wie is er ook net voor een eerste gesprek bij de gynaecoloog geweest??

@isolde
Fijn dat je een afspraak hebt kunnen maken en je je vragen kan stellen , succes.

Hier is alles gewoon as woensdag mn nod, is natuurlijk wel weer spannend alhoewel je eignelijk weet dat het een kleine kans is, maar ja de wonderen zijn de wereld nog neit uit. Voor de rest heb ik een afspraakbrief gehad voor 28mei bij narcotiseur, ga ik morgen verzetten naar andere dag, komt erg slecht uit, heb dan geen oppas en is wel fijn dat mn dochter dat neit hoeft mee te maken. Dus allemaal wel spannend, maar ik houd ook voor ogen dat we over een maandje op vakantie gaan, lekker relaxen.

Gr Amber07

He meiden
wat een verhalen weer de ene een erge leuke maar ook weer een slechtje jammer genoeg.

Amber: ik heb 2 jr geleden een kijkoperatie gehad en toen moest ik een wk rustig aan doen en daarna kon ik weer gewoon gaan werken. Had alleen last van me schouder en ribben door de gas wat ze inspuiten. en ik kreeg erna best snel mijn eisprong en daar reageerde ik dus ook heel erg op met pijn.Kreeg geen adem enz ben toen ook naar zh gegaan en allerlei onderzoeken weer gehad. Dit komt haast nooit voor maar ik heb toch veel pech gehad.met dat onderzoek, ader enz in me buik geraakt dus vanaf navel tot schaamstreek blauw. Maar ik vond verder het onderzoel heel erg meevallen.
En ik vond het ook fijn dat je meteen de uitslag krijg zodat je weet hoe of wat er aan de hand  is.
Sterkte alvast

Bambam: Gefeliciteert met je zwangerschap dit geeft ons toch weer een beetje oed toch meiden, dat het dus wel kan ook al duurt het zo lang.

Isolde81: Wat balen vd uitslag van de zaadcellen van je man,maar hou moed, De vorige keer kregen wij ook te horen dat de zaadcellen van em man niet goed zwommen enz maar toch zijn we zwanger geraakt. en mischien te veel geoefend voordat hij het in moest leveren???? dat geeft ook een groot verschil, maar blijf moed houden en Ja ga de gyn uithoren samen met je man hoe en wat verder geef je groot gelijk. Sterkte
En ps niet ik dikkidik si zwanger maar bambam was het maar zover bij me!!!

Wense: tegek dat je samenlevings test goed was, wat een opluchting is dathe en helemaal dat je weer datje niet meer hoef tedoen.op commando sex hebben.
nu de rest nog

gr natas

Naam                              

Leeftijd  
Ronde        
Datum NOD
Afspraak gyn

Shanna
27
7
18 mei
dag 12 nwe cyclus

Amber07
30
16
20mei?
?5juni kijkoperatie

Polleke1979
30
8
24 april

Triesje81
27
2
20 april
26 mei

Bambam        
36
16
4 mei, ZWANGER!!
11 mei

Wenser
30
16
29 mei(?)
bij ongi bloedprikken en
bellen voor HSG

Isolde        

Saskia

27

29

14

heel veel

17 mei

9mei
17 juni

29april

hoi allemaal

ik heb het schema aangepast. wij hebben op 17 juni ons vieva (evaluatie) gesprek. dan krijgen we alle uitslagen. en vandaag dus een tussengesprek met de gynacoloog. ben wel gespannen, was ook al vroeg wakker vandaag.

@bambam, gefeliciteerd met je zwangerschap, geniet ervan.

@dikkidik, sorry voor de slordige vergissing. ik hoop dat ik je snel echt mag feliciteren.
je had het over slecht zaad bij jouw man. bij mijn man is er helemaal geen zaad, geen dode en geen levende. ik ga vandaag vragen hoe definitief dit is. en of er de volgende keer wel iets in kan zitten.

ik laat van het weekend weten hoe het gesprek gegaan is.

groetjes isolde

Dag allemaal,

Isolde: heel veel succes vandaag. Ik hoop dat ze je in ieder geval meer duidelijkheid en hoop kunnen geven.

Amber; ook veel succes, de laatste dagen van de wachtweek zijn zwaar.

Als het goed is heb ik vandaag mijn ei.  Veel geklust de laatste week en misschien voor de zekerheid vanavond ook nog even. De gyn zei dat het elke dag mocht, dus ik denk; we proberen dat maar weer een keer (we hebben het wel eerder twee dagen achter elkaar geprobeerd, maar nu hebben we het zo, ma , wo, do gedaan, dus wel heel vaak). En dan weer op het wachtbankje ;-(

Ik heb uitgerekend dat ik mogelijk op vrijdag ongi wordt. Das lastig met bloedprikken, want dat moet op dag 1, 2 of 3 en als ik pas vrijdagmiddag ongi wordt, red ik dat dus niet want ze prikken niet in het weekend. Dan moet ik weer een ronde wachten, dat hoop ik toch niet.

Verder alles wel goed. Gisteren een bedrijfsuitje gehad met speurtocht in Amsterdam enzo. Wel leuk. Vandaag werken en dan lekker weekend! Volgende week een korte week ivm pinksteren. En dan gaan we de voortuin verbouwen. Zo vliegt de tijd wel!

Succes en alvast een fijn weekdn allemaal.

Wenser

Hoi hoi,

Zo vanmorgen even met het ziekenhuis gebeld of er al een opname datum bekend is.
Zoals het er nu voor staat wordt ik 2 juni opgenomen voor de kijkoperatie.
Dat zou wel mooi uitkomen want dan is manlief vrij en de dag erna ook nog.
Scheelt mij een dag voor het regelen voor halen en brengen van en naar school voor Daan.
Verder hier alles zijn gangetje beetje rommelen klungelen in huis en het hele weekend weer werken.
Morgen gaan we eerst nog kijken naar eeen voortent voor de caravan we hebben nu een luifel, maar willlen wel erg graag een voortent met oog op als er ooit wel een tweede mag komen dat je de kinderwagen ed droog en beschut kunt zetten.

Nou laat het hier weer even bij voor vandaag nog even de laatste dingentjes doen voor ik Daan weer naar mijn schoonuders g brengen.

Liefs Saskia

hoi allemaal

een kort berichtje: we hebben vandaag vreselijk nieuws gekregen: mijn man is zo goed als zeker onvruchtbaar. bij nader onderzoek aan zijn ballen kwamen ze erachter dat deze zeer klein zijn en niet ontwikkeld. ze willen nog wel bloedonderzoeken doen en evt naar een uroloog maar de kans is heel heel klein dat mijn man wel vruchtbaar is.
voor ons is een kindje van ons samen eigenlijk niet mogelijk. we zijn heel verdrietig en kunnen het nog niet geloven.

groetjes isolde

@isolde

Jeetje dat is echt slecht nieuws, ik hoop dat jullie er samen uitkomen en als je je verhaal kwijt wilt dan mag dat altijd, maar het is verschrikkelijk nieuws. Ik kan alleen maar zeggen sterkte meid jij en je man.
Sterkte.

Gr Amber07

@isolde: Jeetje wat een Prut nieuws. Heel veel sterkte met het verwerken van dit nieuws samen met je man. Want het is voor jullie beide een klap.
Sterkte ermee
 wij denken met je mee.

gr natas

Terug
Bovenaan