wie is er nog maar net bezig zwanger te worden deel 4

Hallo lieve meiden,

Hier begint het zonnetje al aardig door te breken gelukkig.
Heb gister de bovenverdieping schoongemaakt en vanochtend (vanmiddag) beneden. Moest gelijk wel ff op de bank slapen erna want mn buik ging pijn doen en werd weer dizzy.
Voor de rest geen klap gedaan hahaha. Vanavond bij mn ouders op bezoek is altijd wel erg gezellig.

@ Poohh:
Spannend dat je nod nadert!! Ja en wat betreft je klachten.... ja het kan wat zijn maar het hoeft ook niet. Tis afwachten maar. Wel erg spannend hoor meis! Ik hoop voor een posi test!!

@Sv'tje:
Wa balen dat je je zo brak voelt! Hopenlijk gaat het weer snel over!
Ja nog ff en dan heb je je 20 weken echo!! Wouw wat spannend!!
Veel plezier! Laat je ook nog een 3D echo maken?

Voor alle anderen:
Veel plezier dit weekend.
Liefs Ilse

Hallo allen,

@poohh, ik heb tot nu toe weinig kwaaltjes, af en toe heb ik wel het gevoel dat ik een opgezette buik heb. Voordat ik positief testte had ik wel erg last van duizeligheid. En ik had toen ook een raar gevoel in mijn buik, kon er zelfs niet zo goed van slapen. Hoop voor je dat je straks ook een mooie positieve test in je handen hebt.

@Sv'tje, lekker geluncht vandaag? Vervelend voor je dat je je zo brak voelt. Heb je misschien een virusje onder de leden of denk je dat het echt te maken heeft met de zwangerschap? Doe lekker rustig aan en jezelf wat vaker een halt toe roepen, misschien helpt dat...

@Lyn, rot voor je dat je constant zo moe bent. Ik hoop voor je dat dat niet de hele zwangerschap duurt. Toch raar wat een zwangerschap met zich mee kan brengen.

Weet iemand hoe het kan dat de ene zwangerschapscalculator zo erg afwijkt van de ander? Op predictor.nl ben ik namelijk 6 weken zwanger en op een andere (naam kwijt) ben ik 4 weken en 5 dagen zwanger. Nu kan ik me beter vinden in de laatste, maar ik vind het toch heel apart. Welke zou ik dan moeten aanhouden als ik rond de 7e week de vk eens wil bellen?

Zijn er nog mensen die hun nod binnenkort hebben? Ik duim nu al voor ze. Is er nog ergens een schema?

Fijne avond allen nog:)

Groetjes Elleste

En weet iemand of de banners het al weer doen? Ik vind het raar dat de banners het wel doen in het deel overgenomen is van JG.

Groetjes Elleste (die graag een mooie banner wil...)

@Elleste: Ik snap er ook niks van hoor...op de ene ben ik 17 Maart uitgerekent en de andere 18 Maart! Ik hou het maar bij de laatste....
Maar waarom bel je de vk pas bij 7 weken?
Ik heb de dag na dat ik getest heb direct gebeld en een afspraak gemaakt! Of is dat per provincie weer anders?

Liefs Roos

@Roos, ja dat is een goede vraag. Ik geloof dat ik ergens heb gelezen dat de meeste mensen rond de 8e week bellen. Ik vond de 7e week wel een mooie tijd eigenlijk. Maar misschien heb je wel gelijk en kan ik beter gelijk al bellen. Ik zal er nog eens over nadenken en anders maandag bellen. Het voelt gewoon heel onwerkelijk, omdat ik ook weinig last heb. Het voelt een beetje alsof je de dokter belt, terwijl er niks met je aan de hand is hihi.

@Elleste: Ja idd, ik weet dat ik zwanger ben, maar toch wil ik wel heeeel graag dat ook van de vk horen..hihi
Het is allemaal zo onwerkelijk inderdaad!
Ja, ik zou gewoon bellen als ik jou was.
Gewoon een afspraak maken, dan weet je waar je aan toe bent!

Liefs Roos

Hi Lady's!

Zit weer op me werk illegaal n berichtje te typen...
hihi. Alles rustig hier, nog n week tot me NOD dus ik ben benieuwd. Tegen die tijd zit ik in de VS voor vakantie dus ik zal m'n best doen jullie iets te laten weten. Ik zal ook voor de zekerheid maar n testje meenemen. Vorige keer al naar Duitsland, nu naar de States...ik reis wat af met die testjes haha!

@ SV'tje ik hoop dat je je gauw wat beter voelt, kan inderdaad een virusje zijn, dr zweeft n hoop ik de lucht de laatste tijd. Lekker rustig aan doen en vroeg onder de wol!

@ Lyn Kan me goed voorstellen dat de tijd kruipt. Inderdaad is de hele zwangerschap en de periode daarvoor helemaal gebaseerd op WACHTEN! En laat dat nou net zijn waar iedereen een gruwelijke hekel aan heeft!! Toch hoop ik voor je dat de tijd n beetje vliegt haha!

@ Elleste Ik denk inderdaad dat als je de verloskundige belt dat je alvast een afspraak kunt maken en met n beetje mazzel mag je al snel komen. Ik denk maar zo, dan heb je je naam alvast n keertje genoemd en kun je misschien wel beter plannen naar de afspraak toe. Ach, je hoort t wel van hen toch?

Vanavond naar Roze maandag op de Tilburgse Kermis, ben benieuwd. Be gay for a day is t motto...
Mensen alvast een fijne dag,dat t bij jullie beter weer mag worden dan hier...

xx
Kwisjuh

Hee allemaal,

Hier nog eens een berichtje van mij, ben in de wachtweken en wat duurt dat toch lang he...
We zijn wel begonnen met klussen in huis, dus heb wel enige afleiding. Nod de 28ste, we wachten in spanning af. Signalen in mijn lijf zijn volgens mij niet anders dan anders. Ik probeer er maar zo weinig mogelijk acht op te slaan, tot nu toe is alles wat ik dacht te voelen vals alarm geweest.

Mijn zus stuurde een sms dat ze gedroomd had dat ik in verwachting was van een tweeling....
Stel je voor!

@ Zwangere meiden: voor jullie is een heel ander soort wachten aangebroken: wachten tot je afspraak, echo enz.... Weet wel wat ik liever zou willen... Geniet er van, doe rustig aan en blijven kletsen hier!

Groetjes Line

Terug
Bovenaan