wie is er ook net voor een eerste gesprek bij de gynaecoloog geweest??

Naam                              
Leeftijd  
Ronde        
Datum NOD
Afspraak gyn

Shanna
27
7
18 mei
dag 12 nwe cyclus

Amber07
30
16
20mei?
?5juni kijkoperatie

Polleke1979
30
8
24 april

Triesje81
27
2
20 april
26 mei

Bambam        
36
16
4 mei, ZWANGER!!
11 mei

Wenser
30
16
28 mei
12 mei 2e samenle-
vingstest

Isolde        

Saskia

27

29

14

heel veel

17 mei

9mei
24 april

29april

Hi allemaal,
Een bericht uit frankrijk. Ik heb eea. even geupdate. Heb vanuit Frankrijk mijn afspraak bij de gyn moeten verzetten omdat ik ineens 5 dagen eerder ongi was. Dat is na veel gedoe en hoge telefoonkosten gelukt. Dinsdag mag ik weer een samenlevingstest doen. Dat betekent wel dat we een dag eerder naar huis moeten, want om nou s avonds laat aan te komen, verplicht te vrijen en vroeg op te staan is mij iets te gortig na een week vakantie. Dus we vertrekken morgen weer terug helaas. We hebben een mooie wek achter de rug. Het weer wordt nu iets minder, dus op zich is het minder erg om te vertrekken. Mijn ouders blijven nog een weekje.

Tijdens de vakantie heeft mijn man met mijn zus zitten praten. Zij hadden verteld dat ze warschijnlijk nauwelijks vor adoptie in aanmerking komen ivm haar ziekteverleden. En toen vroeg ik wat de opties verder waren. Eiceldonatie hoort daar wel bij. Mijn man heeft op een avond met mijn zus buiten zitten praten over onze probelemen. Wel fijn, want ik zag er zo tegenop. op een gegeven moment riepen ze me en hebben we er njog even met zijn 3-en over zitten praten. Zij is inmiddels een beetje gewend aan het feit dat ze zelf geen eigen kindje kan krijgen. Maar ze is eens in de paar maanden ook een hele dag aan het huilen vertelde ze. En ze zei ook dat ze er wel in geloofde dat het bij ons goed zou komen, als ik mij er minder druk over zou maken. Nou ja, we zien t wel... makkelijk   is dat niet: er rustig mee om gaan.

Maargoed, zij weet het nu als eerste van mijn familie. En haar man nu ook. lucht toch wel op eigenlijk. Nu mijn ouders nog.

@Bambam: gefeliciteerd, want fijn voor jullie. Hoe lang ben jij ook al weer bezig geweest? Merkte jijn iets aan jezelf, of kwam t uit het niets? En Triesje, had jij nu wat gemerkt?
@ Amber: wat vervelend die onzekerheid. Maar wie weet heeft het doorspuiten je vruchtbaarheid verhoogd.... afwachten maar weer!
@isolde: wat een vervelend nieuws voor jullie. Ik begrijp wel dat je t moeilijk vond om dat te vertellen. Wij hadden een thuistest gedaan die erg slecht was uitgevallen. Een paar maanden later deed de dokter een test en die was wel goed. Het kan dus erg varieren. Ik ben wel gelijk gaan speuren op internet. Ze zeggen dat vitamine c, foliumzuur en zink helpen voor mannen. In de multivitamine van de etos zit dit allemaal. Verder heb je ook een poedertje proxeed, schijnt ook te helpen. Maar ik vond t te duur: 50 euro voor 15 dagen. Ik heb dus een goedkoper alternatief  gezocht vor het werkende bestanddeel. En dat koop ik nu  bij de natuurwinkel ACL (acetyl-l-carneine) heet dat. moet eigenlijk 2 pillen per dag om dezelfde hoeveelheid binnen te krijgen als proxeed, maar ik geef mijn man er één. Kost 24 euro voor 30 pillen. Verder draagt hij losse boxers, rookt en drinkt minder en gaat niit naar de sauna en slaapt naakt. Baadt het niet...
Sterkte iig.

gr.
Wenser

hoi allemaal
dank jullie wel voor jullie reacties en tips. ik ga er alleen vanuit aangezien er helemaal geen spermacellen in zaten ze de volgende keer er niet ineens wel in zouden zitten. we hebben ook geen idee hoe definitief geen spermacellen is. ik merk dat die onzekerheid verschrikkelijk is. ga maandag ook meteen de arts bellen voor meer informatie.
@dikkiedik, gefeliciteerd. vind het nu wel even heel moeilijk om te horen maar ben wel blij voor je.

groetjes isolde

Goedenmorgen,

Bambam Gefliciteerd met je zwnger schap lekker van genieten.

