Wie is er ook bezig of net begonnen met zwanger worden?

@aappiieeJ, nou dat quoten gaat me bijzonder slecht af, lijk m'n moeder wel Hahaha! Wat spannend dat je voor het eerst ongesteld bent. Ik had het vorige maand en kon wel een dansje doen zo blij te zien dat het nog werkte. Denk dat het voorlopig de laatste keer was dat ik blij was met ongesteld worden ;)
@feyre, ik ben bijna jaloers dat jij zo snel al kan testen.. Ik vind het wachten echt belachelijk moelijk en we zijn serieus anderhalve seconde geleden begonnen met proberen. 
@pareltjuuhh, welkom en heel veel succes! Ik zit in precies dezelfde fase, Google en vriendinnetjes stalken voor informatie haha niet te doen. Ik maak mezelf zo gek. Vandaag een boek gevonden op storytel (kennen jullie dat? Ik vind het heerlijk!) genaamd "the impatient woman's guide to getting pregnant" en het lijkt wel alsof het voor mij geschreven is. Dikke aanrader voor de ongeduldige dames hier (ik ben op ieder vlak ongeduldig, altijd al gehad en niet anders met baby's krijgen)
 
Hallo dames, 
Mijn man is 36 en ik 25. Mijn man heeft een zoon (bijna 7 jaar) uit een eerdere relatie. We zijn 3 jaar samen & wonen in een gezellig huisje met een eigenwijze old english bulldog. 
Wij zijn sinds 17-7 gestopt met de pil en perongeluk al heel snel in de medische molen gekomen. Ik ben tot op heden nogsteeds niet ongesteld geworden. Toen ik daarvoor naar de dokter ging omdat ik negatieve testen hield, is er bloed geprikt op zwangerschap, deze was negatief.
Na 8 weken weer terug op verzoek van de dokter als ik nog niet ongesteld zou zijn. Toen bloed geprikt op 3 verschillende dingen, chlamydia (heb ik al is gehad, en dokter wilde weten of dat uit mn lijf was). De andere 2 dingen weet ik uit mn hoofd niet. Gelukkig allemaal goed. Toen kreeg ik een inwendige echo om te kijken of het misschien pcos zou zijn. Het is ook geen pcos. Maar mijn baarmoederslijmvlies was nog wel filterdun tijdens de echo. En die zou dik(er) moeten zijn omdat ik 3 mnd gestopt ben met de pil. 
De dokter wilde dit toch verder laten onderzoeken en nu zijn we doorgestuurd naar de gynacoloog, hebben we brieven moeten invullen voor vruchtbaarheidsonderzoek. A.s. dinsdag hebben we een afspraak. 
Tot dusver ons verhaal.. 
 
Ik heb niet alles gelezen, dat was een beetje veel (333 reacties haha). 
 
Stiekemmeelezen tjah ik heb gister al getest en de action test kwam licht positief terug. Vanmorgen weer getest en zag in de ochtend niks dus beetje klote maja test zelf te vroeg en veegde roze af. Menstruatie tot op heden nogsteeds niks te bekennen temp is ook nog hoog en geen roze afgeveegd meer. Vanmiddag keek ik weer naar de testen en zag toen wel een heel licht streepje. Ik test morgen nog 1x aagezien dat de geschatte NOD is maar heb me NOD wel met 2 dagen verplaatst dus as zondag de 21e dus als morgen haast niet te zien is wacht ik tot zondag. Dit is echt zenuwslopend ? ben ik nu zwanger of wordt ik toch ongesteld!
 
Miesjeexx jeetje spannend allemaal maar zeker ook vervelend dat je nogsteeds geen menstruatie heb gehad!! Hopelijk weten ze snel wat meer met onderzoeken... heb je wel eitjes?
Stiekemmeelezen dat ongeduldige ken ik ook ? dit is pas Ronde 2 maar duurt me al een jaar te lang en zo lang zijn we nog niet eens bezig ???
Pareltjuuhh je temp tijdens mensteuatie kan iets hoger zijn maar als die voorbij is daalt ie naar je basale temp. Na je eisprong gaat ie met min 0.2 weer omhoog. Zo is mijn basale temp 36.7 na ovu is die tussen 37 en 37.3
Vogeltje volgens mij heeft het niet veel met zwangerschap te maken maar weet ik dus niet zeker. Klinkt eerder als een spier die verrekt is en door sporten de rust tot herstellen niet krijgt?
 
Feyre: Er waren wel eitjes zichtbaar. En de gynacoloog zag ook dat ik altijd een norme cyclus gehad heb. Geen idee hoe hij dat kan zien maar voor ik begon met de pil had ik wel een regelmatige cyclus. Dat is waarschijnlijk ook de reden waarom er verder onderzocht gaat worden. Ik ben heel benieuwd wat er volgende week dinsdag gezegd / gedaan wordt. 
 
@miesjeexx 
Wel spannend. Hier gaan we ook starten met vruchtbaarheidsonderzoek. 29ste eerste afspraak. Die mooie vragenlijsten zijn ook in huis ?  Echo gehad omdat ik maar niet ongesteld werd helaas wel pcos. 
 
@Feyre, aaaaaagggggghhhhh wat spannend!!! Misschien zijn het wel innestelbloedingkjes?? Man man dat de tijd ff opschiet Hahaha. Succes en misschien toch gewoon blijven testen? Licht positief is positief toch? 
 
[quote quote=10123276]Hallo dames, Mijn man is 36 en ik 25. Mijn man heeft een zoon (bijna 7 jaar) uit een eerdere relatie. We zijn 3 jaar samen & wonen in een gezellig huisje met een eigenwijze old english bulldog. Wij zijn sinds 17-7 gestopt met de pil en perongeluk al heel snel in de medische molen gekomen. Ik ben tot op heden nogsteeds niet ongesteld geworden. Toen ik daarvoor naar de dokter ging omdat ik negatieve testen hield, is er bloed geprikt op zwangerschap, deze was negatief. Na 8 weken weer terug op verzoek van de dokter als ik nog niet ongesteld zou zijn. Toen bloed geprikt op 3 verschillende dingen, chlamydia (heb ik al is gehad, en dokter wilde weten of dat uit mn lijf was). De andere 2 dingen weet ik uit mn hoofd niet. Gelukkig allemaal goed. Toen kreeg ik een inwendige echo om te kijken of het misschien pcos zou zijn. Het is ook geen pcos. Maar mijn baarmoederslijmvlies was nog wel filterdun tijdens de echo. En die zou dik(er) moeten zijn omdat ik 3 mnd gestopt ben met de pil. De dokter wilde dit toch verder laten onderzoeken en nu zijn we doorgestuurd naar de gynacoloog, hebben we brieven moeten invullen voor vruchtbaarheidsonderzoek. A.s. dinsdag hebben we een afspraak. Tot dusver ons verhaal.. Ik heb niet alles gelezen, dat was een beetje veel (333 reacties haha).[/quote]
Ik ben 16 juni gestopt en nog steeds niks. Dokter zei dat het een half jaar kan duren. Vorige x duurde het bij mij ook 3 maanden en was ik lang en onregelmatig ongesteld. Had al doorverwijzing naar gynaecoloog maar toen bleek ik zwanger te zijn. Ik denk dat ik binnenkort toch maar eens naar de huisarts ga bellen...gezien jouw verhaal en jij al snel de medische molen in gegaan bent. Ik wil zelf ook duidelijkheid...
 
Terug
Bovenaan