A
Anoniem
Guest
Hoi meiden,
Nou Linda en bieb, jullie hebben aardig bijgekletst met z'n tweeën.
Helaas kan ik nog niet zo goed overweg met msn.
Heb het zelfs nog nooit gedaan.
Daar zou ik me echt voor moeten schamen, niet dan?
Ik zal me er binnenkort weer eens in verdiepen, wie weet kan ik dan op die manier gezellig met jullie meekletsen.
Tot het zover is wil ik graag hier met iedereen verder blijven kletsen. Goed?
Hoi Ineke, leuk dat jij ook hier mee komt kletsten. Ik zal direct jou nod even toevoegen aan het lijstje. Moet ik eerst even alles weer kopiëren en in een nieuw bericht plaatsen.
Niek hoe gaat het nu met jou? Ik las net geloof ik ergens anders een berichtje dat je nog steeds niet ongi bent geworden, klopt dat? Meid, ik hoop voor je dat je straks alsnog positief mag testen. Nu hoop ik ook dat je niet net ongi bent geworden anders is het natuurlijk allemaal niet zo leuk wat ik typ.
Ik ga even de lijst bijwerken.
Liefs Til
Nou Linda en bieb, jullie hebben aardig bijgekletst met z'n tweeën.
Helaas kan ik nog niet zo goed overweg met msn.
Heb het zelfs nog nooit gedaan.
Daar zou ik me echt voor moeten schamen, niet dan?
Ik zal me er binnenkort weer eens in verdiepen, wie weet kan ik dan op die manier gezellig met jullie meekletsen.
Tot het zover is wil ik graag hier met iedereen verder blijven kletsen. Goed?
Hoi Ineke, leuk dat jij ook hier mee komt kletsten. Ik zal direct jou nod even toevoegen aan het lijstje. Moet ik eerst even alles weer kopiëren en in een nieuw bericht plaatsen.
Niek hoe gaat het nu met jou? Ik las net geloof ik ergens anders een berichtje dat je nog steeds niet ongi bent geworden, klopt dat? Meid, ik hoop voor je dat je straks alsnog positief mag testen. Nu hoop ik ook dat je niet net ongi bent geworden anders is het natuurlijk allemaal niet zo leuk wat ik typ.
Ik ga even de lijst bijwerken.
Liefs Til