Wie kiest er ook voor flesvoeding?

Persoonlijk vind ik zeikwijf wel een scheldwoord hoor, ook al zegt je oma het ook. Ik vindt het niet echt ok om dit soort woorden te  zeggen tegen iemand en ook geen goed voorbeeld voor je kind straks. Ik neem aan dat je het zelf ook niet leuk zou vinden cq zou accepteren  als een kind dit straks  tegen jou zegt?!

Gr cc

Moet ik hier nu op reageren of niet.....????
Pffff kan hier zoooo   boos om worden, vreselijk hoe mensen elkaar af gaan kraken omdat ze iets anders vinden dan een ander.
En dan al die vooroordelen.... (over leeftijd etc)

Nou ja, het enige wat ik evn wil zeggen is, SIL !!!!!

Groetjes 4dec!

Oh ja, ik geef trouwens FLESvoeding (geen kunstvoeding, want ook fles voeding is echte voeding  dacht ik zo) en heb dat al in mijn zwangerschap besloten. Niet omdat ik het eng vond, dacht dat het pijnlijk was of wat dan ook, maar gewoon omdat ik geen goed gevoel bij borstvoeding had/heb!
Mijn mening is dan ook dat flesvoeding echt niet slechter is dan borstvoeding (omgekeerd ook niet hoor!!)!

Ik vind het écht geweldig, zo'n verhitte discussie! Het houdt de spanning er wat in!!!!
Zit met een grote glimlach alles te lezen...
Moet toch kunnen?  En anders moet je het gewoon niet lezen en niet meer reageren!!!
Succes he allemaal....!!!!

Hallo allemaal,

Hier even een berichtje van de "veroorzaakster" van de discussie (terwijl ik juist aan de de overfanatieke borstvoedsters had gevraagd iedereen in hun waarde te laten, helaas is dit niet gelukt).

Ik heb vandaag mijn eerste echo gehad, ben nu 7 wk en 2 dagen en we hebben het hartje al zien kloppen!! Ik kreeg zo'n vroege echo i.v.m. mijn vorige zwangerschap.
Ben helemaal blij. Er zat wel een kleine cyste aan mijn (enige) eierstok maar dat was normaal vertelde de arts. Dat is het gele lichaam dat de zwangerschap in stand houdt.
Ik schrok in eerste instantie wel weer even van het woord cyste maar deze is maar 2 cm en de cyste tijdens mijn vorige zwangerschap  had ik een cyste van  17 bij 8 cm (daarom is die toen ook verwijderd toen ik 18 weken zwanger was).

Dus nu (als het goed is) een normale zwangerschap. Ik wil nog wel een vlokkentest laten doen (ben 36 jaar). En na de zwangerschap gewoon flesvoeding (ben nog niet van gedachten veranderd ).

Groetjes!!

Hoi Sophie,
Je hebt idd heel wat veroorzaakt met je topic, terwijl je nog zo duidelijk was geweest.
Maar ach, van een beetje discussiëren krijgt niemand wat, toch?
Fijn dat alles goed was met je echo en ga nu maar lekker genieten!
Liefs Sil

Whahahaha er is hier niks verandert zie ik. Ik verveelde me vanavond dussssss....... ben weer eens op dit forum beland. Meiden meiden, laat elkaar toch heel zeg. Wat het is het toch met dit onderwerp???? Het ligt zo gevoelig. Het grappige is, beide kanten zijn even respectloos of respectvol. Nu gaat de discussie zelfs over wie het meest respectloos is .
Even kort mijn verhaal; Ik ging absoluut voor BV en ben er nog steeds van overtuigd dat dit het beste is voor je kind. Helaas moest ik na 6 weken opgeven. Ik zal niet uitweiden. Kort gezegd ben ik tijdens de zwangerschap zo ernstig ziek geweest dat ik gewoonweg niet meer kon. Had ondergewicht en kon zelfs niet alleen douchen enz....Gelukkig zijn wij ( mijn kleine en ik ) er redelijk uitgekomen en kunnen we nu genieten van het "leven"  en elkaar.

Eigenlijk gaat het daar ook niet om. Als jullie straks allemaal je kleintje hebben geniet er dan van........En geef BV als het kan en anders niet. Voel je er niet naar over maar doe waar je je goed bij voelt. Maak je niet druk over wat anderen zeggen of vinden. ik vind jullie allemaal lief en wens jullie een gezond kind en een gezonde zwangerschap.

quote: cc reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('23-07-2007 14:35:28'));

Persoonlijk vind ik zeikwijf wel een scheldwoord hoor, ook al zegt je oma het ook. Ik vindt het niet echt ok om dit soort woorden te  zeggen tegen iemand en ook geen goed voorbeeld voor je kind straks. Ik neem aan dat je het zelf ook niet leuk zou vinden cq zou accepteren  als een kind dit straks  tegen jou zegt?!

Gr cc

HUH????? een goed voorbeeld voor mijn kind? Gaat ie dan op het forum zitten lezen? Of loop ik tijdens het luier verschonen zeikwijf te roepen? hahaha wat een onzin.. en neej ik pik het niet als een kind het zegt want dat is brutaal maar als een volwassene het zegt is het een ander verhaal.. dus ga ajb niet lopen roepen dat ik geen goed voorbeeld voor mijn kindje ben..

Laat toch lekker lullen ( uhh, kletsen) Angela.
Sommige mensen weten niet beter...

Terug
Bovenaan