wie is er nog maar net bezig zwanger te worden deel 4

Hallo iedereen,

Vanochtend toch maar de verloskundige gebelt en heb voor 11 augustus mn eerste afspraak staan.
Ik vind het erg spannend allemaal.

@Elleste:
Ja de doktersassistente zei tegen mij dat ik pas vanaf een week of 7 hoefde te bellen maar de dokter zelf zei vanochtend dat ik al gewoon lekker nu moest bellen voor een afspraak. Dat dus maar gedaan dus ik kom terug van wat ik eerst zei tegen je en zou lekker nu al bellen. Dan wordt het ook veel realistischer merk ik nu.

@Kwisjuh:
Spannend dat je NOD er aan komt zeg!!
Ik hoop dat je een posi test mag hebben.
Super gaaf dat je naar de USA gaat zeg!!
Wow!!
Veel plezier vanavond!!

@Sv'tje:
Meis ben je al wat opgeknapt?
Is het allemaal goed gegaan bij die vrienden helpen?
Vond het leuk de foto's van je buik te zien! Echt mooi!!
Take care he!!

@Klussers:
maak er wat moois van!
@ongiers:
Op naar de volgende ronde.
@wachters: it's killing maar succes iig!!
@Zwangeren:
Dat alles goed mag gaan/blijven. Geniet ervan!

Hallo allemaal!
Lekker weekendje weg geweest dus even niet zoveel geschreven.
Merk dat t hier al aardig vol zit met zwangeren.
Dit weekend flink geklust (en ervoor ook al) zit nu op dag 15 dus het schiet al lekker op. Nog een week werken en dan vakantie!!!!!!!!
Ben er wel echt aan toe nu hoor, verder nog druk aan het solliciteren heb al een baan voor 25 uur maar wil er nog wat meer bij.

@vieguh, 11 augustus al een afspraak! Dat is fijn heb je ergens om naar toe te werken.

@ Elleste, de dokter zal je wel vertellen wanneer je een afspraak kunt maken. Gewoon bellen zou ik zeggen, want je bent immers zwanger!

@ line, ojee een tweeling! Misschien heeft je zus voorspellende dromen en krijg je er meteen twee. Dat zou even schrikken zijn he!

@Sv; was voor t weekend beetje ziekjes nu al zowat over alleen beetje misselijk en weinig honger nog. Denk dat ik een griepje had, de kinderen zijn ook nu allemaal aan het kwakkelen. Hoop dat jij snel weer op knapt!

@marijke, nog eventjes en dan ben je getrouwd! Dat is een heel fijn gevoel kan ik je zeggen, het geeft zekerheid die je nu ook wel extra kan gebruiken met de kleine. Groeit alles goed? Al een leuk buikje aan t krijgen?

@jt en miepie, aan jullie zal wel te zien zijn dat je een wondertje verwacht. Hoop dat alles goed gaat met jullie!

@kwisjuh, nog een weekje! Dat is spannend he, wie weet kom je er in de states achter dat je met z'n tweetjes bent. Grappig, dan kom je met meer mensen terug! Moet jij zoveel reizen voor je werk of is het een vakantiereisje?
Hier is het weer wel aardig, het waait alleen hard!

Ik ben lekker thuis en aan het poetsen en opruimen, ook wel eventjes heerlijk!
Een fijne dag allemaal!

Groetjes Sukkie

hey lieve meiden,

daar ben ik eindelijk weer jeetje dat heeft lang geduurd eerst lag internet erbij ons uit nou is dat ongeveer een weekje weer terug is de forumsite verandert, dus heb me maar helemaal opnieuw aangemeld. heb me nog niet helemaal bijgelezen en dat zal ook wel niet lukken zal vast heel wat gemist hebben zijn ook veel nieuwe meiden zag ik.
nou ik ben inmiddels getrouwd!!!!!!! maar marijke heeft jullie vast en zeker op de hoogte gehouden!!!! en ben woensdag alweer 25 weken zwanger en de kleine meid is niet te stoppen in me buik hahaha ze word steeds drukker.

dikke knufffff voor jullie allemaal!!!!!!!

@ Miepie
Gefeliciteerd met je huwelijk!! Ik had het eerder al n keertje geschreven,maar ik kan me voorstellen dat je dat niet allemaal terug leest!

