Hoi! Ook ik heb een positieve ervaring met iui! Na 6 pogingen iui nu 36 weken zwanger van een jongentje♥️! Ook ik kon gelijk beginnen gezien ons lange 'thuisproberentraject' en mijn leeftijd, 37 jaar! Uiteindelijk 1 jaar in het iui -traject gezeten! Ik spoot een 9 dagen voor de ei-sprong gonal-f en 1 dag voor de plaatsing pregnyl! De spuiten deden geen zeer! Meestal zette ik ze zelf en af en toe manlief! Ook geen bijwerkingen gehad! In het begin zat ik op 1 eitje maar door bijstellen van hormonen 2 of 3! 3 was een no go! Dan ging het niet door! Ze willen meerlingen zwangerschappen vermijden doordat deze meer risicovoller zijn! Wij zijn er ook erg nuchter in het traject gestapt en veel mensen wisten het om ons heen! Vooral op mijn werk was dat belangrijk voor begrip dat je eens per maand zo 3 x naar het ziekenhuis moest! Veel suc6 komende periode! Als ik je een tip mag geven : verlies elkaar niet in dit proces, blijf open en blijf praten hierover! Het is jullie gezamenlijk proces, je moet het echt samen doen! Zo kom je er alleen maar samen sterker uit!