Wie is er nog meer nog maar net bezig om zwanger te worden

hallo ik heb een idee misschien wel leuk trouwens als we elkaar ook toevoegen op hyves dan kunnen we van elkaar zien wie je bent en weet je ook met wie  je aan het kletsen bent

Tatsiana 21 1e ronde 1e kindje   geen idee

echt leuk zo lekker meiden onder mekaar ( ja die mannen die houden deze lijstjes vast niet bij ..........anyway wij wonen 3 en half jaar samen , en zijn sinds augstus 2008naar een eengezinswoning verhuist   , verders zijn we sinds september voor de wet geregistreert ( partnerschapsregistratie , dus joost moet de kleine nog wel erkennen voor de 20e week zwangerschap ) .

wij zijn ook net een week gestopt ik had alleen heel enthousiast me strip niet afgemaakt en had al 3 pillen van me nieuwe strip dus logish ben ik nu alweer ongesteld , maar maakt niet uit des de eerder is die troep uit me lijf

ja fijn is dat he dat je er gewoon over kan kletsen en ja mannen houden die lijstjes volgens mij idd niet bij de mijne was vlak voor ik met de pil stopte wel op het internet aan het kijken en hij zei van je moet nu ook foliumzuur gaan slikken he hahaha dat had hij gewoon opgezocht vond het wel erg lief

die van mij die vraagt wel ineens hoe gaat het met je en of hij nog iets kan doen om het zwanger worden te bevorderen , echt schattig hij lijkt wel helemaal anders te worden nu we bezig zijn .

hey
het is idd leuk om te merken dat de mannen meedenken met ons mijn vriend vraagt altijd als tie belt van heb je nog last van je buik ( de steken en het gerommel blijft) en als ie thuis is zegt ie heb je nog wat leuks op het forum dan vertel ik weer alles hij leeft echt mee als ie zelf maar niet op een forum hoeft ofzo haha maar heb vandaag heel erg het idee dat ik niet zwanger ben maar ben wel erg emotioneel enzo dus ja me lichaam weet ook niet meer wat het wil haha

maar mijn vriend en ik zijn 1jaar en 3 maanden samen hebben afgelopen november een huis gekocht en nu willen we de kamers opvullen haha we willen nog wel trouwen maar later want ik zou graag mijn kindjes als bruidskindjes willen dat lijkt me zo perfect vandaar

groetjes

quote: marijke_en_richard reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('05-02-2009 14:47:03'));

hey
het is idd leuk om te merken dat de mannen meedenken met ons mijn vriend vraagt altijd als tie belt van heb je nog last van je buik ( de steken en het gerommel blijft) en als ie thuis is zegt ie heb je nog wat leuks op het forum dan vertel ik weer alles hij leeft echt mee als ie zelf maar niet op een forum hoeft ofzo haha maar heb vandaag heel erg het idee dat ik niet zwanger ben maar ben wel erg emotioneel enzo dus ja me lichaam weet ook niet meer wat het wil haha

maar mijn vriend en ik zijn 1jaar en 3 maanden samen hebben afgelopen november een huis gekocht en nu willen we de kamers opvullen haha we willen nog wel trouwen maar later want ik zou graag mijn kindjes als bruidskindjes willen dat lijkt me zo perfect vandaar

groetjes

ps zijn jullie allemaal al begonnen met foliumzuur slikken of niet je hoort er zoveel verschillende dingen over

ik ben zondag gestopt met de pil en had maandag gelijk me eerste foluimzuur ingenomen en gelijk wat extra multivitaminen , en nu ben ik de hele middag vrij en lekker niks doen hihi heb ff nergens zin in

Terug
Bovenaan