@ Sukkie
Ik moet redelijk veel reizen voor mijn werk maar in dit geval gaat het om vakantie. Heerlijk, ik heb er echt zin in. K bedacht me afgelopen weekend dat t over een week al is! Nog maar ff shoppen op de valreep...haha!

Liefs Kwisjuh

Goedemorgen,

Bedankt allemaal voor de adviezen en zal deze week eens bellen.

@Sukkie, ik weet hoe de laatste weken in het onderwijs zijn (ZWAAR), dus ik wens je heel veel sterkte nog eventjes! Als je binnenkort zwanger wordt, hoeveel uur wil je dan werken? Hoeveel dagen is 25 uur eigenlijk? (Ik moet ook gaan nadenken over hoeveel dagen ik zou willen werken dus, maar 25 uur lijkt mij nou precies goed hihi)

@Miepie, van harte gefeliciteerd met je huwelijk, dat er nog maar veel gelukkige jaren mogen volgen!

@Line, ik hoop voor je dat je zus gelijk krijgt. (nou ja, voor de helft gelijk, mag ook geloof ik.) Heb je deze maand nog met ovulatietesten gewerkt?

@Kwisjuh, leuk! naar de VS. Waar ga je ongeveer heen? Wij hebben er ook nog over nagedacht om naar de VS op vakantie te gaan, mede omdat er nogal gestunt wordt met vliegprijzen, maar uiteindelijk toch maar niet gedaan. Mijn vriend gaat binnenkort voor zijn werk namelijk naar de VS, dus dacht, kan ik wel mee, hoeven we maar voor 1 te betalen. Maar ik zie het niet zitten om daar eerst 5 dagen alleen te zitten en dat hij aan het werk is. Ben stiekem heel benieuwd wat voor werk je doet....dat je zoveel moet reizen.. Jouw testen komen verder dan ik ooit ben geweest hihi

Groetjes Elleste

@ elleste, nou ik ga 3 dagen werken bij een gezin met 3 kindjes (als gastouder) Dus ik denk zo'n 25 uur maar daarnaast zoek ik uiteraard nog voor 2 dagen werk.
Als ik zwanger raak wil ik gastouderschap blijven doen want dat is goed te combineren met kindje. We willen graag het kindje vooral zelf opvangen, of en hoe dat gaat kunnen we nog uitzoeken als t zover is.
Bedankt voor je sterkte wens :) is idd erg druk nu maar ook gezellig omdat er veel leuke activiteiten gepland staan.

@ Kwisjuh, gezellig zeg nu op vakantie! Als ik je niet meer spreek, veel plezier!!!!!!

@miepie, je meisje is zeker erg enthousiast dan. Lekker zwemmen in mama's buik!

Ik ga zo lekker eten met mijn zus, wat een relaxed dagje vandaag!

Groetjes!

hey meiden kom net uit het ziekenhuis heel verhaal er was niets maar dan ook niets te zien op de echo niet inwendig en ook niet met de gewone echo .....moest bloedprikken en hoor straks of ik nog hcg in me bloed heb zitten want dan heb ik kans op een buitenbaarmoederlijkezwangerschap..............zover het nu staat heb ik een hele vroege miskraam gehad .........................morgen naar de gyn en dan kijken of we me cyclus op de rit kunnen krijgen ik moet iig gaan tempraturen vanaf morgen om te kijken wanneer me ei is

veel liefs

wat vervelend allemaal Tatsje...sterkte met alles en hoop dat alles snel weer in orde is.

Ik ben deze maand begonnen met ovulatie testen...ik wilde eens precies weten hoe alles bij mij in elkaar zit

Eergister een heel licht streepje...gister iets donkerder en vandaag waren de strepen beiden even dik. We zijn dus gelijk gaan klussen haha.

Nu kijken wat de test morgen aangeeft...meestal is het maar 1 dag, maar ik wel even weten wat de test dan zal doen.

Nu weet ik in ieder geval zeker op de juiste dag geklust te hebben ;) en dat alles werkt

Ik zit nu op dag 12 van mijn cyclus, dus dat is netjes optijd

Succes allemaal...liefs van valesca

Terug
Bovenaan