Wie is er nog meer nog maar net bezig om zwanger te worden

Hey Isabel,
Nod is eerste niet ongestelde dag, zowat de dag waar we allemaal naar uitkijken.   En bij mij is men eerste vruchtbare periode van 17 tot 21 februari, we zitten inderdaad wat gelijk, leuk!!
Tot snel
En groetjes aan iedereen!

Hallo dames,

ik zocht ook iemand om mijn ei aan kwijt te kunnen. Familie en vrienden mogen het nog niet weten dat wij bezig zijn om zwanger te worden.

Ik heb gisteren mijn eerste tegenslag ervaren, ben ongesteld geworden. Maar ja, nu weet ik wel dat mijn cyclus gewoon 28 dagen duurt. Zie alleen op tegen dat wachten. En ik ben al zo'n ongeduldig persoon.

Hebben jullie ook zo'n moeite om niet al babyspulletjes te kopen?

groetjes

nog sterker... ik heb al stiekem een rompertje gekocht.
Kon het echt niet laten hahaha
Volgens mij heb ik me wel verteld en is mijn nod pas later.
Ben benieuwd bij wie t meteen gaat lukken.
In mijn omgeving hoorde ik deze week van 2 mensen dat ze in verwachting
zijn... dan gaat t extra hard kriebelen!!!

hoi allemaal

ik heb een banner met een ei haha nu hopen dat ik er volgende week een   baby van kan maken want ik ben zenuwachtig haha

groetjes marijke

quote: marijke_en_richard reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('10-02-2009 19:15:57'));

quote: jtzwanger reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('10-02-2009 18:44:47'));

naam                              
leeftijd
ronde
hoeveelste
kindje
nod
-

Marijke
21
1
1e
17 februari

JacqieSenna
22
1e
2e
Nog geen idee

Sukkie85
23
1
1
16 februari

Repelsteeltje      
25                
2e
1e
20 februari

jtzwanger
24
1
2e
21 februari

Nathalie 1985
23
1
1
30 januari

Chantal_21
21
1
1
-

metjuh23
23
1
1

pooh
24  
1      
1e
22 februari

sitty
25
1
1e
6 maart                          

hoi allemaal heb een telfoutje gemaakt moet de 17e zijn heb hem ffveranderd

quote: nathalie1985 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('10-02-2009 20:37:10'));

meltjuh ook ik heb 2 dgn last gehad van bruin /rood bloedverlies. ik ben nu 2 weken over tijd en denk dat het gewoon ontpillen is. ik had het precies een week na me eisprong. ik wil je niet teleurstellen maar als je te veel hoopt en  denkt dat het een innestelingsbloeding zou kunnen zijn ben je er straks kapot van als het niet zo was. ik hoop dat je het begrijpt. er is altijd een kans dat het wel zo is. maarja ik heb 7 jaar de pil geslikt dus denk dat   de hormonen me lichaam nog uit moeten. hoop niet dat het een half jaar gaat duren voordat ik weer ongesteld wordt.

liefsss

ja dat kan ook wel hoor ik ben sinds half december gestopt met de pil en daarna gewoon weer regelmatig ongesteld geweest alleen deze ongesteldheid is een beetje vreemd maar het kan ook stress zijn de laatste weken zijn nogal vreemd geweest met allemaal nare dingen die gebeurden en ik verwacht ook helemaal niet dat het wat is waar hou wel in mijn achterhoofd dat het zo zou kunnen zijn we zien het wel het is pas de eerste ronde

Ik hoop stiekem dat ik niet meer ongesteld wordt, heb volgens mij in deze week mijn eisprong dus wie weet hoe het gaat uitpakken! We willen er ons nu nog niet teveel op richten, op het gericht proberen.
Gewoon spontaan maar regelmatig klussen. Als het langer duurt zou ik denk ik wel wat meer gericht gaan proberen.
Zijn er nog meer die nu toch nog alcohol drinken?

Terug
Bovenaan