Hey meiden,
Een beetje een late reactie van mij, maar had het ff wat druk.
Dus ik moet nu wel wat bijlezen.
@amber07: Als eerst wat fijn dat de zaad van je man zo goed is, dat is al weer 1 zorg minder. Gebruik je nu ook medicijnen of houden ze nu gewoon je eierstokken in de gaten zodat ze kunnen vertellen dat er een eisprong eraan komt en dat je dus meer kans hebt om zwanger te worden? Een gyn kan dit goed zien bij een inwendige echo, ze zien de eitjes zitten op je eierstok en meten dan de grote ervan. Ze moeten een bepaalde grote hebben om te kunnen zeggen dat er 1 gaat springen ja of nee, maar ik heb het idee dat je dat nu wel weet. Verder met hormonen worden je eierstokken sterker gestimuleerd, waardoor er inderdaad meerdere grote eitjes kunnen groeien, maar die kunnen natuurlijk niet allemaal springen anders heb je kans op een 2,3,4,5,6,7 of 8 ling en ga zo maar door, daar zit je nou niet echt op te wachten + dat het gewoon niet goed voor je lijf is. Dus vandaar de extra controle, want je er zijn soms ook vrouwen die al bij de laagste dosering injecties heel hevig erop reageren en er direct een overstimulatie op krijgen en dus extreem veel eitjes ontwikkelen. Het is dus een heel gedoe en spannend, Ik weet in ieder geval dat mijn lijf normaal reageert op de hormonen. Als ik weer mag spuiten dan beginnen we weer bij de dosering waarmee ik zwanger ben geworden, maar dan eerst 1 dosering hoger om mn eierstokken wakker te schudden en dan bouwen we weer snel af naar lager. Ben erg nieuwsgierig naar hoe dat gaat lopen.
Jij in ieder geval succes donderdag, ik hoop dat je goed nieuws krijgt en natuurlijk ook succes met het klussen he.
@wenser: Dank je wel voor je lieve woorden en jij heel veel succes met het wachten en helemaal veel succes bij het testen vrijdag, ik duim voor je dat je goed nieuws krijgt te zien.
@Polleke1979: Inderdaad erg fijn dat we hier elkaar kunnen helpen en kunnen steunen. Hier worden we pas echt goed begrepen omdat we allemaal in hetzelfde schuitje zitten. Ik vind het ook fijn dat ik hier mijn verhaal kwijt kan, heerlijk af en toe. Dat heb je echt nodig, want het is niet niks wat wel allemaal mee moeten maken.
Ik wil je heel veel succes wensen voor vrijdag, ik zal aan je denken!!!!
@Sassie: Dank je!!! en jij natuurlijk ook heel veel succes en ik zal ook zeker voor jou duimen.
Nou morgen krijg ik mijn onderzoeken, vind het allemaal toch wel weer heel spannend en het is zo'n raar idee om weer daar te beginnen bij waar we 2,5 jaar geleden mee zijn begonnen. We hadden nu bijna ons kindje kunnen hebben, maar in plaats daarvan zijn we weer bezig met het proberen om opnieuw zwanger te raken. Het is zo'n raar gevoel wat ik niet echt duidelijk kan beschrijven. Na morgen is het dan weer 7 weken wachten op de uitslagen en dat is iets wat ik zo verschrikkelijk vind en zo ontzettend zat aan het worden ben. Het wachten komt echt mijn neusgaten uit, zo belachelijk dat het zo lang duurt. Zo dat moest er ff uit.
Liefs Triesje