wie is er nog maar net bezig zwanger te worden deel 4

@Jo, wat een mooi nieuws zeg. En wat een gelukstreffer, om het maar even zo te noemen. Nou, het idee dat je moeilijk zwanger kon worden kan je wel overboord gooien... Gefeliciteerd!

@poohh, ik duim met je mee hoor. Wanneer was je nod ook alweer? (Jeetje ik mis dat schema echt).

Misschien kunnen we onder onze namen steeds typen wanneer je nod is of hoelang je zwanger bent? Dan hoeven we niet te onthouden hoe en wat zeg maar.

@Valesca, ik heb deze maand ook met ovulatietesten gewerkt maar juist op het moment dat de streep op z'n dikst was, was mijn vriend weg voor zijn werk. Ik dacht dus dat het niet raak kon zijn, maar dus toch. We hadden de dag voor de dikste streep wel geklust, maar in de bijsluiter stond dat je ei na 12 tot 48 uur springt, dus dat kon nog 2 dagen duren. Ik hoop voor je dat het bij jou net zo loopt. Het is wel een fijn idee dat je weet dat je in ieder geval op het juiste moment hebt geklust en dat je echt niet meer kon doen, toch? Succes!

@Ilse, heb jij dat ook?! Pff, ik dacht dat het aan mij lag. Ik dacht dat ik geen kwaaltjes had, maar ik kan me momenteel ongelooflijk irriteren aan van alles. Zullen dan toch de hormonen zijn....

Hier dus weinig kwaaltjes, zelfs zo weinig dat ik vandaag nog maar eens een testje heb gedaan, maar de streep werd nog dikker dan controlestreep, gelukkig. Kan me trouwens voorstellen dat menigeen denkt, nu ik dit vertel: wat een idioot haha. Nou ik denk het ook van mezelf hoor!

Groetjes Elleste
5w

(toch raar dat predictor zegt dat dit mijn 6e week is en een andere site 5e week)

@ tatsje, balen meid! Hoop dat je gesprek met de gyn wat meer vragen beantwoord.

@ jo, gefeliciteerd! En zo snel al, ronde 1? Dan word je juist heel gemakkelijk zwanger dus. Hoop ook voor je dat het goed blijft gaan!

@vieguh en Elleste, is wel logisch hoor dat jullie nog onzeker zijn en t nog moeilijk kunnen geloven maar die kwaaltjes komen nog wel!

@ Valesca, waar zit jij nu in je cyclus?

@poohh, sterk hoor dat je nog niet gaat testen! Volhouden hoe moeilijk dat ook is! Als je eenmaal die positieve test ziet ben je dat wachten (denk ik) vergeten!

Hier geen nieuws, nog steeds klussen om het ei maar niet te missen, we zijn nog steeds op de natuurlijkste manier bezig gewoon veel klussen hahaha. Ben eens benieuwd deze ronde!

Groetjes Sukkie
Ronde 6, 16/30

@ tatsje, balen meid! Hoop dat je gesprek met de gyn wat meer vragen beantwoord.

@ jo, gefeliciteerd! En zo snel al, ronde 1? Dan word je juist heel gemakkelijk zwanger dus. Hoop ook voor je dat het goed blijft gaan!

@vieguh en Elleste, is wel logisch hoor dat jullie nog onzeker zijn en t nog moeilijk kunnen geloven maar die kwaaltjes komen nog wel!

@poohh, sterk hoor dat je nog niet gaat testen! Volhouden hoe moeilijk dat ook is! Als je eenmaal die positieve test ziet ben je dat wachten (denk ik) vergeten!

Hier geen nieuws, nog steeds klussen om het ei maar niet te missen, we zijn nog steeds op de natuurlijkste manier bezig gewoon veel klussen hahaha. Ben eens benieuwd deze ronde!

Groetjes Sukkie
Ronde 6, 16/30

Groetjes Sukkie
Ronde 6, 16/30

Hallo,

@Sukkie:
Idd gewoon veel klussen om de dag, ff 10 minuutje daarna bliven liggen en misschien heel raar maar het schijnt zo te zijn... de vrouw een orgasme NADAT de man is geweest. Dan worden de zaadcelletjes goed naar binnen gezogen door het samentrekken van je baarmoeder.
Gun het je verschrikkelijk meid!

@Elleste:
Ik vind het helemaal niet raar dat je nog eens getest hebt hoor! Ik ben precies zo!
Omdat we weinig merken ga je twijfelen maar de verloskundige zei gister tegen mij dat dat meestal pas komt met een week of 6 - 7. Ben je wel erg moe?
Ik niet erg wel een beetje sneller hangerig.
Vind het wel tof dat we gelijk lopen he!

Liefs Ilse
4wk 5dgn

@ Ilse: Dank je wel!! Is idd snel gegaan.. Heb nog geen kwaaltjes maar is ook nog erg pril. Erg moeilijk te geloven allemaal.. En hoop ook echt dat alles goed blijft gaan. Jij ook suc6 meid!

@ Valesca: Dank je wel meid!! Hoop ook dat alles goed gaat en dat het bij jou ook snel mag gebeuren..

@ Elleste: Dank je wel!! Idd gelukstreffer.. Jij dus alweer 5 weekjes! Gefeliciteerd! Lees dat jij ook geen kwaaltjes hebt? Haha en van die test is helemaal niet dom hoor. Ik ga ook zeker nog testen doen om dat het allemaal zo onvoorstelbaar is. En omdat we nog niks voelen maakt het ook wat onzekerder. Suc6!

@ Sukkie: Ja idd ronde 1. Onvoorstelbaar.. En kende mijn ei en cyclus niet eens (nog niet trouwens). En hoop ook dat alles goed gaat!

Voor alle klussers: Klusse!
Voor alle wachters: Sterkte!
Voor alle zwangere: Hopen dat alles goed gaat!

GOOD LUCK FOR EVERYBODY!

XxX Jo

@ M-M-L-C: Gefelciteerd meis! Super hoor, weer een zwangere erbij! Al last van kwaaltjes?

@Pooh: Knap hoor dat je wacht met testen, Succes! We horen het wel? Wanneer is je NOD?

@Tastje: Sterkte meid....

Ja leuk idee Ellest, daar doe ik zeker aan mee!

Iedereen een fijne dag succes met alles!!!

Liefs Roos,

5 wk, 6 dgn.

Hey Roos,

Heb nog geen last van kwaaltjes. Merk wel dat ik vaak moet plassen maar of dat nu al een kwaaltje kan zijn dat weet ik niet. Verder niks.. En jij? Wel erg onvoorstelbaar allemaal.. Fijne dag nog!

Xxxjes Jo

Terug
Bovenaan