?

@Chanti, weet je nou ook al waardoor het komt dat je zolang op je ongi moest wachten? Ik weet zo niet meer of je aan het ontpillen was eigenlijk....

@Roos, ik kan je geen antwoord geven. Ik heb daar nog nooit van gehoord. Niet in combi met eventuele zwangerschap zeg maar. Zelf heb ik wel eens rode vlekken onder mijn voeten gehad, maar dat kwam omdat ik veel had gestaan en gelopen de dag ervoor. En ook heb ik het wel eens als het heel erg warm is geweest.

Jeetje wat duren die wachtdagen toch ontzettend lang.... Ik heb pas volgende week dinsdag mijn NOD, maar het voelt alsof ik al een eeuwigheid aan het wachten ben. Dus ik kan me zeker vinden in de theorie van SV'tje, wachten is het sleutelwoord. Dus, we wachten gewoon maar verder....

Groetjes Elleste

Terug
Bovenaan