wie is er nog maar net bezig zwanger te worden deel 4

Hallo allemaal,

Allereerst ontzettend bedankt voor de felicitaties! Ik heb het nog niemand verteld en houd dat ook nog even voor mezelf de komende tijd. Ik heb bijna geen last van klachten en ik zou dat graag zo willen houden...hihi

@Roos, als het goed is ben ik 23 maart uitgerekend.

@Chanti, heerlijk een weekje ertussenuit. Geniet maar lekker van je welverdiende vakantie. Ik hoop voor je dat ook jij snel mooi nieuws hebt. Je ongi is gelukkig weer op gang gekomen, dus jullie kunnen weer druk aan de klus ;-)

@Ilse, VAN HARTE!!! ik zat zelfs een beetje in spanning om jou... Ik hoopte zo dat het door zou zetten. Ik vind het trouwens ook een leuk idee dat er iemand net zo ver als ik zou zijn (puur eigenbelang dus haha).

@SV'tje, krijg je nu pas een buikje? Ik vroeg me al af wat ongeveer het gemiddelde was, wanneer je een buikje krijgt.

Misschien een rare vraag hoor, maar moet je nou de huisarts of de verloskundige bellen? En vanaf wanneer zouden jullie dat doen? (Is het raar dat ik dat allemaal eigenlijk niet weet?)

Groetjes Elleste

Hallo meiden.

Bedankt voor de felicitaties ook al is het nog heel pril allemaal.

@Boefje:
Succes met ronde 2 het kan zo gebeurt zijn.
Ik hoop voor je dat je snel zwanger bent.

@Marijke:
Wat leuk dat het goed was allemaal bij de echo!!
Spannend dat je zo snel gaat trouwen. Vier je het groots of lekker gezellig met de fam alleen?
Geniet ervan want de dag is zo om.

@Elleste.
Heb vanochtend de dokter gebeld en die vertelde mij dat ik niet langs hoefde te komen omdat ik al zo duidelijk meerdere positieve testen had.
Bij week 7 moet ik de vk bellen voor afspraak. Heel gek maar ik heb nu al melk uit tepels!! Echt eng gewoon!!
Voor de rest vallen de klachten hier ook reuze mee maar das wel een dubbel gevoel. Maar het kan natuurlijk altijd veranderen.

Lieve meiden,
Iedereen veel succes met waar ie mee bezig is.
Liefs Ilse

Hallo meiden.

Bedankt voor de felicitaties ook al is het nog heel pril allemaal.

@Boefje:
Succes met ronde 2 het kan zo gebeurt zijn.
Ik hoop voor je dat je snel zwanger bent.

@Marijke:
Wat leuk dat het goed was allemaal bij de echo!!
Spannend dat je zo snel gaat trouwen. Vier je het groots of lekker gezellig met de fam alleen?
Geniet ervan want de dag is zo om.

@Elleste.
Heb vanochtend de dokter gebeld en die vertelde mij dat ik niet langs hoefde te komen omdat ik al zo duidelijk meerdere positieve testen had.
Bij week 7 moet ik de vk bellen voor afspraak. Heel gek maar ik heb nu al melk uit tepels!! Echt eng gewoon!!
Voor de rest vallen de klachten hier ook reuze mee maar das wel een dubbel gevoel. Maar het kan natuurlijk altijd veranderen.

Lieve meiden,
Iedereen veel succes met waar ie mee bezig is.
Liefs Ilse

Hallo allemaal!
De klusdagen zijn bij ons al begonnen, beetje ziek dus hoop dat ik goed kan blijven klussen.
Op bezoek geweest bij de baby van een vriendin en dan doet het zelfs pijn van: IK WIL OOK maar dat hebben we hier allemaal :)
Het wachten zal ooit beloond worden.

@elleste en ilse; wat goed! Zwanger! Geniet van het onwerkelijke gevoel dat je leven gecreeerd hebt en dat je straks met z'n drietjes bent.
Heel erg veel geluk gewenst in jullie zwangerschap!

Heb niet zoveel tijd om op iedereen te reageren maar ben blij dat het hier zo goed gaat met de meeste. Hopelijk wordt juli voor nog meer een vruchtbare maand.

