wie is er nog maar net bezig zwanger te worden deel 4

Hoi svtje!
Ben idd ook al een tijdje aan het foliumzuur, heel belangrijk! haha... Meer als je best kan je niet doen he? Zo nuchter zijn we wel... Toen ik net gestopt was met de pil gingen alle toeters en bellen rinkelen, merkte dat ik mezelf daarmee een beetje gek maakte, vooral omdat ik eigenlijk bang was dat mijn ongi weer 8 mnd uit zou blijven. heb toen eigenlijk even een tijdje wat minder fanatiek op het forum rondgekeken. En wat blijkt? Ik kreeg mijn ongi na eerste ronde na 33 dagen, Niet slecht dacht ik zo. Dus nu dacht ik, ik hou mezelf maar een beetje rustig, komt allemaal wel, als het raak is krijgen we het nog druk zat zo... (als ik naar mijn broer en schoonzus kijk) Dus voor nu lekker relaxen.
Heb gisteren eindelijk onze radiatorbekleding in de lak gezet en het nieuwe bijzettafeltje, heerlijk!! Zo kom je steeds een stapje verder he?

@line:
Ik zou het idd ook niet weten, kan me wel herinneren dat ik vorige maand de eerste week na pilstop erge zin had... Maar had een cyclus van 33 dgn. Dus daar help ik je ook niet echt mee... Zou wel fijn zijn als je lichaam zich op die manier zou uiten vlak voor of tijdens de eisprong. ;-)
Moet zeggen dat ik nu ook zoiets heb van nieuwe ronde nieuwe kansen, kom op schatje we gaan ervoor, haha. En hij volgt trouw de lieverd, hihi.

Fijne dag allemaal! ps zit iedereen tegenwoordig meer op msn??
xxx

Goeiemorgen meiden,

Wat een lekker weertje weer hahaha!!

@Elleste:
meid wat spannend zeg!! Ik hoop voor je dat je over een paar dagen echt een vette test in handen hebt!
Dit is ook niks ondanks dat mensen zeggen een streep is een streep hoe vaag ook.
Het is wel zo maar je wilt liever zoveel duidelijk dt je er niet omheen kan. Hoe is het met je klachten?
Gaan die nog lekker door?

@Zebraatje:
Ah je hebt lekker bijna vakantie zeg !! Ga je nog ergens naar toe?

@Line:
Jaaaaaa ik had ook megazin bij mn ei!
Alleen vond ik het wel iets pijnlijk wat het al met al niet echt boeiend maakte zeg maar hihi.
Had best last van eisprong dus de sex was ook best au.

Hier is alles lekker aant kwakkelen.
Darmen borrelen, dizzy, ongikrampjes maar wel anders dan normaal, gespannen (.)(.),
zwaar hoofd en hangerig.
Ik ga overmorgen nog eens testen en hoop op een vette positest!

@ongiers:
dat het snel over mag zijn.

@klussers:
Succes

@wachters:
Het is zooooo zwaar I know

@zwangeren:
Geniet ervan!

Liefs Ilse

heyhey meiden

hoe gaat het met iedereen ????? hier erg zenuwachtig voor maandag en net voor de gein 1 van me spijkerbroeken geprobeert en ben nog breder geworden ja daar zie ik hetheel makkelijk aan kon em toch al niet meer dicht krijgen wel gaaf hoor me buikkie ben zo ontzettend blij :D:Den last van me darmen maar das zal er allemaal wel bijhoren .

oja voor de klussers ik had gehoord dat teunisbloemcapsules helpen om je cyclus op orde te krijgen ik wilde ze gaan proberen maaaar ik was al zwanger dus mocht dat niet meer . mischien hebben jullie er wat aan . en wat betreft dat om de dag klussen nou wij hebben hier elke dag geklust dus dat maakt echt niet uit hoor

veel liefs

hoi meiden,

lees net dat we weer nieuwe zwangere hebben gefeliciteerd en daar bedoel ik gewoon elleste ook mee want ik had hetzelfde en hier is onze ukkie morgen al weer 15 weken in de maak

straks moet ik naar de fysio voor me bekken dus ben benieuwd hoe of wat zit nu wel voor 50% in de ziekte wet en werk nu op kantoor zodat ik wel betrokken blijf in het werk maar mezelf niet belast ook hebben we om kwart voor 5 echo of heb er zo´n zin in hihi

miepie is gister getrouwd en het was een super dat dus zou leuk zijn al er hier ook felicitaties komen ze heeft namelijk weer internet hihi
voelde me wel heel erg dun vergeleken bij haar hihi maar ja die buik zal heir ook best groeien

bij svtje op het schip was super leuk om eens te zien en we komen echt nog een keer logeren op het schip hoor meis
zie je waarschijnlijk van de week haha met de box dan is ons huis (babydump) echt af haha

alle meiden met een naderende nod of een verlopen nod heel veel succes ik teste de 1e keer ook negatief op vrijdag en maandag positief dus geen ongi is geen nieuwe ronde

ales klussers succes
de zwangere geniet er van
en als forum weer normaal is dan ga ik uitgebreider reageren want ik word woest van dit hier hahah

xxx
marijke
14+^6

Lieve Mie_pie,

Van harte gefeliciteerd met je huwelijk! Dat jullie maar lang en gelukkig samen mogen zijn. Vanaf november lekker met z'n drietjes genieten!

