Wie is er zwanger door iui of gaat binnenkort beginnen

@Mandarijntje was dat proefprikken dan met echte hormonen? Want ik weet niet of ikndat nu wel in mijn lichaam wil 
 
WaHoi Seerte, doe je ook iets met je voeding voor pcos? Dat kan ook wel helpen soms.3x per dag haha! Ja zoveel zien mijn man en ik elkaar dus wij houden het maar op 1 soms 2x per dag rond de meest vruchtbare periode... maar helaas dus tot nu toe ook niks. Ik hoop natuurlijk wel voor je dat het gelukt is! 
 
@Jutjul. Ik ben ruim 10kilo afgevallen. Dat heb ik gedaan door brood te vermijden. Ontbijten met een brina en magere melk. Lunchen met salades en groentes. En avondeten zoals ik normaal altijd deed alleen een iets kleinere portie. Hierdoor had ik totaal geen honger krreg ik minder calorieën binnen en at ik dus juist meer vitamines. 
De pcos is hiermee niet weg gegaan maar de kilos zijn er vanaf gevlogen. Ik heb dus nu wel een hele lichtr positieve zwangerschapstest. 
Al is dit wel de 2e keer dat ik clomid heb gebruikt. Maar met deze 2e keer kon ik voor het eerst ervaren wat vruchtbare slijm is. Hiervoor heb ik dat nog nooit gehad. 
Vroeger woog ik 55 kilo en 1.60m. Toen had ik ook nog nooit vruchtbare slijm gehad. Dus ik geloof persoonlijk niet dat afvallen in mijn geval echt heeft bijgedragen aan de pcos
 
Hoi! Ook ik heb een positieve ervaring met iui! Na 6 pogingen iui nu 36 weken zwanger van een jongentje♥️! Ook ik kon gelijk beginnen gezien ons lange 'thuisproberentraject' en mijn leeftijd, 37 jaar! Uiteindelijk 1 jaar in het iui -traject gezeten! Ik spoot een 9 dagen voor de ei-sprong gonal-f en 1 dag voor de plaatsing pregnyl! De spuiten deden geen zeer! Meestal zette ik ze zelf en af en toe manlief! Ook geen bijwerkingen gehad! In het begin zat ik op 1 eitje maar door bijstellen van hormonen 2 of 3! 3 was een no go! Dan ging het niet door! Ze willen meerlingen zwangerschappen vermijden doordat deze meer risicovoller zijn! Wij zijn er ook erg nuchter in het traject gestapt en veel mensen wisten het om ons heen! Vooral op mijn werk was dat belangrijk voor begrip dat je eens per maand zo 3 x naar het ziekenhuis moest! Veel suc6 komende periode! Als ik je een tip mag geven : verlies elkaar niet in dit proces, blijf open en blijf praten hierover! Het is jullie gezamenlijk proces, je moet het echt samen doen! Zo kom je er alleen maar samen sterker uit!
 
Gefeliciteerd Nomade!! Het ziet er bij ons nu uit dat iui niet meer nodig is. Het is nog niet te geloven die test maar ik hoop stiekem dat het goed zal blijven de prille zwangerschap 
 
Gefeliciteerd Nomade en hopelijk ook Seerte! Dat is wel super zeg! Ik ben vandaag voor de eerste echo geweest, nu zondag weer. Doen ze dat normaal niet iedere dag? Straks missen we het moment ben ik dan bang. Ik had 1 eitje van 16 mm en nog 2 van 10-11 mm. Nu maandag waarschijnlijk iui. Hoeveel dagen zat er bij jullie meestal tussen de eerste echo en de iui? En hoevaak moest jullie voor echo’s? Groetjes
 
16mm is wel erg goed hoor! Welke cyclusdag is het?
Tijdens mijn ovulatie inducatio (oi) ging ik 2x per week naar het ziekenhuis voor een meting. Als je vanaf nu elke dag ovulatietestesten gebruikt en elke dag knus doet is het wel voldoende hoor. En bij een positieve ovulatietest moet je volgens mij stoppen met seks hebben en dan pregnyl gaan spuiten omdat dan de dag erna je iui is. Althans zo had de gynaecoloog het mij 2 weken geleden kort uitgelegd. En na je iui mag je het zovaak doen als je zin hebt om de kansen te vergroten 
 
Hoi, ja ik gebruik spuiten puregon om de eicellen te laten rijpen en dat is nu de 8e dag dat ik spuit en de 11e dag van de cyclus. Maar ze zeiden dat het eitje ongeveer 2 cm moet zijn voordat ze pregnyl spuiten en dus iui doen maar dat leek me nogal groot 
 
Terug
Bovenaan