wie is er nog maar net bezig zwanger te worden deel 4

Hoi meiden,

@ Boefje:
Leuk dat je meekletst op dit topic!
Wat onwijs balen zeg dat je toch ongi geworden bent!
Met welke ronde ga je nu beginnen?
Ronde 5 ofzo?
Heel veel succes met het klussen en als je wat op hethart hebt.... hier kan je alles kwijt.

@ Zebraatje:
Ahhhhh wat leuk he!! Ik had dat ook bij mijn broers... Je GROTE broer met zo'n klein vertederend wondertje!!
Echt schattig.
Kan me voorstellen dat het bij jou dan helemaal gaat kriebelen.
Ik zou zeggen klus er lekker op los deze ronde!!

Hier alles vrij rustig. Eind deze week is mijn NOD. 16 of 17e.
Voel me wel een beetje raar sinds zaterdag. Snel duizelig echt het gevoel dat ik van me stokkie ga.
Af en toe vage ongikrampjes, grotere zachte borsten die een beetje gevoelig zijn, maar nog lang geen pijn ofzo!
Als ik nog niet ongi geworden ben dan ga ik volgende week maanda pas testen.
Maar ik denk dat ik gewoon ongi ga worden.
We zien het wel.
Zijn er trouwens ook meiden die helemaal geen pijn in hun borsten hadden toen ze net zwanger waren?
Je leest het overal maar ik heb het echt nooit!

Fijne dag iedereen en succes met alles!
Liefs Ilse

Hallo allemaal!

@vieguh, hoop dat je deze maand zwanger blijkt te zijn. Het kunnen natuurlijk kwaaltjes zijn maar je weet maar nooit!

Mijn feest was echt supergeweldig!! Nu maar hopen dat ik ook deze ronde zwanger raak zou helemaal geweldig zijn. Met mannetje afgesproken dat er niet gedronken wordt tot we zwanger zijn, we willen er nu toch zoveel mogelijk voor doen. Ovutesten ga ik ook halen deze week.
Zit nu op dag 8 van ronde 6, denk dat ik zo'n 30 dagen cyclus aanhoudt. Lijkt misschien of we er erg mee bezig zijn nu maar dat is juist niet zo. We hebben ons erbij neergelegd dat het gebeurt wanneer het gebeurt en we er niet veel aan kunnen doen.

@sv super hoor die kleertjes en spulletjes. Lijkt me idd moeilijk om je mond te houden tegen je mannetje, in december weet je het moet je maar denken. Gaat het verder goed met je?

@jt. leuk om nog wat van je te horen! Hoop maar niet voor je dat je kindje een heel groot hoofd gaat krijgen hahah, mooi dat je nu over een paar weken weer een echo hebt. Kan me voorstellen dat je er geen genoeg van kunt krijgen!

@ alle zwangeren; let goed op jezelf en je kindje!

@alle wachters, ongi'ers en klussers; wij zullen snel ook aan de beurt zijn en dan ben je het wachten (hoop ik) weer vergeten.

Groetjes en een fijne dag.
Sukkie

Goedemorgen,

@ Vieguh: Thanks voor je berichtje! Wij baalden ook als een stekker toen ik toch ongi bleek te zijn! Maar goed, officieel was het pas de eerste klus ronde dat we er echt vol voor gingen, dus hebben de tijd! Al moet ik wel zeggen dat dat echt niet zo voelt. Had met mijn man afgesproken dat we rustig zouden kijken wat er zou gebeuren maar merk nu toch dat we er allebei heel erg mee bezig zijn en naar uitkijken!! Hadden bij wijze van de kinderwagen al uitgezocht!!

Wat ik ook vrij vervelend vind, en ik weet niet of jullie daar ook last van hebben, is dat mensen in je omgeving, zoals op het werk en vrienden van vrienden, er al vanuit gaan dat je binnenkort zwanger bent. En dit ook op de man af vragen!!! Wij zijn vorig jaar getrouwd en net verhuisd naar een nieuw huis met veel ruimte dus dan moet het volgens die mensen ook meteen gevuld worden! En natuurlijk vinden wij dat zelf ook, hihi, maar dat wil niet zeggen dat ik het er meteen met jan en alleman over ga hebben!

Maar goed, ik ga weer even verder balen van mijn ongi zijn ;-)

Groetjes en een fijne dag allemaal

@boefje:
Tuurlijk zodra de pil de deur uitgaat wil je toch stiekem zsm zwanger zijn. Ik deed er ook heel nuchter over maar onbewust ben je er toch meer mee bezig dan gehoopt.
Mijn man en ik praten er niet over of eigenlijk amper.. We klussen gewoon voor de "lol" zoals we altijd deden.
Ik praat er alleen op dit forum over.
en wat betreft de andere mensen... ja dat ken ik ben nog maar net 2 maanden getrouwd en krijg al de bekende vragen, maar als zei alles op de man afvragen dan ben ik ook de beroertste niet om op een directe manier terug te antwoorden.
Ik zeg dan bijvoorbeeld dat het ze niks aangaat en dat we eerst bezig zijn met het huis af te krijgen. Komt misschien wel bot over maar ze durven het niet weer te vragen hihi.
Alleen de beste vrienden weten het maar daar hebben we gelijk bij gezegd dat ze niet om de haverklap moeten vragen of er al wat is. Dat horen ze vanzelf wel.