Hoop dat je je verder goed voelt en dat je kindje lekker druk beweegt!

@Marijke, vond het ook helemaal super dat jullie aan boord waren! Heel gezellig en binnenkort lekker keertje overdoen. De box komen we inderdaad binnenkort ff bij je brengen, moet nog eventjes kijken wanneer het het beste uitkomt want onze vrije weken zitten alweer aardig volgepland!

Onze babydump is ook bijna compleet hoor, de maxi cosi nog en matrasje voor wiegje en ledikantje en verder nog wat kleine spulletjes maar gaat de goede kant op.

Geniet lekker van je echo en hou ons/me op de hoogte!

Meiden, ga lekker verder verjaardag vieren bij mijn ouders.

Veel liefs Svtje
18+6

Hoi meiden,

@Miepie:
Heel veel gelukkige jaren samen en met de kleine uiteraard!
Ik hoop dat het een dag was om nooit te vergeten.
Geniet van de wittebroodsweken.

@Marijke:
Hoe was het bij de fysio?
Veel plezier vanmiddag met de echo en laat natuurlijk even weten hoe het was.

@Sv'tje:
Veel plezier bij moeders vandaag!

Hier alles hetzelfde.
Vanmorgen weer een KV test gedaan en wer positief welliswaar een licht streepje maar donkerder dan die van gister.
Al met al al 3 testjes verder met allemaal posi nieuws.
Ik hoop nu ook dat mn ongi weg blijft!
Voel wel af en toe wat in mn onderbuik maar niet zoals met ongi zg maar.
Vrijdag nog een keer testen. heb trouwens mijn NOD de 17 e ipv de 18e heb me een daggie vergist.

@elleste:
Vind het zo spannend voor je!!
Ben je al wat wijzer?
Succes en ik duim me rot voor je!!

Liefs Ilse

Hallo meiden,

Hier even weer een berichtje van mij.
Heb sinds afgelopen maandag: Vakantie! :D
Het weer is heerlijk deze week, dus begint goed!
Verder voel ik me geweldig....

We hebben besloten om het nog niemand te vertellen, wat heeel moeilijk is!
Wat zullen mn familie en schoonfamilie opkijken als we het vertellen, ze weten niet eens dat we gestopt zijn met de pil, hahaha

Ik ben zooo benieuwd naar hun reactie!
Nog een paar weekjes wachten.....

@Mie_Pie: Gefeliciteerd met jullie huwlijk! Jullie hebben vast van de dag genoten....Veel geluk, Liefde en gezondheid toegewenst!

@Svtje: Gefeliciteerd met de verjaardag van je moeder, monchoutaart hmmm klinkt goed!

@Viooltje: En??? Heb je al goed nieuws voor ons?

@Vieguh: Spannend hoor....Ik heb ook 1 dag voor mijn NOD getest en die was wel positief. Duim voor je!

@Tastje: Ik heb ook een beetje last van mn darmen sinds ik zwanger ben. Hoever ben je heen dan?

@Marijke: Hoe was het bij de fysio? En veel plezier vanmiddag met jullie echo!

@ Klussers: Veel succes!
@Zwangeren: Geniet ervan....

Veel liefs Roos

Hoi allen,

@Marijke, lief dat je me er ook onder rekent. Ik hoop dat ik mezelf er ook snel echt onder kan rekenen. Jullie uk is al weer 15 weken en ik begrijp dat je een echo hebt? Is dat niet alleen met 12 en 20 weken? Of mis ik een heleboel?

@Vieguh, heb ik soms ergens een test gemist? Ik dacht dat je de digitale van CB had gedaan en daarna niks meer... En nu heb je de test van KV gedaan. Heb je tussendoor nog een keer getest? Weet je wat zo erg is: ik zou tegen jou zeggen: meid, een streep is een streep, hoe licht ook. Maar ik weet dat je daar helemaal niet zekerder van wordt hihi. Misschien alleen een beetje hoopvoller. Zeg, stel nou eens dat we beide zwanger zijn, wanneer zou jij dan uitgerekend moeten zijn? Vind het echt superspannend voor je (en voor mij natuurlijk ook)

@miepie, ik "ken" je verder niet, maar toch gefeliciteerd met je huwelijk! Geniet er lekker van.

@Roos, met hoeveel weken ga je het vertellen? Zie je er ook tegenop of kan je niet wachten? (Ik zie er best wel tegenop eigenlijk)

Groetjes Elleste

Terug
Bovenaan