Goeieavond lieve meiden,
Even een berichtje van mij, ben weer lekker thuis maar van alles en nog wat gedaan dus even geen tijd om te forummen. Ga het bij deze even goed maken, want jullie hebben erg hard gekletst in mijn afwezigheid.
Morgen, donderdag, vrijdag en zaterdag ook van allerlei plannen dus denk dat het weinig laptoppen voor mij gaat zijn komende dagen, maar zo gaat dat thuis. Als we dan de kans hebben om dingen te doen gaan we er ook op uit.
Voel me lekker en morgen gezellig verjaardag van mijn moeder (net lekker monchoutaart gemaakt) dus de vrije weken beginnen in ieder geval helemaal goed. Stiekem ook al een beetje aan het aftellen voor de 20 weken echo volgende week.
Zal in ieder geval het schema weer even omhoog halen, die stond nog op pagina 41 voor het laatst en is wel makkelijk om em ff mee te nemen, leeft wat makkelijker mee met iedereen. Over pagina's gesproken, we staan al op pagina 11 meiden, waar moet dat gaan eindigen. Hoop dat dat nieuwe gedoe snel weer net zo handig wordt!
@Dora en Midanie, hoop dat alles goed met jullie gaat meiden? Als jullie je nieuwe NOD willen doorgeven dan zet ik jullie weer in het lijstje.
Laat jullie voorlopig even boven aan staan omdat ik weet dat jullie even wat afstand hebben genomen.
naam leeftijd ronde kindje nod status
dora the explorer 30 3 2 9-jun ongi
midanie 26 3 1 22-jun ongi
nod's juli leeftijd ronde kindje nod
schuerke 27 5 1 3-jul
zebraatje168 27 1 1 4-jul ongi
sukkie 23 6 1 9-juli
roos 21 3 1 9-juli zwanger
viooltje 34 1 10-juli
elleste 30 3 1 14-jul
vieguh 27 2 1 18-juli
line 33 4 1 27-juli
kwisjuh 30 5 1 28-juli
chanti 24 1 1 ?
nod's aug leeftijd ronde kindje nod
sukkie 23 6 1 5-aug
boefje 26 2 1 9-aug
zebraatje 27 2 1 10-aug
Zwangeren uitgerekend
mie_pie 4 november
j-t 27 november
senorita 2 december
schippersvrouwtje 10 december
shar 5 januari
stefanie 5 januari
marijke 7 januari
kidsbaby 11 januari
anne 18 januari
loeske 18 februari
lyn
roos 18 maart
tatsje
afspraken datum tijd waarvoor
mie_pie
j-t
senorita
schippersvrouwtje 21 juli 12.30 20 wk echo
22 juli 13.00 controle vk
shar
stefanie
marijke 15 juli 14 weken echo
kidsbaby
anne
loeske 21 juli 10 weken echo
lynn
roos
tatsje 20 juli termijnecho
Wat wordt het?
mie_pie MEISJE
j-t
senorita
schippersvrouwtje
shar
stefanie
marijke
kidsbaby
anne
loeske
lynn
roos
tatsje
@Viooltje, meis hoe is het afgelopen? Heb je al nieuws voor ons?
@Boefje, je staat in het schema, hoop dat het snel weer een heel duidelijk schema mag gaan worden, tot die tijd moeten we ons zo maar even behelpen.
@Elleste, een streep is volgens mij ook een streep. Hoop echt voor je dat de streep duidelijker mag worden. Kan inderdaad zijn dat het toch niet helemaal goed gegaan is, maar laten we niet van het ergste uitgaan. Kan gewoon zijn dat jij een van de dames bent die erg laat pas een positieve test heeft. Duim voor je hoor!
@Tatsje, gossie je broeken niet meer dicht, dan ben je al een tijdje op weg? Of heb je last van opgeblazen buik? Last van verstopping? Is wel een kwaaltje wat er ook bij hoort. Ben erg benieuwd naar je termijnecho! Gaaf he, al die buikbanden en andere zwangerdingen, ben het helemaal met je eens hoor, als je weet hoe ver je bent, jezelf een beetje verwennen met iets leuks.
@Chanti, meis jullie blijven ook aan het verbouwen he. Heerlijk hoor, je foto's op hyves liegen er dan ook niet om. Het is echt een paleisje geworden

VInd je keuken helemaal te gek! Geniet lekker van je vakantie, in Brabant nog wel, dan moet het zeker goedkomen!
@Vieguh, voor jou ook al zo spannend! Hoop zo voor je dat je een dezer dagen gewoon een dikke vette streep hebt. Testen voor NOD kan natuurlijk altijd, maar om jezelf dit soort stress situaties te besparen (en ik weet het het is makkelijker gezegd dan gedaan) is het beter om even te wachten. Heb er zelf heel veel moeite voor moeten doen, maar het feit dat ik mezelf voor niks teleur zou stellen speelde wel heel erg mee en oh ja een uiterst nuchtere echtgenoot doet ook wonderen! Je klachten kloppen wel met zwanger zijn hoor, hebben het er vanochtend op hvyes al over gehad natuurlijk! Duim heel erg hard voor je meis, gun het je zo ontzettend!!! Hou ons op de hoogte! Vind trouwens wel dat als ze bij de apotheek en bij CB zeggen dat het goed mogelijk is, je toch wel een beetje meer hoop mag hebben
@Sukkie, sterk hoor, geen drank meer! Ik drink zelf eigenlijk nooit en mijn mannetje af en toe een biertje. Denk dat als je af en toe wat drinkt dat het geen effect heeft op de vruchtbaarheid, maar zou er als ik jou was ook gewoon alles aan doen hoor om zwanger te raken. Kop op, ronde 6 is een hele goede ronde en ik kan het weten
@Zebraatje, jullie zijn ook goed bezig zeg. Stoppen met roken, minder drinken, aan de vitamines helemaal super! Ben je zelf ook begonnen met foliumzuur? Geniet van het klussen in ieder geval, hoop voor jullie dat het mag leiden tot een positieve test!
@Line, hmmm wat je ovulatie/libido vraag betreft, zou wel makkelijk zijn als dat zo zou zijn. Heb er zelf geen ervaring mee, het schijnt wel wat makkelijker te gaan rond je eisrpong ivm rekbaar slijm etc. Maak er gebruik van zou ik zeggen! Succes ermee!
@Alle klussers, zet em op!
@Alle wachters, probeer ergens anders aan te denken en jullie zijn sterk hoor, jullie kunnen wachten met testen tot op NOD!!! DuimDuimDuim!!!
@Alle ongi-ers huppekee, weg ermee en op naar de volgende ronde.
@Alle zwangeren, let goed op jezelf en laat je lekker verwennen!
Slaap lekker allemaal, mijn mandje roept me!
Een dikke knuffel Svtje
18+5