Isolde wat onzettend k*t dat er geen levende zaadjes te vinden zijn bij je man ik wil je dan ook heel veel sterkte wensen.

Bij mijn zijn gisteren na een flinke breakdown dan toch de duivels gearriveerd.
Zoon lief maakte mij gisterochtend wakker en ik werd al verkeerd wakker (arm kind)
Ik eerst mopperen op man en zoon want alles was verkeerd alleen het kadootje dat was erg leuk.
En daarna toen ik uit bed was en aan de ontbijttafel zat toen kwamen de waterlanders ik heb een half uur onafgebroken gejankt want ik kon de spanning niet meer aan dat ik nog niet ongie was. Wat voelde ik mij ontzettend k*t.
En even later jahoor daar waren de duivels en daar knapte ik toch weer van op.
Nu leef ik helemaal naar de opratie toe. Straks even naar de narcotiseur toe.
hoop dat mijn afspraak niet vreselijk uit loopt aangezien ik Daan ook weer uit school moet halen.

Nou ik ga de vragenlijst maar even invullen.

Liefs SAskia

Hi allemaal,

Ik ben weer thuis. Ga vandaag nog een beetje acclimatiseren en wasjes doen. Morgen een drukke dag met een operatie van één van mijn poezen, een bezoek aan de gyn en werken in de voortuin. Woensdag is lekker pas weer mijn eerste werkdag. En dan is het zo weer weekend, rustig weekje al met al!

Saskia moet je nu je zoon ophalen na je operatie of begrijp ik dat verkeerd? Gun jezelf wel een beetje rust hoor, een operatie is een operatie, dus daar moet je van herstellen. Maar dat zal de narcotiseur je ook wel vertellen denk ik.

Mijn mijn heeft ontbijt gemaakt, dus ik ga even lekker ontbijten.

Liefs wenser

Hey wenser,

Nee joh ik heb zo opname gesprek, ik moet nog een datum krijgen voor de opname.

Liefs Saskia

hallo meiden ff een vraagje? is er hier ook iemand waarvan de progesteron hormoon ook te laag is? en zo ja heb jij er al iets voor? ik ben benieuwd of ik tabletten krijg of evt hormoon spuiten heeft iemand hier er ervaring mee?  ik moet helaas wachten tot 3 juni voor mijn HSG er was geen plaats voor mij in het ziekenhuis bah dat is echt een domper zeg! en ik hoop dat de volgende afspraak wel door gaan maar dat moet ik maar weer afwachten aangezien dat mijn ciclus onregelmaatig is  en dan pas heb ik weer een af bij de gyn voor de verdere behandeling!! pffff wat duurt het allemaal lang zeg! sorry dames ik moest ff mijn hartje luchten zit ff in een dip! groetjes xxxjes springkikkertje

@sassie
En weet je je datum al van je kijkoperatie?
ik zou gebeld worden voor een afspraak met de narcotiseur maar nog niets gehoord, als ik vrijdag nog neits heb gehoord dan maar effe zelf bellen.

@springkikkertje
Wachten duurt ind erg lang. Succes meid.

Hier gaat alles zn gangetje, ik heb er nog geen vertrouwen in dat ik spontaan zwanger kan worden en weet je klinkt misschien raar maar ergens geeft dat ook een rust, ik weet neit of jullie dat ook hebben. Ik heb de moed opgegeven, en leef eignelijk wel naar de datum van kijkoperatie 5juni. Het is heel raar maar het geeft me echt een rust, ik heb 20mei mn nod de gyn zei dat het nog mogelijk was maar mn invalgyn zei weer wat anders, maar mn man en ik hebben er geen vertrouwen in, dus dan valt het altijd mee de 20e. We zien het wel weer. We hebben geklust deze keer omdat we het aletwee fijn vonden en niet omdat het moest, en ook neit om de dag we hebben zelfs vaker gedaan, hahaha.

Maar ind zoals iedereen hier zegt wachten duurt erg lang.

Gr Amber07

Goedenmorgen,

Ik heb nog geen datum voor de kijkoperatie, ik ga aan de einde van de week maar eens even bellen gisteren stond ik nog niet op de lijst van geplande opraties, helaas.
Het mag van mij wel opschieten hoor ik leef er namelijk ook helemaal naar toe, en zou het fijn vinden als ik een datum heb waar ik naar toe kan leven.
Jou gevoelens zijn heel herkenbaar hoor Amber, ik heb dat gevoel heel lang gehad.
Nu zijn gevoelens inmiddels wel weer wat possitiever.

Nou ik duik ff de tuin met een kopje koffie het is hier prachtig weer dus nog ff van genieten dacht ik zow.

Liefs Saskia

Terug
Bovenaan