wie is er ook net voor een eerste gesprek bij de gynaecoloog geweest??

@sassie een heel fijn paasweekend op de camping, ik hoop echt voor je dat het niet doorzet en dat je met goed nieuw hier terugkomt. ik duim voor je.

@wenser, shit shit shit da thet toch heeft doorgezet. Maar ik wens je toch een fijn paasweekend toe fijn da tje nu effe lekker vrij bent de komende dagen, maar ik leef met je mee.

@triesje de gyn zei wel dat het niet zo fijn zou zijn , maar niet dat het zo zou zijn, ik zal vantevoren mocht het nodig zijn pijnstillers slikken, maa rik hoop stiekem dat dat onderzoek niet nodig is, de gyn heef took goede hoop. We klussen nog maar wat raak he, hahah. Heb je nog lang last gehad van je inw echo?

@lorfiedal, ik weet niet of ze wat kunnen zien, zul je meoten vragen, maar je bent er vast nu al geweest als je dit leest, heel veel succes iig. Ik hoor het wel van je. Ben benieuwd hoe het is gegaan.

@polleke succes vandaag, ik hoop dat alles meevalt, en ben benieuwd.

@shanna, wel shit da thet is gekomen, maar aan de andere kant is het ook weer fijn, want nu kun je echt met de onderzoeken beginnen, en is het fijn dat het is gekomen.
Als je wat wilt weten dan vraag maar, ik ben nu met wachten en moet vrijdag terug voor bloedprikken. Maar we blijven klussen.

Fijne paasweekend allemaal. Klus ze.

Gr Amber07

quote: Shanna27 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('09-04-2009 23:35:01'));

NOD

Naam                              
Leeftijd  
Ronde        
Datum NOD
Afspraak gyn

Shanna
27
7
18 mei
+/- 17 april

Amber07
30
15
26april
17april bloedprikken

lieve meiden,

grrrrrrrrrrrrrrrrrrr, had een heel verhaal getypt en op iedereen gereageerd ineens berichtje weg! balen zeg...

maar ff kort over mijzelf (moet zo weg)

vanmorgen ziekenhuis geweest, bij m'n mannetje alles goed! bij mij springen er geen eitjes! PCO (ofzo), hier had ik wat over gelezen, dus krijg nu eerst soort van kijkoperatie, dmv vloeistof door eileiders, schijnt pijnlijk te zijn...daarna kijken we weer verder. Misschien wel aan de clomid! kortom er is hoop voor ons! ben heel dankbaar...

nou doe later weer een poging om te reageren...maar dit vergt ff wat tijd haha..

liefs

..oja wil iemand mij toevoegen in het lijstje

30 jaar / ronde 8/ nod 24 april (waarschijnlijk)

thanks

xx

NOD

Naam                              
Leeftijd  
Ronde        
Datum NOD
Afspraak gyn

Shanna
27
7
18 mei
+/- 17 april

Amber07
30
15
26april
17april bloedprikken

Polleke1979
30
8
24 april

Hey Polleke ik heb je erbij gezet, maar nu lukt het me alleen niet om mezelf erbij te zetten, handig he.
Ik ga het zo nog een keer opnieuw proberen met een nieuw bericht kijken of het dan lukt.

Gr

NOD

Naam                              
Leeftijd  
Ronde        
Datum NOD
Afspraak gyn

Shanna
27
7
18 mei
+/- 17 april

Amber07
30
15
26april
17april bloedprikken

Polleke1979
30
8
24 april

Triesje81
27
2
20 april
26 mei

Nou ineens ging het lampje branden en nu weet ik hoe het moet.
Maar goed wat een lekker weertje he, heb er alleen weinig van gemerkt omdat ik gewerkt heb. Hopelijk is het morgen weer zulk mooi weer, daar worden we weer wat vrolijker van.

@ Lorfiedal: Hoe is het vandaag gegaan bij de gyn?? Hebben ze nog wat kunnen zien? Wat wordt het plan? Wat een vragen he. Nou ik hoop dat jullie er wat aan hadden bij de gyn en dus wat wijzer  zijn geworden over wat er eventueel aan de hand is en wat jullie in de toekomst kunnen verwachten. In ieder geval succes!