Groetjes Sukkie
Dag 12/30 van ronde 6

@ Vieguh
Melk uit tepels?? Owjee dat belooft wat als je nu al zoeel last heb van de hormonen. Tenminste,ik denk dat t daaruit voort komt toch? hihi

@ Elleste
Geeft toch niks dat je nu met n hoop vragen zit, ik wed dat als t straks bij mij raak is dak dan ook barst van de vragen waar je nu gewoon overheen leest. En iedereen om je heen die t allemaal zo makkelijk lijkt te begrijpen en jij zit met vragen.... t is allemaal de eerste keer en je wilt t natuurlijk ook allemaal zo goed mogelijk doen!

Geniet ervan!
Kwisjuh

@Vieguh: Jij ook van harte gefeliciteerd!!! Super hoor...Jeejtje echt een vruchtbare periode...:D

@ Elleste: Zo zit ik ook hoor, met al die vragen...
Heb toen diezelfde middag de huisarts gebeld en de volgende ochtend de verloskundige voor een afspraak! Heb de intakepapieren al ontvangen thuis en al netjes ingevuld ;)
Kan niet wachten tot dat ik heen kan! :D

Wil iedereen verder een fijn weekend toe wensen!

Liefs Roos

Hey meiden,

Hier alles goed, althans denk dat ik keelontsteking oid heb, mijn keel doet mega zeer en ben ook echt verkouden met zo'n bonkend hoofd. Wel gewoon met vrieden inkopen wezen doen voor hun huisje vandaag, maar nu blij dat ik op de bank zit!

@Kwisjuh, tja dat klussen was inderdaad schuren, behang knippen, schilderen etc. Niet de forum betekenis van het woord. Dacht er vanochtend nog aan dat ik het een beetje krom verwoord had hihi. Gelukkig snapte je het. Lekker dat je weer terug bent uit Londen, nu weer fulltime beschikbaar voor klussen haha.

@Ilse, echt een aanrader hoor, monchoutaart. Heb er een erg lekker recept voor dus als je em eens wilt maken laat je het maar weten. Pff melk uit tepels, das wel heel rap zeg. Hoort er allemaal bij waarschijnlijk, heb het zelf nog niet gehad, maar zal ongetwijfeld op het kwaaltjesprogram staan ;)

@Boefje, fijn dat je ongi weer over is. Veel klusplezier!

@Marijke, wat heerlijk zo'n echo. Weer even jullie Ukkie in beeld. Grappig dattie zo lekker eigenwijs is! Is dat meer iets van jouw kant van de familie of van Rich zijn kant? Zag je net ff op msn, hoop je zondag iets langer te "spreken".

@Elleste, het verschilt natuurlijk wel per persoon, maar vind dat het echt sinds kort pas te zien is bij mij dat ik zwanger ben. Ben nu 19 weken en 1 dag. Ondertussen 2,5 kilo aangekomen, vind ik best netjes eigenlijk. Hoop niet al te veel aan te komen, want wat er niet aankomt hoeft er ook niet af. Maar als die kleine goed groeit vind ik het allemaal best. Ben aant aftellen voor de 20 wk echo a.s. dinsdag, zo spannend!

@Sukkie, jij voelt je ook niet zo lekker? Wat heb je precies? Hoop echt dat het bij mij gewoon keelpijn is en niet de griep ofzo? Beterschap in ieder geval, hoop niet dat het het klussen in de weg staat. Leuk dat je bij de baby van je vriendin geweest bent, maar die kriebels ik snap het helemaal. Binnenkort hoop ik je toe te kunnen voegen aan ons zwangere lijstje als stralende zwangere ;)

@Allemaal, geniet lekker van jullie weekend! Als ik me morgen een beetje beter voel, dan ga ik lekker high tea-en met een vriendin.

Een dikke kus Svtje
19+1

hoi boefje82,
lees net je berichtje, grappig wij gaan nu ook de 2e ronde in. Lopen we tot nu toe gelijk op ;-) Herken mezelf in wat je vertelde, dat je nu wat rustiger bent dan in de 1e ronde, omdat toen alles nieuw was. Wij hebben nu ook zoiets van we zien wel en laten we ons niet te gek maken...wanneer is jouw nod?? Die van mij 10-08, kunnen we elkaar steunen rond die tijd haha! Voor nu klusse!! Ik hou je op de hoogte,

Vieguh en elleste! Gefeliciteerd met jullie topprestatie haha, want dat is het toch??

groetjes en fijn weekend allemaal, kan trouwens zijn dat ik er volgende week niet ben maar zal week erna alles vertellen!! Nu ga ik genieten van onze vakantie van 3 weken, maar eerst poetsen, wassen,strijken en inpakken, x

Terug
Bovenaan