wie is er ook net voor een eerste gesprek bij de gynaecoloog geweest??

Goedenmorgen allemaal,

Zo mannetje op school ik ff relaxen met een kopje koffie.
Nou ja nu kan ik heel even relaxen drukke dag voor de boeg.
Ik moet zo eerst even de stad in en dan om half 11 even naar het werk vet verwisselen heb ik nog nooit gedaan maar gaat nu onderhand wel tijd worden dat ik dat ga leren dan ben ik wat meer inzetbaar.
Vanmiddag even een kopje koffie drinken bij mijn oma en dan door naar een oomen tante daar moet ik een dakraam afleveren die mijn man daar gaat plaatsen vanavond.
Dan moet ik nog een grasmaaier halen die wij via marktplaats hebben gekocht voor o de camping en voor je het weet is het weer avond.

Triesje ja dat wachten duurt zo ontzettend lang idd en ik heb het idee dat het niet uitmaakt hoe lang je moet wachten maar dat als je in de molen zit dat al het wachten lang is.
Ik moet een afspraak maken voor een baarmoederfoto zodra ik menstrueer.
En heb het idee dat deze cycles nu dan ook erg lang duurt.
Eigenlijk is het helemaal niet zo want ik heb wel het gevoel dat ik keurig netjes optijd ongie ga worden deze maand. Heb het gevoel dat het in aantocht is.

Las van de week hier de vraag wie het wel en niet vertellen.
Wij zijn er heel open over naar iedereen toe het is niet zo dat ik uit mijzelf aan de grote klok hang hoor.
Maar als mensen vragen naar de kinderwens of als het in het algemeen over kinderwensen gaat vertel ik wel eerlijk dat wij in de molen zitten.
Bij ons is dan ook de familie, vrienden en bij mij de collega's inmiddels allemaal op de hoogte.
En ik moet zeggen dat ik het wel heel erg prettig vind om erover te kunnen praten en dat mensen met je meeleven.
En ik heb een buurvrouw die is via een hele lange weg zwanger geworden en daar praat ik nu ook even geregeld mee dat vind ik erg prettig want die weet ook precies wat het is.
En dan jullie natuurlijk het is zo heerlijk om die herkenning uit de verhalen te halen.
Mijn buurvrouw gaat ook de molen weer in voor een 2e kindje, uiteraard kan zij een heel stuk overslaan. Maar het geeft wel een band.
Van de week waren we ook aan het fantaseren dat   we misschien volgend jaar samen met een dikken buik op het bankje zaten te puffen van wat is het toch warm haha.

Nou het is weer een heel verhaal geworden, ik zal de volgende keer even 2 schermen openen dat reageert wat makkelijker en dan kan ik ff op iedereen persoonlijk reageren.

Liefs Saskia

Hi allemaal,

Hier alles rustig maar spannend. Ik voel nog nieks en zie nog niks, maar moet nog tot vrijdag wachten, ook al ben ik vaak wel eeder ongesteld. Het zou toch wel heel bijzonder zijn als ik na meer dan een jaar proberen en een aankomende afspraak bij de gyn  nu ineens wel.... Nou ja, ik probeer er niet aan te denken want dan is de teleurstelling niet zo groot.

@ Sassie; inderdaad een drukke dag. Ik ken er nog 1: moet tot 17 uur werken dan snel naar huis, hondje uitlaten, naar mijn verzorgpaard, paardrijden en ben dan om 20.30 thuis om te eten. Maar wel leuk hoor, zeker als het mooi weer is. En zo gaat de tijd lekker snel voorbij ;-)

@ Triesje; veel succes vandaag. Ik heb bewondering voor je goede moed om weer een traject in te gaan en hoop echt dat je deze keer snel goed nieuws kunt brengen én dat het goed gaat daarna! Je kunt hier de komende 7 wachtweken lekker spuien over hoe lang het duurt, daar is een forum ook voor! 7 weken is idd. erg lang, ik vind die laatste wachtweek al zo ellendig. Maar ik zal er waarschijnlijk ook aan moeten geloven.

@ Amber: Fijn dat je meer inzicht hebt in je (eerste dag van je) cyclus. Ik ben er ook achter gekomen dat mijn ei later was dan ik dacht dmv. temperaturen en ovutesten. Gebruik jij die ook? Gelukkig zorgde ik er wel voor dat wij tussen dag 8/9 en 16/17 voldoende ons best deden, dus daar zat wel marge in. Maar mijn tweede helft van de cyclus was korter dan 14 dagen, vandaar dat ik me vergiste. Ik registreer nu alles in menstruatiekalender. net. Dat geeft mij een goede geheugensteun en inzicht.

