Wie is er nog meer nog maar net bezig om zwanger te worden

nou ik hoop dat de komende 2 weken heeeeel snel gaan want ik heb een aantal dingen waarvan blijkt verschijnselen te zijn maar dat zou mijn hele cyclus in de war zijn wat kan na de pil ik denk dat ik gewoon ongi wordt hoor 4 maart maar je lichaam kan je zo gek maken :S

quote: chantal_21 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('17-02-2009 18:40:18'));

nou ik hoop dat de komende 2 weken heeeeel snel gaan want ik heb een aantal dingen waarvan blijkt verschijnselen te zijn maar dat zou mijn hele cyclus in de war zijn wat kan na de pil ik denk dat ik gewoon ongi wordt hoor 4 maart maar je lichaam kan je zo gek maken :S

o vertel eens? waar heb jij last van haha ik had ook genoeg en zit te wachten op die duivels haha

quote: marijke_en_richard reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('17-02-2009 15:55:33'));

hoi meiden

nog geen rddtjes in the house  wat niet is kan zeker nog komen maar begin nu wel goed zenuwachtig te worden maar heb ook steken in mijn buik dus ja wat moet ik ermee haha dan denk ik gewoon typen op het forum helpt altijd haha ben erg emotioneel en snel boos dat heb ik ook als ik ongi word boos zijn om niks dus ja geen idee meer

@ sharon
ik vind jou echt een lieve meid/ vrouw weet ff niet meer hoe oud je ben maar ben altijd zo blij als je zegt dat je een kaarsje brand hihi doet me goed zal vanavond ook een kaarsje branden voor jou en de andere meiden

en verder wachten......wachten.......en wachten hihi

groetjes marijk

Hee marijke

Eindelijk een berichtje  van jou  op het forum   een paar keer  vandaag  gekeken was nieuwschierig of de rode duiveltjes er al waren nog niet dus.
Er is nog hoop.
Heb je vandaag ook een zwangerschaptest gedaan?
Ik moet het van het weekend worden heb in de tabel bij nod staan zondag maar kan ook vrij zat zijn moet nu eerste keer na pil stop ong worden duss beetje lastiger heb idee dat langer duurt en natuurlijk hoop ik dat ik het helemaal niet word.
Vrijdag naar de sauna dus kan het niet gebruiken

Groetjes poohh

nou een ontzettend rommelige buik en ook last van darmpjes en ( klinkt intiem maarik heb ook een beetje gevoeld en me baarmoedermond is erg zacht ) en toen ging ik net op internet lezen en dat hoort ook bij een zwangerschap dat is namelijk bij mij normaal heel stevig zeg maar . en een soort van opgeblazen gevoel

en ik heb ook last van me ogen :S beetje wazig zicht ( en ik ben te jong   voor staar :p )

quote: chantal_21 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('17-02-2009 19:05:11'));

en ik heb ook last van me ogen :S beetje wazig zicht ( en ik ben te jong   voor staar :p )

haha idd die staar komt meestal alleen op mijn werk voor ( thuiszorg) ik hoop dat het zo is voor je en nog 2 weekjes dan weet je het
succes duim voor je

groetjes

ach ik ga er niet van uit ik ga uit van een perfect stipte ongesteldheid , maar voor jou is het wel heel spannend meid laat je het wel weten ???

Terug
Bovenaan