wie is er nog maar net bezig zwanger te worden deel 4

Hey lieve meiden,

Gister echt een hele gezellige dag gehad op mijn moeders verjaardag. De monchoutaart was niet te versmaden. Is samen met worteltjestaart de enige waar ik mijn vingers bij opeet :)

Vandaag een hele drukke dag gehad, wezen klussen bij vrienden. net gedouched en helemaal knock out pffff. Krijg echt een buik! Zomaar ineens istie der... hoort erbij geloof ik ;) Nu lekker niks meer, beetje bankhangen en vroeg naar mijn mandje.

@Roos, gaan jullie wachten met vertellen tot de 12 weken? Knap hoor! Vond het zelf erg lastig en heb het op een gegeven moment de naaste familie maar met 8,5 weken verteld. Achteraf maar goed want kort daarna kreeg ik veel last van misselijkheid en dan is het toch moeilijk meer voor je te houden. Geniet lekker van je vakantie!!!

@Elleste, van harte gefeliciteerd meid! Helemaal super! Geniet er lekker van met z'n tweetjes. Hoop dat je je goed voelt en blijft voelen!

@Vieguh, spannend hoor meid! Denk dat je gewoon zwanger bent en feliciteer je bij deze vast voorzichtig maar voor de spetterende felicitaties wacht ik ff je dikke vette streep af!

Een fijne avond allemaal!!!

Veel liefs Svtje
19 wk zwanger :)

Elleste!! Gefeliciteerd!! Al het wachten wordt toch beloond!! Helemaal top! Wat zullen jullie blij zijn!! Hoe voel je je?? Al aan mensen verteld?? xx

Goeiemorgen meiden,

Vandaag ga ik lekker ff een weekje er tussenuit. Jammer dat het weer nog niet echt meewerkt, maarja wordt evengoed wel leuk verwacht ik!

Heb verder helaas niet veel tijd om te reageren op iedereen, sorry daarvoor!
In ieder geval wel, Elleste Gefeliciteerd!!

Ik zal volgend weekend wat bij proberen te lezen/typen.

Veel succes met wachten, klussen en zwanger zijn allemaal!

Liefs Chantal

Hey meiden,

Ben weer teurg uit London, t was geweldig. maar eerst:

@Elleste en Vieguh/Ilse van harte gefeliciteerd met jullie zwangerschap!!! Kan me heel goed voorstellen dat je een slag om de arm houdt als je n licht streepje ziet. Ik zou zelf ook niet gelijk gaan juichen. maar nu is het toch wel overduidelijk! Super voor jullie twee, geniet ervan!

@SV-tje: Kun je alweer wat meer van t eten genieten? Ik zag dat de taart bij je ouders er wel in ging,dus ik dacht dat klinkt alweer goed! ben je trouwens niet afgevallen van al dat fruit en groente eten? Grappig trouwens,dat je gisteren bent wezen KLUSSEN bij vrienden hahaha! Ik denk dat je bedoeld met n hoop gereedschap en stof en bende...anders weet ik t niet meer hoor! ;o)

@Marijke: Hoe was t bij de echo? En bij de fysio?

@ Miepie: Van harte gefeliciteerd met je huwelijk!

@ Zebraatje: Fijne vakantie meis! geloof dat je weinig buiten zult komen met al dat geklus,dus de maand augustus moet haast wel positief zijn ;o)

Hier is t wachten geblazen,27ste me NOD, geen idee of we nog n beetje op tijd hebben kunnen klussen,volgens mij had ik me eisprong toen ik nog thuis was...we gaan t zien!

Fijne dag vandaag (hier regent t weer....)

x Kwisjuh

Goeiemorgen meiden,

Ook hier is het prutweer mja je doet er niks an he!

@Sv'tje:
Leuk dat het zo gezellig was bij je ouders en dat de monchoutaart goed gelukt was.
Heb ik zelf nog nooit gegeten maar zal vast lekker zijn.

@Chanti:
Veel plezier deze week en hoop voor je dat het weer weer goed wordt.

@Kwisjuh:
Spannend dat je NOD nadert. Hoop voor je dat het raak is!

Vandaag is mn NOD en natuurlijk vanochtend getest. Zo'n dikke vette streep heb ik nog nooit gehad dus ik zeg ZWANGER!!
Ik hoop dat alles goed blijft gaan!

Lieve meiden,
fijne dag vandaag en tot horens maar weer.
Liefs Ilse

@Elleste: Van harte gefeliciteerd meid!
Weer een zwangere erbij....
Wanneer ben je uitgerekend?????????

Liefs Roos

@ Elleste en Vieguh: Allebei onwijs gefeliciteerd!!!! Ik ga met jullie mee duimen dat alles goed blijft gaan en dat er weer twee wolken van baby's bij mogen komen!!

Hier zijn de rode duiveltjes weer de deur uit dus het wordt weer klustijd!! Merk aan mezelf dat ik rustiger ben dan ronde 1! Toen was alles zo nieuw en nu heb ik meer het gevoel van we zien wel wat er gebeurt. Waarschijnlijk tegen de tijd van mijn NOD zullen de spanningen wel weer oplaaien hoor ;-))

Hele fijne dag iedereen.

hoi meiden

wat een feest is het hier zeg

elleste had ik natuurlijk al gefeliciteerd en nu vieguh ook nog meiden geniet er van en hoop op nog meer smile´s

bij de fysio heb ik oefeningen gehad die ik zo goed mogelijk probeer uit te voeren maar het is wel lastig hoor om op je houding te letten met alles maar wat moet moet
met de echo was alles van het hartje goed de aorta ook maar onze uk houd van showtjes weg geven en vooral niet doen wat we willen dus lag eerst dubbel gevouwen, daarna stond ie op zijn hoofd met benen in de lucht en toen weer dubbelgevouwen haha

over 5 weekjes trouwen en 20 weken echo spannend gister de ringen opgehaald ze zijn super
en heb al een balero voor trouwen dus alles komt goed

xxx
marijke
meiden allemaal succes met de bezigheden

Terug
Bovenaan