wie is er nog maar net bezig zwanger te worden deel 4

@Tatsje:
Meid wat erg voor je!!
Hoe ver zou je nu zijn dan?
Sterkte meid!

@Valesca zet um op met klussen!!

dat wist de verlos niet te zeggen omdat ze niks kon vinden met de echo , maar ik heb morgen een afpraak met de gyn en dan zien we wel weer verder ik houd jullie met alles op de hoogte meiden :D

Hee meiden

Vind het nu wel spannend nu mijn nod dicht bij komt ben gewoon zenuwachtig ha.
Heb geen idee nergens last van.
Heb geen zwangerschap test in huis maar goed ook anders vast al lang getest ha denk morgen voor zeker heid maar even halen dan kan ik donderdag morgen nog even testen voor ik aan het werk ga als ik dan nog niet ong ben.
Spannend.....

@miepie gefeliciteerd met je huwelijk en 25 week alweer wat gaat dat snel.

liefs poohh

Tatsje dat is echt sneu voor je..! Sterkte.. Hoop dat je snel meer weet..

Beetje vervelend om nu te vertellen miss. maar moet het toch ff kwijt.

Ik heb vandaag eigenlijk voor de gein een zwangerschapstest gedaan. Heb 24 Juni mijn spiraaltje laten verwijderen en heb geen idee hoe lang mijn cyclus is en wanneer mijn ei is. Heb vanaf mijn 18e altijd gedacht dat ik niet of moeilijk zwanger zou kunnen worden. Waarom weet ik niet maar was een gevoel. En toen ik vandaag die zwangerschapstest deed gaf die test een licht streepje aan.. Ik naar de winkel, 2 digitale halen van cb, en direct testen. En ja hoor: IK BEN ZWANGER...!! Nog maar 1-2 weken dus het is natuurlijk heel erg pril. Maar ik kan iig zwanger worden en kan nu alleen het beste hopen..

Liefs Jo

Goeiemorgen allemaal,

Vanmiddag lekker met een vriendin mee haar trouwjurk afpassen! Heb er echt zin in!
Vanochtend beetje misselijk geweest. Ben wel erg snel bozig en daar baal ik wel van maar op het moment zelf vind ik dat ik het grootste gelijk heb.
Hoop dat het snel over gaat want dat is voor manlief ook niet leuk.

@Jo:
Gefeliciteerd meis!
Snel gegaan hoor!
Hoop dat alles goed blijft gaan en dat je een mooie zwangerschap krijgt.
Heb je al wat kwaaltjes of niet?

@Poohh:
Voor jou ook spannend zeg! Kan begrijpen dat je de zenuwen hebt. Knap dat je nog niet getest hebt.
Hoop voor je dat jij ook met goed nieuws komt.
Deze maand is erg vruchtbaar blijkt dus kom op!!

Fijne dag allemaal
Liefs Ilse

Goedemorgen allemaal,

Tatsje, meis, wat een rotnieuws. Ik weet niet wat ik daar op moet zeggen. Kan alleen maar zeggen dat ik met je meeleef en het heel rot voor je vind. Sterkte meis.

Liefs Elleste

M-M-L-C Gefeliciteerd !!! wat leuk zeg !!! ik hoop dat alles goed zal gaan meis......van zulk nieuws word ik vrolijk :)

Ookal is het bij mij nog niet gelukt, ikzelf weet hoe groot de wens kan zijn en ik gun het iedereen super !!

Voor de rest...heel veel succes, en hopenlijk mag jullie en mijn droom ook snel in vervulling gaan

Terug
Bovenaan