wie is er nog maar net bezig zwanger te worden deel 4

@ Chantal. Sorry maar dacht dat ik je kende.. Ken ook een chantal uit 1985 die zichzelf altijd chanti noemt. Ook bezig met verbouwingen. En uiteraard een kinderwens.. Dus vandaar. Veel plezier het weekje weg!!

@Boefje: Welkom! Hopen dat je wens snel in vervulling mag gaan..! :D

@Elleste: Spannend hoor.. Good Luck!

En voor alle andere klussende, wachtende of zwangere meiden ook veel geluk gewenst..!

xxx Jo

nou het vervelende is ik weet nog niet precies hoelang ik zwanger ben daarom heb ik maandag aanstaande ook al een echo want me cyclus was een beetje in de war de kans bestaat dat ik al dik 2 maanden zwanger ben sinds een maand had ik al moeite met me broeken maar ik dacht dat ik gewoon was aangekomen omdat ik me nu zo goed voel en sinds vorige week heb ik de hoop opgegeven hahaha en toen had ik ook pas die positieve test nu is het een familie kwaaltje dat het hcg hormoon niet zo hoog is bij zwangere vrouwen mijn moeder had ook pas met 9 weken een positieve test dus ik ga het zien maandag ben wel heel nieuwsgierig want dan weet ik de uitgerekende datum want ik heb een ontzettende gave buikband gezien :D:D en ik heb met mezelf afgesproken dat ik vanaf maandag mag shoppen :D

Meiden ik moet ff wat kwijt!
Ik heb gister toch maar eens een testje gedaan ( ja ik weet het veel te vroeg ) maar mijn klachtjes werden toch duidelijker.
Was een digitest van CB gaf aan niet zwanger, maar toen ik het stripje eruit haalde zag ik toch een 2e lijn, welliswaar lichter maar toch.
Ik vanochtend gebeld met apotheek. Ja een streep is een streep en ze zijn niet voorgedrukt dus het zou best wel eens kunnen. Toen gebeld met CB zelf en gevraagd hoe of wat.
Toen zei ze dat ze niet voorgedrukt zijn dus als ik een lichte streep zag dat er toch wel degelijk iets van HCG is.
Waarom gaf ie dan niet zwanger aan? Ja omdat die testen dat pas aangeven boven een bepaalde hoeveelheid en aangezien ik erg vroeg ben met testen.... Dus het kon wel eens zo zijn zei de vrouw.
Pffff nu ben ik dus echt in de stress he want ik wil NU weten wat het is ja of nee.
Sorry voor mn ego berichtje maar moest het ff kwijt.
Liefs ilse

Voor zover ik weet, mag je het stripje er niet uit halen, omdat die testen anders werken en die streepjes op het stripje geen uitsluitsel geven, maar alleen wat op de test zelf staat.

Ik zou gewoon nog even een andere test proberen

Succes en ik hoop natuurlijk voor je dat je wel zwanger bent :)

Wat Valesca zegt heb ik inderdaad ook al eens gehoord, dat je het stripje er niet uit mag halen.
Zelf heb ik ook de digitale test van CB liggen, zelfs met zwangerschapsduur indicator. Maar heb daarnaast ook voor de zekerheid een paar testen van sensitest besteld. Deze zijn gevoeliger dan de andere testen en dus geschikt om vroeg mee te testen. En het is gewoon lekker ouderwets; 1 streepje is nee, 2 streepjes is JA!!! Je kunt ze bestellen via sensitest.nl. Ik had ze meteen de volgende dag in huis.
Hoop dat je er iets aan hebt en in de tussen tijd duim ik met je mee dat het toch echt een dikke vette JA is!!

Groetjes

hallo iedereen!

@ Elleste, meid volgens mij ben je gewoon zwanger en mag ik je feliciteren! Hoop dat de streep over een aantal dagen nog dikker wordt.

@vieguh, bij de testen van cb staat idd dat je niets kunt aflezen van de stick die je eruithaalt. Maar je klachten klinken wel goed... ik zou nog even proberen te wachten en dan nog eens testen. Ik weet dat het lastig is, wachten, maar dan weet je het wel zeker!

@tatsje, wat grappig dat je ons weer gevonden hebt. En dan nu met zulk goed nieuws! Hoe heeft je vriend de zwangerschap opgepakt? Hij zal wel heel blij zijn he!

@chantal, dat ken ik dat je net afgestudeerd bent en iedereen verwacht dat je carriere gaat maken. Weet niet wat ik vervelender vind, dat niemand het verwacht of dat iedereen erop zit te letten...
Bij mij weten een aantal vrienden het en ik zie dat ze steeds erop letten of ik wel of niet een wijntje drink haha.

Ik ben er zelf ook wel trots op dat we niet gaan drinken tot t zover is. Eerst dronk ik graag wel eens een wijntje of biertje maar omdat het nou toch ronde 6 is wil ik eens kijken of we nog wat meer eraan kunnen doen. Mijn man wil het ook zo graag! Hij begint een beetje onzeker te worden, merk dat hij het fijn vindt het idee te hebben toch er wat aan te kunnen doen.

@ de klussers: veel plezier!
@ Elleste en Vieguh, hoop dat jullie snel met goed nieuws komen!

Hoi allen,

@Vieguh, normaal zou ik ook gezegd hebben dat de test niet als zodanig mag worden geinterpreteerd, maar als jij iemand van de apotheek EN iemand van CB zelf hebt gevraagd, kan je beter op hen vertrouwen dan op een leek als ik. Ik zou ook nog een testje halen.
Maar zoals jij het gister beschreef met je duizeligheid, zo was het bij mij ook. Het klonk gewoon hetzelfde, dus gewoon nog eentje halen. (of twee, want je wil vast over een paar dagen nog eens testen hihi) Hoeveel dagen voor je nod had je nu getest?

Ik heb vanochtend (op mijn nod) nog maar eens een keer getest. En weer geeft het een licht streepje, maar niet duidelijker dan de vorige. Ik had zelfs het idee dat ie wat lichter was dan de vorige. Waar ik een beetje bang voor ben, is dat het misschien toch mis is gegaan. Ik had natuurlijk veel te vroeg getest en ik las ergens dat het dan nog wel mis kon gaan, nog voor je nod. Ik had gehoopt op een dikke vette streep, dat was tenminste duidelijk geweest. Maar goed, tis dus gewoon nog afwachten. Wat denken jullie?

Groetjes Elleste

@Sukkie, maakt dat heel veel uit eigenlijk, als je man niet drinkt? Bedoel je dan dat ie niet drinkt in je vruchtbare periode of dat ie helemaal niet drinkt. Dat zou ik wel ontzettend knap vinden zeg. Ik geloof nooit dat ik mijn vriend zover zou krijgen.

@Tatsje, als jouw cyclus helemaal in de war was, dan heb jij wel ongelooflijk veel mazzel gehad zeg. De kans dat je dan op de goede dagen geklust hebt, was dan al klein en daarbij opgeteld heb je geloof ik ook maar ongeveer 30% kans dat er een bevruchting plaatsvindt. Wat een geluk zeg!

@Boefje, ik heb ook de testen van sensitest en nog steeds blijf ik onzeker. Volgens mij willen we gewoon allemaal een hele dikke streep zien en niks anders. Ook al staat er op de verpakking: een streep is een streep haha.

Groetjes Elleste

Terug
Bovenaan