wie is er nog maar net bezig zwanger te worden deel 4

Ik kon het toch niet laten en heb een test gedaan....negatief natuurlijk !

nu maar wachten tot ik eens ongesteld ga worden dus......

Hoi meiden, ik ben de laatste tijd niet erg actief geweest op het forum. Heb het op werk mega druk en thuis loopt ook de ene visite na de andere de deur plat. Erg gezellig natuurlijk maar baal dat ik niet even met jullie kan kletsen.
Ik beloof vanavond alles bij te lezen, en das een hoop hihi, en dan reageer ik weer even actief!! Moet nu weer stoppen want werk roept. Dikke kus en ben jullie niet vergeten meiden

Zo hehe
Na wat zoekwerk jullie weer gevonden! Had even vijf minuutjes, maar de helft is alweer om. En is het bij jullie ook zo traag, wat betreft het laden?
Met mij gaat alles prima, nog steeds niet echt klachten, wel afen toe misselijk en soms zo erg dat ik denk als het nog een tikkie erger wordt moet ik naar de wc hihi..Verder veel last van bandenpijn, maar mag verder niet klagen. Volgende week vrijdag weer voor controle, hopelijk kunnen ze het hartje nu wel laten hoen, want dat lijkt me toch wel erg bijzonder.
As donderdag alweer 12 weken, gaat nu best snel, ben nu ook volop aan het genieten!
Hoe gaat het met jullie meiden hier. Met alle klussers, wachters en zwangeren. Morgenavond ga ik zoveel mogelijk lezen en even uitgebreid reageren op jullie verhalen en belevenissen...
Nu gezellie naar de tandarts, bah bah...
Fijne dag en avond nog allemaal!!

Liefs Anne
11/5 weken zwanger

Hoi iedereen!

@ sv, nou nu ga ik wel ronde 6 in, gisteren ongi geworden op dag 28!

Pffff eventjes flink balen, begint nu toch wel hard te gaan naar ronde 6 toe. Gaan deze ronde beginnen aan ovutesten want schiet niet zo op nu. Kan even niet veel positiefs verzinnen eigenlijk. Gelukkig dit weekend mijn examenfeest wat wel weer leuk is maar goed was liever zwanger geweest.
Morgen zal ik weer positief terugkomen, ga even in zelfmedelijden zwelgen ;-)

@ alle andere wachters kop op meiden, nog even afwachten en dan weet je het!

Groetjes Sukkie,
ps nieuwe nod; ik ga eens voor 5 augustus :)

Goeiemorgen meiden,

Zo heb eventjes de boel weer bijgelezen.
Zie ook wat nieuwe namen, dus welkom op dit gezellige forum!!

@valesca:
Hoe staat het met je NOD?? Al iets bekend? Jammer dat je nega testte, mja dat hoeft nu natuurlijk niets te zeggen.
Succes!

@viooltje:
Voor jou natuurlijk hetzelfde als voor Valesca... al iets bekend?? Ik duim voor jullie hoor.

@Anne:
Jeetje alweer 12 weken?! Gaat hard zeg.
Lekker toch dat je kwaaltjes meevallen, hoop dat het ook niet meer komt. Geniet ervan meid!

@Sukkie:
Meis wat balen van je ongi zeg!! Hoop dat deze ronde meer te bieden heeft.
Ook al ligt het gemiddelde op een half jaar tot jaar om zwanger te worden, ik zou er ook flink de balen in hebben hoor dus begrijp je volkomen dat je even wegdrijft in zelfmedelijden.
Lekker aan die ovu testen beginnen! Succes met de RD's.

Hier alles rustig. Zit nu in mn wachtdagen en hen 18 juli mijn NOD. We zien wel wat er van gaat komen. Heb iig goed geklust want heb een duidelijke ei gehad.
Ja voor de rest eigenlijk niet zoveel meer te zeggen.
Iedereen dikke zoen!

Sterkte met het wachten vieguh en heel veel succes natuurlijk :) Ik zal voor je duimen

Hier is nog niks te bekennen, maar ik denk dat sinds vorige maand mijn cyclus opeens anders is. Toch gek...al 1,5 jaar niet meer aan de pil, en opeens sinds vorige maand een andere cyclus, terwijl ik altijd 28 dagen had. Maarja...zal er wel bij horen.

Even een vraagje nog. Mijn partner en ik klussen zo'n beetje elke dag. Niet alleen nu we zwanger willen worden, maar dat was altijd al zo. Nu lees ik op de ene site dat dat goed is en op de andere weer dat het beter is om, om de dag te klussen zodat het zaad van betere kwaliteit is. Iemand die daar een iets over kan zeggen misschien?

Liefs van Valesca

Ben ik weer!
@ vieguh en valesca, bedankt voor jullie medeleven :) ben er weer uit hoor die put!
Nu maar wachten tot t weer over is
Valesca weet niet wat beter is want alles wat wij tot nu toe hebben gedaan heeft nog niet gewerkt...

@iedereen; beetje raar nu he dit forum. Jammer dat we er geen banners enzo op kunnen zetten. Misschien dat t snel wat mooier wordt hier!

Groetjes Sukkie

Terug
Bovenaan