@ Shanna27: En een afspraak gemaakt?? Wel balen dat je ongi bent geworden, maar ja aan de andere kant ook wel weer positief dat de provena heeft gewerkt, nu kun je inderdaad verder met de onderzoeken. Heel veel succes met alles wat er gaat komen. Voor ons duurt het inderdaad wel heel lang voordat we een uitslag krijgen. Bizar he 7 weken, maar het is niet anders. Het liefst kreeg ik een dag later al de uitslag maar om een 1 of andere reden kan dat dus daar niet. Maar gelukkig kan ik die 7 weken hier mijn "wacht"irritaties kwijt. Leuk idee trouwens om ook zo'n lijst voor ons te maken.

@ Amber: Ik hoop ook voor je dat het vervelende onderzoek niet hoeft te krijgen. Tegen mij hadden ze ook gezegd dat het wel mee viel, maar dat dat deed het bij   mij dus niet. Mijn gyn kan ook wel makkelijk praten, hij is een man dus ja wat weet hij er nou van of het zeer doet of niet. Maar goed nogmaals we hopen maar dat het niet nodig is. Heel veel succes met het vele klussen.
 Ik had gelukkig direct na de echo al geen pijn meer, alleen tijdens de echo toen ze mijn eierstok aan het zoeken was. Dat lukte namelijk niet zo.

@ Polleke: Fijn dat bij je mannetje alles goed is. Wel jammer dat ze PCOS hebben ontdekt, maar aan de andere kant wel fijn dat ze een oorzaak hebben gevonden waar ze nu wat aan kunnen gaan doen. Ik heb zelf ook PCOS, dus ik heb ook geen springende eitjes. Nu na mn zwangerschap door alle hormonen af en toe wel, maar ja nog niet wat het zouden moeten doen. Even nog over het onderzoek wat je beschreef. Als het goed is, is dat GEEN kijkoperatie. Zie een paar berichten hierboven, ik heb het er net toevallig met Amber over gehad. Het doorspuiten met vloeistof door je eileiders en baarmoeder gebeurd vaginaal waar je niet voor onder narcose gaat en je alleen wat pijnstilling krijgt. Een naam voor het onderzoek is: HSG  ONDERZOEK ( niet hcg dat is het gewilde zwangerschaps hormoon wat wij graag in onze urine willen vinden). Heeft jou gyn het onderzoek wat je beschreef ook zo genoemd, want dan is het zeker weten geen kijkoperatie. Dat is namelijk een stap daarna als ze bij het HSG onderzoek afwijkingen zien, dan gaan ze je opereren als dat nodig is.
Maar er is zeker nog hoop!!!! Kijk maar naar mij ik ben ook zwanger geworden, alleen niet met clomid maar met de injecties dat is weer een stap verder. Maar er zijn er ook zat die al met de clomid zwanger raken. Dus heel veel succes ermee!!!!

Nou iedereen een hele fijne pasen toegewenst!!!
Liefs

NOD

Naam                              
Leeftijd  
Ronde        
Datum NOD
Afspraak gyn

Shanna
27
7
18 mei
+/- 17 april

Amber07
30
15
26april
17april bloedprikken

Polleke1979
30
8
24 april

Triesje81
27
2
20 april
26 mei

Wenser
30
15
4 mei
14 april

Dag meiden,

Ik ben heeeeeel hard in de tuin aan het klussen (echt dus)  met mijn man, dus durfde niet zoveel tijd te nemen om op het forum te kijken . Maar heb met een schuin oog meegelezen en mijn gegevens er bij gezet in de tabel
Gelukkig is het mooi weer en door het harde werken vergeet ik alles lekker een beetje.

Lees gauw even bij en dan krijgen jullie weer antwoord etc.

gr.
Wenser

ik wil iedereen een heel erg fijn lang paasweekend toewensen, en heel veel klusplezier, of het in de tuin is of boven, hahaha. ;-)

Gr Amber07

Terug
Bovenaan