Hebben jullie nog paasplannen? Ik heb lekker vrijdag ook vrij genomen dus echt een lang weekend. Wij gaan in de tuin klussen, die is al twee jaar in aanbouw. Als we dit weekend de borderbakken kunnen maken, kan ik hopelijk maandag planten kopen, want veel tuincentra zijn dan open. Dan heb ik eindelijk een tuin met meer dan een enkele verdwaalde plant! Verder ook in het wekend weer paardrijden en naar de verjaardag van mijn zus. En uitslapen, want daar ben ik wel aan toe.

groet
Wenser

Goedemorgen,

Het is al bijna weer middag. Nou we zijn weer bij de gyn geweest, weer een lading bloed afgenomen en een inw echo gehad. De inw echo was alleen  totaal geen pretje. Dat is het zo ie zo  niet maar het deed nu  zoveel pijn, echt verschrikkelijk. Ik heb ze al zat gehad maar normaal gesproken had ik er geen last van. Nou ik hoop niet dat vaker voor gaat komen, want ik zal er vast nog zat gaan krijgen als ik weer mag gaan spuiten.
Nu is het verder die 7 weken afwachten en naar verwachting kan ik dan gaan beginnen, maar ja dan hebben we eerst nog een vakantie geboekt staan, dus het wordt dan pas na de vakantie. Nog even een ontspanning en dan kunnen we er weer tegenaan, terwijl ik eigenlijk het liefst direct begin na de uitslagen, maar de gyn gaf aan dat het beter is na de vakantie. Dus ja daar luisteren we dan maar weer naar, die 2 weken kunnen we ook nog wel wachten.

Liefs

@triesje
Wel rot dat dat het zon pijn deed, hopen da tje bij de volgende dat niet hebt, want dat is dan niet erg fijn als je er zoveel last van hebt. Heb je dat wel gezegd dat het pijn deed.
Ik vind het knap hoe je ermee omgaat zeker nu je zegt ja dan kan er die 2 weken ook nog wel bij. Knap hoor. Succes de komende weken, maar we spreken elkaar nog wel via het forum.

Ik doe iedereen straks nog effe berichtje.

Doeiidoeii gr Amber07

Zoooooooo even ons topic weer naar boven halen hoor. Er was zoveel gepost dat we bijna van de eerste blz. afvielen
Er waren veel zwangerne vandaag zag ik... misschien heeft de lente een positeieve invloed, net als bij de beesten in de natuur!

Triesje: vervelend, ik hoop dat je deze ervaring snel achter je laat en er niet aan hoeft te denken de volgende keer.

Ik ga gauw nog even tegen mijn mannetje aankruipen. Net gedouched en moe en loom. En hij is net terug van een bedrijfsuitje, dus even met zijn 2-tjes  op de bank snoozelen  kan geen kwaad.

groetjes
Wenser

Even een klein ego-berichtje van mij:
Ik baal, mijn temperatuur is vandaag gedaald van 26.8/26.9 naar 36.5... Geen goed teken...Om het uur naar de WC maar weer om te kijken of ik ongi ben geworden... Ik had nog een beetje hoop, omdat ik meestal eerder ongesteld word. Maar mijn cyclus was zo raar qua temperaturen  en ook mijn eisprong kon ik niet exact vinden met de ovutesten, dus de kans was denk ik  ook maar  klein.

Alles goed met jullie? Triesje ben je weer een beetje bijgekomen? Amber, weet jij al weer meer, jij moest vandaag weer terug toch?
gr.
Wenser

Hoi iedereen

Ben vandaag weer geweest, mijn eisprong is in aantocht dus morgen nog een keer klussen en dan zitten we zeker goed zei de gyn. Als ik deze keer ong wordt dan moet ik laten onderzoeken of mijn eileiders open zijn, ik las dat iem dat ook al had of nog moet laten doen, dmv contrastvloeistof.
Maar we houden hoop, moet volgende week wel bloedprikken om te kijken of ik eisprong heb gehad.

Maar ik denk zelf dat ik altijd verkeerd geteld heb, ik had denk ik gewoon moeten tellen van mijn helderrood ong en niet bruin. MAar dat is altijd gissen.

Hoe is het verder met iedereen???

Gr Amber07

Terug
Bovenaan