wie is er nog maar net bezig zwanger te worden deel 4

ps grappig...heb voor en tijdens mijn ongi geen last gehad van pukkeltjes, maar heb het idee dat ik er nu een heleboel krijg!! hmmm.... heb ik dat?? haha

ik kreeg pukkels op de stomste plekken rond de tijd dat ik positief teste zelfs aan de binnenkant van me been hahaha en op me borst ook nooit last van normaal gesproken

Hee dames

Elleste en vlieguh gefeliciteerd met jullie zwangerschap.
Hadden jullie ook kwaaltjes?
Ik heb mijn nod woen/donderdag spannend.
Ik heb wel wat steken af en toe en vreemd gevoel ik buik kan niet om schrijven.
Wil ook niet teveel hopen denk dan verbeeld ik het me nou.
Had soms ook wat misselijk gevoel beetje appart gevoel in keel beetje brok in keel ofzo hmm vaag he ha.
Ik kon wel eten zo erg was het niet.

@Marijke hopelijk heb je wat aan de oefeningen van de fysio.
Leukkk nog 5 weekjes en de ringen al nog ff wachten voor jullie ze om mogen.
Leuk dat de echo leuk was dat word nog wat als de baby nu al eigenwijs is ha.

@svtje druk aan de klus geweest bij vrienden flink ja .
Hopelijk word je niet ziek bah niks aan.
Veel plezier met je high tea morgen hopelijk voel je je wat beter.

@sukkie heb ik ook hoor die momenten van ik wil ook pff 3 vriendinnen zwanger.
2 in november en een in maart uitgerekend een stel nog niet mee bezig pff.

Morgen weer werken helemaal geen zin in niet gewend op zaterdag ben gewoon mee verwend mijn collega wou graag ruilen heb nu een dag eerderf vakantie ook lekker wel zin in nu je hoort iedereen nu ze gaan allemaal weg maar heb ik nog tegoed ha.

Iedereen succes met klussen /zwangeren/ wachten.

Lieffss poohh
Nod 22/23 juli ronde 4 kindje1

Hee dames

Had soms ook wat misselijk gevoel beetje appart gevoel in keel beetje brok in keel ofzo hmm vaag he ha.

Morgen weer werken helemaal geen zin in niet gewend op zaterdag ben gewoon mee verwend mijn collega wou graag ruilen heb nu een dag eerderf vakantie ook lekker wel zin in nu je hoort iedereen nu ze gaan allemaal weg maar heb ik nog tegoed ha.

Lieffss poohh

Hee dames

Lieffss poohh

Goeiemorgen lieve meiden,

Wat een weer vandaag, althans hier regent het. Kan er niet meer van maken. Hoop dat er vandaag nog ergens een zonnestraaltje door mag breken. Zou gaan high-tea-en met een vriendin, maar dat wordt lekker uitgebreid lunchen, mij om het even, ook gezellig.

Ben nog steeds beetje brak en verkouden, denk toch dat ik wat rustiger aan moet gaan doen en meer om mijn rust moet denken. Mijn weerstand is behoorlijk laag. Volgende week de week maar eens wat minder druk in plannen.

Nu lekker even aan een grote beker rooibos thee met een dikke lepel honing om mijn keel te smeren haha die moet straks nog heel wat af babbelen namelijk.

@Poohh, heerlijk meis, bijna vakantie voor jou! Als het bij jullie net zulk weer is als hier, dan is het niet zo erg om vandaag te werken geloof ik. Geniet van je vakantie in ieder geval!

@Anne, lang geleden weer dat ik een berichtje van je gezien heb. Alles goed met jou en dat kleine wondertje in je buik? Wanneer heb je weer een afspraak bij de Vk? Hoe ver ben je nu precies?

@Loeske, ook jou al tijdje niet meer gezien. Alles goed, ook met je kleine?

