Wie is er nog meer nog maar net bezig om zwanger te worden

quote: meltjuh23 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('05-02-2009 19:53:01'));

oja ik had lekker ijs als toetje me vriend heeft een etentje van de zaak dus heb ik mezelf maar even lekker verwent haha

hihi ik had geen toetje maar mijn mannetje kwam thuis met 2 broodjes donner kebab en 2 turkse pizza's dus heb heerlijk gegeten en zit nog prop vol hihi

neej ik normaal ook niet van die soya dingen maar ik dacht he nieuw laat is proeven naja en wat betreft die voedingsuplementen ik doe het stiekem door ze eten :p:p hahaha neej mijn mannetje vroeg zelf wat hij kon doen om de boel te bevorderen dus ik zal het even voor leggen aan hem

en mijn mannetje is aan het werk hij is kok :D dus ja hij kan goed koken en dus werkt hij van de 5 werkdagen 3 savonds maar das niet erg want de laatste tijd is hij veel in het weekend vrij dus dat maakt alles goed

quote: chantal_21 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('05-02-2009 19:55:46'));

neej ik normaal ook niet van die soya dingen maar ik dacht he nieuw laat is proeven naja en wat betreft die voedingsuplementen ik doe het stiekem door ze eten :p:p hahaha neej mijn mannetje vroeg zelf wat hij kon doen om de boel te bevorderen dus ik zal het even voor leggen aan hem

haha de ideale man de mijne zegt mischien moeten we nog meer klussen dat verhoogd vast de kans

naam                              
leeftijd
ronde
hoeveelste
kindje
nod
-

Marijke
21
1
1e
16 februari

JacqieSenna
22
1e
2e
Nog geen idee

Sukkie85
23
1
1
16 februari

jtzwanger
24
1
1
21 februari

Nathalie 1985
23
1
1
30 januari

Chantal_21
21
1
1
-

metjuh23
23
1
1  pooh                                        24                     1                     1e                                   22 februari

haha ja dat is ook erg lekker ik had nog boerenkool van gister dus dat heb ik lekker opgebakken heerlijk vind ik dat

als je misselijk van een toetje word is dat niet echt prettig ik bedoel je kan straks nog lang genoeg misselijk zijn hahaha

nou daar hebben wij het nog niet over gehad hoe of we nog vaker gaan klussen we hebben wel tegen elkaar gezegd de eerst komende tijd ga ik niet lopen tempraturen en met die testen aan de gang wanneer me ei springt ofzo want dan gaan de lol van het klussen er volgens mij ook af van schat we moeten nu naar boven want me ei is nu aan het springen ofzoiets

ja en als ik het van me moeder en me zus heb dan ben ik de hele zwangerschap kotsiemisselijk

Terug
Bovenaan