Wie is er nog meer nog maar net bezig om zwanger te worden

ik ben zondag gestopt met de pil en had maandag gelijk me eerste foluimzuur ingenomen en gelijk wat extra multivitaminen , en nu ben ik de hele middag vrij en lekker niks doen hihi heb ff nergens zin in

maar in de bijsluiter van de foliumzuur staat ook dat je het beste kan beginnen als je stopt met je anticonceptie dus dit heb ik dan ook braaf gedaan want het verkleint de kans op miskraam ook staat erin

quote: Sukkie85 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('05-02-2009 08:20:16'));

quote: Sukkie85 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('05-02-2009 08:19:50'));

naam                              
leeftijd
ronde
hoeveelste
kindje
nod
-

Marijke
21
1
1e
16 februari

JacqieSenna
22
12
2e
Nog geen idee Sukkie85                             23                 1                    1e                                          denk 16 februari    

Nathalie1985                  
23                      
1e                    
1e                                          
30  januari                                                                              

nou bij huisarts geweest en het kan 6 maanden duren voor je weer ongesteld wordt dat wist ik al, dus afwachten maar. ik zal even wat meer vertellen over me zelf. ook ik wordt dit jaar 24 en woon samen met mijn vriend die ik nu 8,5 jaar ken en we hebben nu 4,5 jaar een relatie. we werken beide fulltime. verder ben ik hartpatient.

voor mij is het nu dus afwachten wanneer me mentruatie komt of wie weet een positieve test maar daar ga ik niet vanuit.

liefssss

ik slik ook foliumzuur met de extra 30 vitamine en mineralen. het verkleint ook de kans op een openruggetje of andere afwijking. en de vitamine en mineralen zijn natuurlijk ook belangrijk vooral in de eerste 3 maanden dat je zwanger bent

grrrr het lukt me niet om mezelf in het lijstje te plaatsen

ik slik nu ook foliumzuur het word aangeraden dus zie ik ook geen reden om het niet te doen haha dacht ik fijn ben ik van de pil af zit ik weer aan andere pilletjes maar volgens mij hebben ze van davitamon ook vitaminentabletten voor zwangere vrouwen of vrouwen die zwanger willen worden maar volgens mij zit daar al foliumzuur bij in maar dat weet ik niet zeker

naam                              
leeftijd
ronde
hoeveelste
kindje
nod
-

Marijke
21
1
1e
16 februari

JacqieSenna
22
12
2e
Nog geen idee Sukkie85                             23                 1                    1e                                          denk 16 februari    

Nathalie1985                  
23                      
1e                    
1e                                          
30  januari                                                                              
meltjuh23                                                 23                           1e                       1e                                                      30 febr.ongeveer

ik heb een idee misschien wel leuk trouwens als we elkaar ook toevoegen op hyves dan kunnen we van elkaar zien wie  we  zijn en weet je ook met wie  je aan het kletsen bent

Terug
Bovenaan