quote: mommy75 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('22-07-2007 20:48:41&apos

);
Nou weet je, met een maand of 8 begon ik wel een beetje te twijfelen over of ik het wel wilde. Ik vond dat zelf nogal raar omdat ik me er zo in verdiept had en ervan overtuigd was dit het beste was en dat ik ervoor ging. Dus er was wel al een lichte twijfel en toen dat hele gedoe op die verloskamer. Ze heeft daarna nog voorgesteld dat ik eraan trok (ze had schijnbaar door dat ik het niet fijn vond dat zij het deed) maar dat kon ik niet om een of andere reden (zal wel met het complex te maken hebben). Het is jammer dat het zo gelopen is, maar ik vind wel dat ik op die verloskamer de goeie keuze voor ons op dat moment heb gemaakt. Dat werd nog eens bevestigd doordat na 2 dagen mijn hechtingen van de knip sprongen, dat deed echt enorm zeer en ik lag in een kraamhotel en de zusters daar hebben twee nachten voor hem gezorgd omdat ik me niet eens meer kon omdraaien in bed. Daarnaast was mijn zoontje een grote baby (en een grote peuter ) hij is amper ziek geweest voor hij naar de peuterspeelzaal ging (was nog nooit verkouden geweest voor zijn tweede verjaardag). Vandaar dat ik nu meer neig naar het flesje.
Maar bedankt voor het begrip, ik snap ook wel dat het voor jou moeilijk is als je iets graag wil doen en je ondervind zoveel onbegrip en tegenstand van je omgeving. Maar je moet maar denken, het is hun probleem en niet het jouwe. Zolang jij doet waar je je prettig bij voelt zit het altijd goed en kunnen anderen de boom in, toch.
Ik sluit me helemaal aan bij wat je op het laatst zegt, je hebt volkomen gelijk.
En ik vind het heerlijk om te horen dat het zo goed gaat met je zoontje, dat wil iedereen toch met zn kindje, dat het goed gaat en dat er keuzes gemaakt worden die goed aanvoelen op het moment dat ze gemaakt moeten worden.
Gek he, met voorgevoel, dat achteraf vaak blijkt dat je een goede keuze maakt.
Je zal er nooit achterkomen waarom je zo'n vage twijfel ging voelen met acht maanden, en bij de volgende bekijk je het weer opnieuw. Zo denk ik er ook over.
Als ik weer in het ziekenhuis moet bevallen dan ben ik beter voorbereid en ik weet beter wat ik wil, dus ik kan beter voor mijzelf opkomen. En hoe het dan gaat? Niemand kan het zeggen, en dat is misschien maar goed ook, volgens mij WIL ik alles ook niet van tevoren weten, ook niet hoe ik me zou voelen.
groetjes Kim