Hallo meiden,
lekker weertje weer hè, word er helemaal vrolijk van! Onze nieuwe tuindeuren zijn meteen goed in gebruik!
@ tatsje: Er is een hoop voor je gebeurd de afgelopen tijd, zal wel een heftige periode geweest zijn. Ik ben blij dat het goed met je gaat, en hoop dat met je zwangerschap ook alles goed zal gaan!
@ sv'tje: het was heerlijk, een avondje met z'n tweetjes, lekker filmpje gekeken enzo. Tegen de tijd dat onze babykamervulling er is, is ons huis vast helemaal af! hoop dat het niet te lang duurt, anders zijn we vast alweer aan nieuwe verbouwingen begonnen
@ vieguh: Is wel altijd zielig ja, met die hulpeloze beestjes naar de dierenarts, maarja het is wel voor hun eigen bestwil, en ik denk dat ze er eigenlijk weinig van merken. Ik ben zelf meer van de katten dan van de honden, maar die jonkies zijn altijd zoooo lief, wil ze het liefst allemaal adopteren! Maja voorlopig moeten we het maar houden bij de twee die we nu hebben...en hopelijk straks een baby die ik kan vertroetelen..haha
MacDonalds eet ik eigenlijk nooit. Soms heb ik er wel trek in, maar als ik het dan op heb, denk ik van 'een bord aardappels met worteltjes was net zo lekker geweest' t geeft me nooit echt een lekker gevoel achteraf. Bij ons is nu wel weer in de zomer de supermarkt op zondag open, dus als ik niks in huis heb kan ik altijd nog wat halen. echt superhandig. Ik heb gister kippensoep gemaakt, dat was wel lekker!
Succes met wachten nog even, is wel weer spannend hoor! Hoop dat je ongi uitblijft! Ik heb wel ook deze week vaker dat het even zwart wordt voor mijn ogen, maar wat dat nou te betekenen heeft....mijn nod komt er nog niet aan, want ben net vorige week ongi geweest.
@ boefje82: welkom! kom lekker met ons meekletsen! Jammer dat het niet meteen gelukt is, maar dat zou ook wel heel veel mazzel zijn hè. Maarja 1x klussen in je vruchtbare periode zou in principe genoeg kunnen zijn, je weet het maar nooit. Je lichaam kan je echt wel voor de gek houden en je geest trouwens ook! Er zullen zich denk ik een hele hoop dingen voordoen die je anders ook wel hebt, alleen let je er dan niet op. Nu sta je helemaal op scherp om alle mogelijke signalen op te pikken, en dan is het wel frustrerend als het allemaal valse signalen blijken te zijn.
Ik hoop voor je dat je je snel bij het zwangeren lijstje kan voegen! Succes met klussen iig!
Wij zijn in onze familie ook de eerstvolgende in de rij om zwanger te worden zeg maar. We hebben een mooi huis en ruimte voor een kleine, dus idd wordt die vraag ook wel gesteld. Toch denk ik dat niemand het nog echt verwacht, ik heb namelijk gestudeerd aan de universiteit en net sinds twee maanden een baan. Dan wordt ook vaak van je verwacht dat je eerst carriere gaat maken. Maar dat is voor mij helemaal niet zo belangrijk, ik vind mijn gezinnetje veel belangrijker, al merk ik dat vriendinnen van mijn studie er toch wel anders over denken en een kindje nog niet in hun leven vinden passen. Gelukkig mag iedereen dat altijd nog voor zichzelf beslissen!
@ zebraatje: echt leuk hoor, je nichtje bewonderen! Wonen ze dicht in de buurt? Dan kun je alvast wat vaker gaan oefenen voor als het bij jou zover is!
Mijn broertjes zijn allebei jonger (een van 21, en een van 13) dus heb dat nog niet meegemaakt. Denk wel dat ze heel lief zullen zijn met onze kleine straks, want ze zijn allebei gek op kleine kinderen! Dat is zo leuk om te zien idd, mannen met een baby of klein kind!
@ sukkie: leuk dat je feest geslaagd is! Vind het goed van jullie dat jullie afgesproken hebben niet te drinken! Weet niet of ik mijn vriend zover krijg. Zelf drink ik af en toe ook nog wel. Niet veel hoor, maar soms een wijntje ofzo. Hopelijk hebben jullie snel succes!
@ Jo: ik had ook van babyboomshop, maar ook nog nooit een positieve gehad. Al kan dat ook aan mijn rare cyclus liggen hoor, dat ik ze gewoon op het verkeerde moment gebruikte..
MM, dat zegt me nog niks, dus daar woon ik niet! Maar wie weet kennen we elkaar idd wel, om iets specifieker te zijn, ik woon in west-friesland...
@ elleste: wat spannend zeg! Het klinkt wel hoopvol, want een streepje is toch gewoon een streepje?!? Hou ons op de hoogte!!
Nou meiden, een fijne avond nog.
Zal wel niet veel online zijn deze week. Moet morgen, woensdag en donderdag weer werken en vrijdag gaan we een weekje naar een huisje van landal in brabant. FF tussen de verbouwingen door er toch even tussenuit, daar heb ik wel zin in! Weet niet of daar internet is, en of het wel veilig is om op deze site te zitten... (m'n ouders en broertjes gaan ook mee, en die weten niet dat we aan het proberen zijn)
Tot later!
X Chantal