He meis, niet teveel balen van de rooie duivels en gewoon straks met frisse moed aan ronde 2 beginnen. (begrijp het wel hoor)
Liefs Ilse

Goeiemorgen lieve meiden,

Een nieuwe dag een frisse start, mijn dag gaat schoonmaak dag worden en wasdag en misschien zelfs nog wel strijdag pfff eerst maar eens uit bed zien te komen...Morgen lekker naar huis dus iets om naar uit te kijken.

@Vieguh, balen van de Mac, dat het niet lekker viel, maar kan natuurlijk ook een goed teken zijn (kwaaltje) en dan is dat natuurlijk helemaal niet erg. Heel erg spannend hoor, zo'n naderende ongi en dan zeker als alle klachten van ongi worden en zwanger zijn zo op elkaar lijken pffff.

@Boefje, van harte welkom hier! Altijd wel iemand te vinden voor een gezellig kletspraatje, advies of gewoon om te "luisteren" naar je. Klets lekker mee meid. Ik ken het helemaal zelf zijn wij inmiddels alweer bijna 3 jaar getrouwd en een paar maanden na je bruiloft begint het al goh willen jullie geen kinderen? Toen we net ons huisje hadden... en dit is zeker de babykamer. Pfff ik kan daar dus echt niet tegen. Het was op een gegeven moment zelfs zo dat mijn schoonmoeder aan mijn schoonzus gevraagd had of mijn man soms nog niet toe was aan kinderen. Mijn schoonzus wist klein beetje hoe en wat en die heeft heel hard gezegd dat het niet bij iedereen vanzelf gaat. Uiteindelijk ben ik in ronde 6 zwanger geraakt en dat is zeker niet lang! Het lijkt lang, maar als je om je heen leest op het forum zul je merken dat het echt heel gemiddeld is. Wat ik ermee bedoel te zeggen is dat je beter zo'n antwoord kunt geven dan krijg je niet zo snel de vraag meer! Het is misschien hard, zoals Vieguh als zei maar gewoon de beste oplossing. Ze stellen zelf zo'n vraag waar je echt mee zou kunnen kwetsen.

Wat is je leeftijd? je 2de ronde ga je nu in? Weet je de datum van je nieuwe NOD? Dan zet ik je in de lijst als je dat wilt?

@Zebraatje, geweldig hoor zo'n kleintje. Vind ik toch heel erg hoor, mannen met baby's te vetederend voor woorden :) Of het nou je broer, je man of een vriend is, vind dat zo bijzonder om te zien. Het hele stoere is ineens teder geworden. Heerlijk dat je lekker vakantie in het vooruitzicht hebt, dat helpt je ook om lekker te ontspannen en dat is weer goed mbt het klussen :) Geniet ervan en hoop dat jij ook binnenkort een dikke 2de streep of een zwanger op je test mag hebben staan.

@Sukkie, fijn dat je zo genoten hebt van je feestje! Strak hoor, geen alcohol meer ;) je moet er inderdaad wat voor over hebben! Gewoon lekker doen waar jullie je goed bij voelen. Ik voel me gelukkig goed! Merk wel dat mijn lichaam vanzelf aangeeft als ik te ver ga en dat is best handig. Dan ga ik er ff lekker bij zitten en zet de schoonmaak bv 10 min verder weer voort ofzo...Maar als dat het is mag ik zeker niet klagen. Alles voor dit enorme goede doel.

@Alle klussers zet em op!

@Alle wachters, DuimDuimDuim!!!

@Alle ongi-ers kop op he! Nieuwe ronde nieuwe kansen!

@Alle zwangeren, let op je lichaam! Pas goed op jezelf en bovenal geniet er lekker van!!!

Een hele dikke knuffel Svtje
18+4

Hoi Iedereen!

Ik kan helaas niet elke dag op het forum meepraten dus kan ondertussen heel wat missen. Probeer op de hoogte te blijven.. Ik had een vraagje over ovulatietesten. Ik heb er een paar bij de babyboomshop besteld maar nu hoor ik regelmatig dat die testen niet betrouwbaar zijn. Iemand hier enige ervaring mee? En wat voor een ovulatietest kan ik dan het beste halen? Iemand goeie ervaringen met een bepaalde soort test??

@ Chanti; ik woon ook in Noord Holland. Dacht je ff te kennen.. ;) Je woont toch niet in MM he?? :p

Dames allemaal heel veel geluk met jullie zwangerschap, het wachten of het 'klussen' (vind het maar een raar woord..)!!!

Good Luck!!

Liefs Jo

hahaha ik had vandaag een oud collega`tje van me die vroeg ben je al zwanger ik zo hoezo dat?? ja ik dacht het al aan je buikje te zien tsja ik kan er ook niet omheen ik krijg me broeken niet meer dicht zelfs de rits niet omhoog

en hoe ist het hier ???

liefs

Hoi hoi,

@SV'tje: Het lijkt me leuk om in het schema te komen staan. Ben nu 26 jaar en we gaan inderdaad de tweede ronde in. De datum van mijn volgende NOD is 9 augustus. Hoop dat ik snel mag doorgeven dat er een smiley achter mijn naam komt.
Maar geduld is een schone zaak en weet inderdaad dat gemiddeld 6 maanden echt helemaal niet lang is.
Wat betreft de vervelende vragen stellers zeg ik inderdaad ook geregeld dat ze het wel horen als het zover is. Maar toch word je in de gaten gehouden. Zoals gisteren op een verjaardag, je ziet mensen gewoon opletten op wat je eet en drinkt!! Het zal allemaal goed bedoeld zijn, toch!!

Voor iedereen die een deze dagen gaat testen; ik duim voor jullie!!

Groetjes

Terug
Bovenaan