Krijgen de zwangeren al echt een buikje? Ik geniet er zelf wel van. Als je dan in de stad loopt en even in de etalage gluurt ofzo... Ligt er wel echt aan wat ik voor kleding aanheb trouwens.

Word stapelgillendgek van het forum, kan helemaal niet bijhouden wat ik zou willen, niet overzichtelijk :( gewoon veel minder persoonlijk dan eerst. Sorry moest ik ff kwijt, weet dat iedereen het vindt maar pfffff hoop maar dat het snel weer goedkomt.

Geniet lekker van jullie weekend, voor degene die moeten werken, werkse en daarna lekker genieten!

@Alle wachters, klussers, ongi-ers, zwangeren, doe lekker je ding en pas goed op jezelf!

Dikke knuffel Svtje
19+2

@ Zebraatje: Wat leuk inderdaad dat we zo gelijk oplopen. Mijn NOD is 09-08 dsu dat is echt bij elkaar.
Hoop dat het voor on allebei een hele vruchtbare tijd mag worden!!!

Jij in ieder geval fijn genieten van de vakantie. Ik hoor altijd vaak dat het dan gebeurt dus duim voor je dat het bij jou ook zo is!!

Voor alle klusers; blijf lekker dit hele weekend in bed, het is er goes weer voor ;-))

Hey dames,

Lang niet van me laten horen, maar dat is een bewuste keuze. Heb zo af en toe nog wel meegelezen maar probeer er allemaal wat minder mee bezig te zijn in de hoop dat de tijd dan wat sneller gaat. Want ook al ben je zwanger de weken kruipen nog steeds voorbij, dat is niet anders. Althans voor mij niet.

Allereerst Roos, Elleste en Ilse gefeliciteerd meiden, heerlijk dat jullie er nu ook (eindelijk) mogen genieten. Lekker doen dus!

Miepie, jij natuurlijk ook gefeliciteerd met je huwelijk. Hoop dat het een prachtige dag voor je was. En over een maand of vier alweer een nieuwe mijlpaal, geniet er maar lekker van.

Marijke, heerlijk voor je dat je een mooie echo had, moet een fijn gevoel geven vol vertrouwen. En ook jij gaat straks trouwen. Grappig bij jullie in de familie al die huwelijken met al kleine buikjes. Leuk hoor!

Schippersvrouwtje, heel veel plezier dinsdag hè met je 20-weken echo. Kun je hem of haar weer zien, spannend hoor. Het is vast allemaal goed met je kleine. Je (althans je man) wilt niet weten wat het wordt toch?

Pooh, spannend nog een paar dagen en een wat ander gevoel in je buik. Ik ga heel hard voor je duimen! Geniet ook lekker van je vakantie.

Nog meer vakantiegangers, Chanti en Zebraatje, heerlijk hoor. Ik zal duimen voor een beetje lekker weer. Maar zo te lezen komt Zebraatje die tent toch niet uit ;-)
Superfijn om te lezen dat het beter met je gaat Chanti en dat je weer vertrouwen in je lichaam kunt hebben.

Wie ik vergeten ben sorry, ik lees al jullie verhalen hoor. Ik duim heel hard voor iedereen.

Zelf weinig spannends te melden. Ben nog steeds erg moe en doe buiten m'n werk eigenlijk niets anders meer. Best frustrerend, maar als het hier bij blijft mag ik niet klagen. Ben vandaag volgens m'n eigen berekening precies 8 weken, de verloskundige houdt het voorlopig op 8 wk en 3 dagen. Woensdag 22 juli heb ik m'n intake bij de VK en donderdag de 30e de eerste echo. Afwachten dus maar. Ik heb het nog steeds aan niemand verteld en dat blijft ook zo tot na de echo. Merk dat ik die eerste echo echt best wel spannend vind, ondanks dat m'n onzekerheid duidelijk minder geworden is.

Goed weekend allemaal, het zonnetje denken we er gewoon bij. Tot snel!

Liefs Lynn.

Terug
Bovenaan