A
Anoniem
Guest
Naam
Leeftijd
Ronde
Datum NOD
Afspraak gyn
Shanna
27
7
18 mei
dag 12 nwe cyclus
Amber07
30
16
20mei?
?5juni kijkoperatie
Polleke1979
30
8
24 april
Triesje81
27
2
20 april
26 mei
Bambam
36
16
4 mei, ZWANGER!!
11 mei
Wenser
30
16
28 mei
12 mei 2e samenle-
vingstest
Isolde
Saskia
27
29
14
heel veel
17 mei
9mei
24 april
29april
Hi allemaal,
Een bericht uit frankrijk. Ik heb eea. even geupdate. Heb vanuit Frankrijk mijn afspraak bij de gyn moeten verzetten omdat ik ineens 5 dagen eerder ongi was. Dat is na veel gedoe en hoge telefoonkosten gelukt. Dinsdag mag ik weer een samenlevingstest doen. Dat betekent wel dat we een dag eerder naar huis moeten, want om nou s avonds laat aan te komen, verplicht te vrijen en vroeg op te staan is mij iets te gortig na een week vakantie. Dus we vertrekken morgen weer terug helaas. We hebben een mooie wek achter de rug. Het weer wordt nu iets minder, dus op zich is het minder erg om te vertrekken. Mijn ouders blijven nog een weekje.
Tijdens de vakantie heeft mijn man met mijn zus zitten praten. Zij hadden verteld dat ze warschijnlijk nauwelijks vor adoptie in aanmerking komen ivm haar ziekteverleden. En toen vroeg ik wat de opties verder waren. Eiceldonatie hoort daar wel bij. Mijn man heeft op een avond met mijn zus buiten zitten praten over onze probelemen. Wel fijn, want ik zag er zo tegenop. op een gegeven moment riepen ze me en hebben we er njog even met zijn 3-en over zitten praten. Zij is inmiddels een beetje gewend aan het feit dat ze zelf geen eigen kindje kan krijgen. Maar ze is eens in de paar maanden ook een hele dag aan het huilen vertelde ze. En ze zei ook dat ze er wel in geloofde dat het bij ons goed zou komen, als ik mij er minder druk over zou maken. Nou ja, we zien t wel... makkelijk is dat niet: er rustig mee om gaan.
Maargoed, zij weet het nu als eerste van mijn familie. En haar man nu ook. lucht toch wel op eigenlijk. Nu mijn ouders nog.
@Bambam: gefeliciteerd, want fijn voor jullie. Hoe lang ben jij ook al weer bezig geweest? Merkte jijn iets aan jezelf, of kwam t uit het niets? En Triesje, had jij nu wat gemerkt?
@ Amber: wat vervelend die onzekerheid. Maar wie weet heeft het doorspuiten je vruchtbaarheid verhoogd.... afwachten maar weer!
@isolde: wat een vervelend nieuws voor jullie. Ik begrijp wel dat je t moeilijk vond om dat te vertellen. Wij hadden een thuistest gedaan die erg slecht was uitgevallen. Een paar maanden later deed de dokter een test en die was wel goed. Het kan dus erg varieren. Ik ben wel gelijk gaan speuren op internet. Ze zeggen dat vitamine c, foliumzuur en zink helpen voor mannen. In de multivitamine van de etos zit dit allemaal. Verder heb je ook een poedertje proxeed, schijnt ook te helpen. Maar ik vond t te duur: 50 euro voor 15 dagen. Ik heb dus een goedkoper alternatief gezocht vor het werkende bestanddeel. En dat koop ik nu bij de natuurwinkel ACL (acetyl-l-carneine) heet dat. moet eigenlijk 2 pillen per dag om dezelfde hoeveelheid binnen te krijgen als proxeed, maar ik geef mijn man er één. Kost 24 euro voor 30 pillen. Verder draagt hij losse boxers, rookt en drinkt minder en gaat niit naar de sauna en slaapt naakt. Baadt het niet...
Sterkte iig.
gr.
Wenser