wie is er nog maar net bezig zwanger te worden deel 4

Hey elleste,

misschien verklaren de meeste mij wel voor gek om voor mijn nod te testen maar ik heb inderdaad gister nog een KV test gedaan, lichtpositief, vanmorgen KVtest gedaan stuk duidelijker positief, vanmiddag KV test gedaan nog duidelijker bijna dikke streep en vanavond CB gedaan en gaf zwanger aan. (dus nog geen eens met ochtendurine) Heb vrijdag mijn NOD maar voelde me zoooo raar dat ik eerder getest heb. En die tests had nog liggen en heb die CB vandaaggekocht.
Kan het eigenlijk niet geloven. Als het allemaal doorzet dan zou ik 25 maart uitgerekend zijn.
Meid ik hoop zo ontzettend voor je dat het bij jou ook zo is! Wanneer ga je weer testen?

Ik duim me rot en ook stiekem een beetje voor mezelf.

Liefs Ilse

Hey Ilse,

Wauw! jij hebt gewoon 4 keer een positieve test gehad! En daarbij ook nog steeds met een dikker wordende streep! Gefeliciteerd meid! Ben zo blij voor je. Hoop heeeeeel erg hard dat het doorzet. Stiekem heb ik ook al gekeken wanneer ik eventueel uitgerekend zou zijn. Dat zou ongeveer 23 maart zijn dan. Oooh, wat spannend zeg. Ik ga morgen nog een keer testen, denk ik. Ik heb in ieder geval nog geen spoor van ongi gezien. Maar verder heb ik ook geen enkele klacht meer. Dus voelt een beetje dubbel. Ik had van het weekend echt een zwaar gevoel in mijn buik en kon er zelfs niet van slapen, maar daar heb ik nu helemaal geen last meer van. Morgen maar eens zien...

Groetjes Elleste

@vieguh en elleste!! Spannend!! Gefeliciteerd!! Lijkt me zo'n fijn gevoel!! Elleste blijf duimen voor je dat het echt zo is!!

@miepie: GEFELICITEERD!! Hebben jullie een mooie dag gehad?? Wat voor jurk had je aan??

Verder las ik ergens monchoutaart?? Lekkerrr... maak ik altijd als ik vriendinnen over de vloer krijg ;-) valt eigenlijk altijd wel in de smaak. Nu we het erover hebben krijg ik er spontaan zin in!!! Misschien van t weekend eventjes 1 maken. Om de vakantie in te luiden, haha..

We gaan met zijn 2tjes kamperen in nl, zijn ook aan het sparen voor een nieuwe auto, dus even low budget, klussen, erna waarschijnlijk paar daagjes bij mijn ouders op de camping bivakkeren. Kennen we een hoop mensen, staan mijn broers en aanhang ook.klussen... Verder lekker bbqen in eigen tuin met vrienden, klussen...bootje varen, klussen....klussen
en dan zijn die 3 weken zoooo voorbij hahaha!! iig lekker ontspannen en lekker genieten van elkaar... Verder nog vakantiegangers onder ons??

fijne dag vandaag (nog 2 dagen werken!!)

Goedemorgen allen.

@Zebraatje, bedankt voor je medeleven. Hoop dat jouw geklus ook het gewenste resultaat mag geven :)

Ik heb net weer getest en hij gaf een veel dikkere streep! Bijna net zo dik als de teststreep! Ik ga het dus maar gewoon zeggen nu: ja, ik ben zwanger!

Heel veel dank aan degenen die met me mee duimden en hoopten, vind het echt heel fijn om dat te lezen. Dat komt ook omdat je er eigenlijk met niemand over kan praten, maar hier wel.

Fijne dag vandaag!

Groetjes Elleste

Elleste, wat goed!!!!!

Gefeliciteerd meid, wat heerlijk nieuws...
Geniet er maar van en laat je zorgen maar zoveel mogelijk los...

Groetjes Line

En vieguh/ilse,

als ik het goed tussen de testen doorlees, mag ik jou ook feliciteren!!!!

Goed man, juli is een vruchtbare maand :)

Laten we hopen voor nog meer meiden (en mij zelf)

Groetjes Line

@Elleste:
GEFELICITEERD!! Hoop dat alles goed blijft gaan!!
Hoeveel dagen ben je nu overtijd??

@Zebraatje:
Lekkere klusvakantie dus hihihi!!
Geniet ervan meid!!

@Sv'tje:
Heb je het gister gezellig gehad?

@Marijke:
Hoe was je echo?

Hier alles nog hetzelfde.
Rommelende buik beetje krampjes en raar gevoel over het algemeen.
Ik hoop zo dat wat er is dat het doorzet!!
Morgen is mijn NOD en ga zaterdag weer een test doen. Als die ook posi is noem ik mezelf zwanger. Eerder niet want kan nog een hoop mis gaan.
Ik vind het best spannend allemaal.

@klussers: have fun
@wachters: ik duim voor jullie
@zwangeren: geniet ervan en luister naar je lichaam.

Liefs Ilse

Terug
Bovenaan