wie is er ook net voor een eerste gesprek bij de gynaecoloog geweest??

hey lorfidal,

jij hebt dus je 1e gesprek nog? op die dag heb ik mijn tweede bezoekje. Bij mij hebben ze naast een gesprekje ook bloed afgenomen en jawel....de zaadjes moesten ingeleverd worden, vind het altijd wel wat genant ...hahaha...

en ja tot die tijd blijven we vrolijk verder klussen, nou ja vrolijk haha...heb het er soms wel mee gehad hoor....maar dat zal voor jullie ook wel gelden haha..

nou meiden tot morgen maar weer...

ps. sorry meiden maar doordat ik de berichtjes niet kan lezen tijdens het typen onthoud ik het allemaal niet wie wat heeft geschreven, best jammer eigenlijk...

@wenser
hjet was een inw echo, en maandag zien ze meer wanneer mijn eisprong nadert, maar we mogen pas weer morgen of zondag klussen, ivm herstellen van zaad van mn man.
Erg raar om een potje met..... in te leveren.
Maar hoort erbij.

Ff weer teruglezen wie wat heeft geschreven erg jammer ind polleke dat je dat neit kunt teruglezen.

@lorfiedal
Ik moet as maandag terug en misschien dat ze dan meer zien en of dat die eicel gegroeid is. Maar ze gaan er nog vanuit dat alles goed is, eerst ook uitslag afwahten van mn mans zaad. Bloedonderzoek heb ik half jaar terug gehad.

Fijn weekend allemaal.

Gr Amber07

@ Wenser, onze ouders weten het niet. Mijn moeder heeft een tijdje terug wel voorzichtig gevraagd hoe en wat maar verder niet doorgevraagd. Ik weet eigenlijk wel zeker dat ze het weet.
Mijn zus weet het ook niet. Zelf wil ze ook graag een kindje maar haar vriend is er echt niet aan toe op dit moment! Is wat te moeilijk om erover te hebben.

Wel weten een aantal mensen het, mijn beste vriendin bijvoorbeeld en een paar anderen.

@ Lorfiedal, mijn man wil het ook niet aan teveel mensen vertellen (eigenlijk niemand). Wel verteld hij het aan zijn baas, zodat hij het weet als hij meegaat naar het ziekenhuis. Zo lief, dat m'n man mee wil om mij te steunen enzo en natuurlijk ook om direct te horen hoe het ervoor staat.
Ik moet zeggen dat het mij enorm oplucht om er met mensen over te kunnen praten. Maar natuurlijk niet iedereen, als je één goede vriendin of zus hebt waar je je hart kunt luchten dan is dat al genoeg. Een forum is al fantastisch om van je af te schrijven maar het echt hardop zeggen is ook heel fijn.
Ik ben heel blij dat ik het m'n baas verteld heb. Ik heb helemaal een goed humeur ervan (en natuurlijk ook van het lekkere weer, haha)

@ Amber. Wat een goed bericht! Spannend dat je nog even op de zaaduitslag moet wachten, maar het weekend is zo voorbij.

Liefs, Shanna

@shanna
weet je het weekend kom ik wel makkelijk door, het feit dat ik het vandaag zag was al fijn en hoop zo dat ik mijn eisprong niet mis, nou hopen da thet deze ronde raak is, maar dat hoopte ik elke keer, maar we zien eht wel.

Maandag weten we weer meer.

Gr Amber07

@amber07

ff een vraagje, kon het ff niet terugvinden, maar hoe kunnen ze dat eitje volgen? via inwendige echo?? Spannend hoor! Blijft toch echt een wonder vind ik, t is echt geluk als het zover is! Kan me voorstellen dat het voor jullie erg frusterend is, gezien jullie al een kindje hebben...dan weet je zeker dat het mogelijk is!!

krijg je ook zoveel vragen van de omgeving? bij ons (hoor ik via via) wordt er al aardig gespeculeerd, oftewel geroddeld...

krijg steeds meer het gevoel dat mensen op me letten!!

vrijdag mogen wij weer terug, wordt er toch wel wat zenuwachtig over, houdt er eigenlijk nog niet echt rekening mee, dat de uitslag ook negatief kan zijn , maar we houden hoop!! we blijven aan de klus zeg maar hahaha...

groetjes

Dag allemaal,

Als er veel verhalen opstaan waarop ik terug wil reageren open ik meestal gewoon 2 vensters. Op 1 log ik dan in en de ander zoek ik de verhalen erbij. Dan kun je heen en weer switchen ;-)

Jammer dat het mooie weer vandaag verstopt zit achter de wolken he? Ik heb er eigenlijk te weinig van kunnen genieten omdat ik op kantoor zat. Mijn buurvrouw had al in haar bikini in de tuin gelegen.  Ik had s avonds na werk  wel een lange broek aan maar wel nog even buiten gelegen in de hangmat.

Ik heb idd. af en toe ook niet zo een zin in klussen. Ik ben een soort blij als ik mijn eisprong gedetecteerd heb en voor mijn gevoel op het juiste moment gevreeen heb. Dan hoef ik er daarna geen rekening meer mee te houden en is het veel leuker. Ik vind het altijd spannend rond de eisprong welke dagen ik moet kiezen. Wil het idd. om de dag doen om de zaadjes wat rust te geven. Dus dan kies ik of de even of de oneven dagen. En dan hopen dat manlief wil....

En daar heb ik dus zo n hekel aan. Ik wil gewoon vrijen wanneer het zo uitkomt en we zin hebben. Maar die tijd ben ik wel een beetje voorbij, omdat ik zoooooo graag een kindje wil en alle kansen optimaal wil hebben.

Nou ja, deze ronde maar weer afwachten en dan naar de gyn als het niet is gelukt en we ronde 15 in gaan.

Fijn weekend allemaal. Ik ga vanavond stappen met 2 oude vrienden. Doe ik ook al een jaar niet meer ofzo, dus kijken of ik t nogsteeds leuk vind. Wordt ook al een oude tante met mijn 30 jaar.  

gr.
Wenser  

@polleke
Ik denk dat ze dat had opgeschreven, je kon heel goed zien via inw echo dat er een groter eitje of eicel, weet ik niet hoe je het noemt, aanwezig is, dat legde ze ook heel goed uit. Die sprong er echt uit qua grote, en nu wil ze dus kijken as maandag of dat die groter geworden is, want dat moet als het goed is wel gebeurd z\ijn.
Weet je ik had zelf gerekend op half jaar, en dan duurt dit erg lang, en bij ons in de omgeving vroegen ze al toen mn dochter net 1 was van wanneer komt de 2e. Nu ben ik er heel openlijk over dat we met ziekenhuis bezig zijn en heel grappig dan durven ze ineen keer neit meer zoveel te vragen daarover.
Ik heb wel het zaad van mn man ingeleverd, maar ga er neit vanuit dat het slecht nieuws zou kunnen zijn. het komt niet eens in me op, erg vreemd want misschien dat het wel aan hem ligt, maar misschien heeft het ook de tijd nodig en ligt het bij ons aan niemand.
Who knows.

@wenser, wat een goed idee om 2 vensters te openen, kan ik tenminste teruglezen wat iedereen geschreven heeft. En ind waar is de zon, gisteren lekker geshopt en ijsje gegeten lekker in de zon, maar dat zit er vandaag niet in.

@ allemaal
een heel fijn weekend en geniet ervan, en klus ;) ze

Gr Amber07

Terug
Bovenaan