Wie is er nog meer nog maar net bezig om zwanger te worden

quote: chantal_21 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('05-02-2009 19:39:45'));

ik vind het zo leuk dat we binnen 2 dagen zoveel meiden erbij hebben die lekker mee willen kletsen graag als je wilt jezelf erbij zetten bij de lijst zo kunnen we elkaar van onze status op de hoogte houden :D

het is ook een lekkere klets groep hier want iedereen reageert lekker snel na een dag loop je minstens een pagina achter hihi leuk juist en ik vergat nog welkom an

ooo nou dan zet ik mijn vent ook aan de voedingsuplementen waar foliumzuur in zit :D die leeft namelijk nogal onregelmatig vanwege zijn beroep dus is het niet verkeerd om wat extra voedingstoffen naar binnen te schuiven ...............ik zit nu een toetje te eten wat ik echt super vies vind vanile yoghurt van alpro soya is nieuw en ik dacht probeer ff maar is echt VIES

quote: chantal_21 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('05-02-2009 19:47:02'));

ooo nou dan zet ik mijn vent ook aan de voedingsuplementen waar foliumzuur in zit :D die leeft namelijk nogal onregelmatig vanwege zijn beroep dus is het niet verkeerd om wat extra voedingstoffen naar binnen te schuiven ...............ik zit nu een toetje te eten wat ik echt super vies vind vanile yoghurt van alpro soya is nieuw en ik dacht probeer ff maar is echt VIES

ik zet de mijne er denk ik ook aan ik bedoel baat het niet dan schaadt het niet (ik had  deze gezegde eerst verkeerd om neergezet ik denk daar klopt iets niet want er stond schaadt het niet dan baat het niet) hahahahaha

oja ik stel jou zo ff aan als medebeheerder van de hyve als je dat goed vind wel zo handig denk ik

oja ik had lekker ijs als toetje me vriend heeft een etentje van de zaak dus heb ik mezelf maar even lekker verwent haha

quote: chantal_21 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('05-02-2009 19:47:02'));

alpro soya dingen is zo ie zo niets voor mij haha maar vanile yoghurt van campina wel haha en succes met je man aan de suplementen zetten de mijne zei dat hoeft pas als dat verder is onderzocht haha

oja is goed hoor meis , ik help wel met beheren ........ik ga nu eerst dat toetje weggooien blegghh ben niet zwanger maar van zoiets wordt je wel misselijk

Terug
Bovenaan