Wie is gestart met de " eerste ronde" voor eerste kindje en wordt nu al gek van t afwach

He meiden!!
Maandag 12 november moet ik voor het eerst naar de verloskundige, dan ben ik 8 weken...kan het nog steeds niet geloven!!
Maar als ik goed naar mijn lijf luister....krampen alsof ik ongesteld moet worden, misselijk(niet alleen 'sochtends maar ook opeens even 's middags of wanner dan ook), gevoelige borsten en tepels(heb ik normaal nooit) en af en toe last van afscheiding(bruinig). Al deze dingen heb ik al gekregen voor dat ik getest heb en volgens de verloskundige zijn ze allemaal normaal.
Dus Emma, die krampen van je zouden best kunnen betekenen dat het echt zo is!! Ik hoop het!!
Mijn beste vriendinnetjes weten het nu ook, allemaal blij dat ze tante worden, allemaal hadden ze het niet verwacht. Ik heb ze wel gevraagd het nog even stil te houden!

Dank jullie wel voor al jullie lieve felicitaties!!!!!

Succes allemaal, ik ga maar gsnel naar mijn bed(heb vanmiddag ook al een tukje gedaan...) Dus als jullie allemaal ook steeds gaan gapen...is het misschien ook raak!
Gym ze!!
Liset

Hallo MKO (en de rest),
Ik heb vanaf zondag al niet meer op het forum geweest want ik zat in Parijs maar hier ben ik weer.
Ik zou in maart ongeveer starten. Ik had zelf ook de wens om op mijn bruiloft (afgelopen juni) te kunnen zeggen dat ik zwanger was, maar eigenlijk wilde ik het ook weer niet. April en mei hebben we het een beetje geprobeerd, maar als we moesten vrijen voor een baby hadden we geen zin, dus niet genoeg ons best gedaan. Toen kwamen er wat onvoorziene omstandigheden tussendoor en zijn we deze maand pas echt goed bezig zeg maar. Eigenlijk ben ik wel blij dat ik toen niet zwanger was, maar ik zou al wel stoppen met de pil.

Ik had begin deze week ook wat:
Ik was misselijk op de meest vreemde tijden (dus niet 's morgens), dus juist midden op de dag en 's avonds en had ook een soort buikkrampen. Ik had ook gevoelige tepels, maar deze verschijnselen zijn nu weer minder, ik snap er niks van. Mijn NOD is pas 1 november, ik kan al bijna niet wachten.
Ik weet niet meer wie het vroeg, maar ik weet niet zeker of ik mijn ei-sprong voelde, maar ik dacht het gewoon. Een licht pijnlijk gevoel links en rechts onderin mijn buik, het is maar een gevoel.
Iedereen weer veel succes!
Groetjes Hanneke

Hallo allemaal,

Ik val maar meteen met de deur in huis: ik ben zwanger!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ik heb afgelopen weekend getest en yes; positief!!! Kan het niet geloven!!!! Dit gevoel is onbeschrijfelijk!! Ik heb het meteen aan mijn zus verteld en aan een goede vriendin. Mijn ouders vertel ik het zodra ik bij de arts ben geweest.

Voel me heel onzeker nu omdat ik nog steeds menstruatieklachten heb. Op sommige momenten zelfs heel hevig! Ik weet dat ik positief moet blijven denken maar ik ben zo bang dat het zal misgaan!! ik probeer zo snel mogelijk een afspraak te maken met de verloskundige!

Ik hou jullie op de hoogte en duim heel hard voor jullie!!

liefs, emma

Emma van HARTE GEFELICITEERD. Echt helemaal super wij hopen ook allemaal dat het bij ons ook binnenkort zo ver is!!!!!

Die menstruatie klachten die komen toch vaak overeen met de zwangerschaps klachten, ik zou me niet te druk over maken en lekker genieten van de zwangerschap.

Ik ben beetje jaloers op je hiihhiih .

groetjes quinta

heej emma
gefeliciteerd.
ik heb ook onwijs menstruatie pijn, met vlagen heel erg en dan weer even niet.
zit nu op dag 30 maar mijn testen zijn nog steeds negatief, maar ben ook nog niet ongi.
Er is dus nog een kans voor me met die pijntjes
wacht maar weer af
liefs hunny

Emma, gefeliciteerd met je zwangerschap.

Ik heb sinds een paar dagen vreemde steekjes in mijn buik en vanavond   ineens een felle steek,
Natuurlijk hoop ik dat dat het betekend dat ik zwanger ben , maar ik geloof niet dat dat zo is.
Dat zou wel heel snel zijn.
Hoewel er natuurlijk best vrouwen zijn die de eerste ronde direct zwanger zijn.

Grrrrrr, ik zit mezelf helemaal gek te maken.

Hallo meiden.

Bedankt voor jullie felicitaties!!!! Kan nog steeds niet geloven dat we zo'n geluk hebben, dat het in de eerste ronde al meteen raak is. De kans is er dus toch!!
Probeer absoluut te genieten maar ze zeggen; zodra een kindje op komst is   en ook zodra ze er zijn blijven de zorgen... Echt mama- gevoel dus!
Ben benieuwd hoe het bij jullie allemaal gaat verlopen!

liefs, emma

Hee Emma,

Van harte gefeliciteerd zeg, wat een geluk voor jullie!

Ik had vorige week m'n eisprong en we hadden die dag ervoor en op de dag zelf geklust, dan zou zondag ongeveer mijn eventuele innesteling zijn en nu heb ik me sinds het weekend toch zere borsten. Het lijkt wel anders dan anders,  ik had dit wel vaker, maar nu lijkt het erger. Of maak ik mezelf gek....???? Volgende week mijn NOD, ik kan haast niet wachten!

Hoe staat het met de rest, wanneer zijn de eerste NOD's?

Liefs Simone

Terug
Bovenaan