Goeiemorgen lieve meiden,
Wat een weer vandaag, althans hier regent het. Kan er niet meer van maken. Hoop dat er vandaag nog ergens een zonnestraaltje door mag breken. Zou gaan high-tea-en met een vriendin, maar dat wordt lekker uitgebreid lunchen, mij om het even, ook gezellig.
Ben nog steeds beetje brak en verkouden, denk toch dat ik wat rustiger aan moet gaan doen en meer om mijn rust moet denken. Mijn weerstand is behoorlijk laag. Volgende week de week maar eens wat minder druk in plannen.
Nu lekker even aan een grote beker rooibos thee met een dikke lepel honing om mijn keel te smeren haha die moet straks nog heel wat af babbelen namelijk.
@Poohh, heerlijk meis, bijna vakantie voor jou! Als het bij jullie net zulk weer is als hier, dan is het niet zo erg om vandaag te werken geloof ik. Geniet van je vakantie in ieder geval!
@Anne, lang geleden weer dat ik een berichtje van je gezien heb. Alles goed met jou en dat kleine wondertje in je buik? Wanneer heb je weer een afspraak bij de Vk? Hoe ver ben je nu precies?
@Loeske, ook jou al tijdje niet meer gezien. Alles goed, ook met je kleine?
Krijgen de zwangeren al echt een buikje? Ik geniet er zelf wel van. Als je dan in de stad loopt en even in de etalage gluurt ofzo... Ligt er wel echt aan wat ik voor kleding aanheb trouwens.
Word stapelgillendgek van het forum, kan helemaal niet bijhouden wat ik zou willen, niet overzichtelijk

gewoon veel minder persoonlijk dan eerst. Sorry moest ik ff kwijt, weet dat iedereen het vindt maar pfffff hoop maar dat het snel weer goedkomt.
Geniet lekker van jullie weekend, voor degene die moeten werken, werkse en daarna lekker genieten!
@Alle wachters, klussers, ongi-ers, zwangeren, doe lekker je ding en pas goed op jezelf!
Dikke knuffel Svtje
19+2