Wie is er nog meer nog maar net bezig om zwanger te worden

quote: chantal_21 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('05-02-2009 20:01:33'));

nou daar hebben wij het nog niet over gehad hoe of we nog vaker gaan klussen we hebben wel tegen elkaar gezegd de eerst komende tijd ga ik niet lopen tempraturen en met die testen aan de gang wanneer me ei springt ofzo want dan gaan de lol van het klussen er volgens mij ook af van schat we moeten nu naar boven want me ei is nu aan het springen ofzoiets

nee dat zijn wij ook niet van plan we proberen wel om de dag te klussen voor het beste resultaat maaar daar is niets ergs aan haha dat is nog steeds voor de lol

neej ik doe ook niet aan temperaturen enzo hoor word ik alleen maar obsessief van volgens mij we gaan het eerst de normale weg proberen en er staat als je 2 of 3 keer in de week klust moet dat genoeg zijn nou daar kom ik wel aan hoor hahahaha
ja en dan krijg je anders ook nog van die kunstmatige seks dat is ook niet wat

hoi pooh

hoe is het met jou???
zag dat je ook op de lijst stond leuk hoor en je discussie is wel geslaagd het is hier lekker druk en gezellie

groetjes

precies dan klus je niet meer uit liefde zeg maar , dan doe je het alleen nog maar om zo snel mogelijk zwanger te worden en natuurlijk wil ik als de natuur het me gunt zo snel mogelijk zwanger worden maar ik wil nog steeds met me mannetje in bed kunnen liggen met alleen de gedachte van dat het uit liefde is en niet alleen maar daarom want er zijn stellen genoeg die dan nog maar alleen ff snel sexen die man springt erop nou klaar en wachten tot de test zwanger zegt nou dat bevordert je relatie ook niet echt volgens mij

ja idd en dan krijg je alleen maar ongezonde spanningen en dat doet de pogingen om zwanger te raken ook niet ten goede

neej want het is juist bewezen dat het dan minder snel lukt vanwege de stres die het met zich mee brengt

Ik heb gisteren voor de eerste keer geklust..erg spannend..haha..was op zich best een bijzondere ervaring..

Maar..idd..om de dag of twee dagen lekker klussen en dan benut je je kansen optimaal..

Nog even over de Vitaal Zwanger multivits van de Kruidvat..de pillen zijn best groot en hebben een vreemd smaakje, maaja, ik heb geen moeite met pillen, dus dat maakt dan verder ook niks uit..

En het antwoord op de vraag: 'waar kom je vandaan?'..Ik kom uit Venlo..Moet hoe dan ook dus voor de carnaval even testen, voordat ik me volgooi met bier en er toch een kleine beeb in m'n buik zit..Als de natuur het me gunt om zo snel zwanger te raken dan he..;)

Terug
Bovenaan