Wie kletst er mee tot we zwanger zijn?

Hoi meiden,

Nou Linda en bieb, jullie hebben aardig bijgekletst met z'n tweeën.
Helaas kan ik nog niet zo goed overweg met msn.  
Heb het zelfs nog nooit gedaan.
Daar zou ik me echt voor moeten schamen, niet dan?
Ik zal me er binnenkort weer eens in verdiepen, wie weet kan ik dan op die manier gezellig met jullie meekletsen.
Tot het zover is wil ik graag hier met iedereen verder blijven kletsen. Goed?

Hoi Ineke, leuk dat jij ook hier mee komt kletsten. Ik zal direct jou nod even toevoegen aan het lijstje. Moet ik eerst even alles weer kopiëren en in een nieuw bericht plaatsen.

Niek hoe gaat het nu met jou? Ik las net geloof ik ergens anders een berichtje dat je nog steeds niet ongi bent geworden, klopt dat? Meid, ik hoop voor je dat je straks alsnog positief mag testen. Nu hoop ik ook dat je niet net ongi bent geworden anders is het natuurlijk allemaal niet zo leuk wat ik typ.

Ik ga even de lijst bijwerken.

Liefs Til

Het lijstje.

Niek      nod   16 okt (heb je even een kleur gegeven, zo zien we dat het bij jou heel spannend is)
bieb         nod   19 okt
Indy         nod   20/24 okt?  
Ineke     nod 27 okt
Kim         nod    27 okt
Lene       nod   28 okt
Annie1 nod 1 nov
Linda      nod 3 nov?
Til               nod 15 nov ? (even een beetje kluts kwijt)

Hoi bieb,

Je vroeg geloof ik in één van de berichtjes hoelang mijn cyclus duurde. Gemiddeld zo'n 32 dagen, maar deze keer ging er van alles mis. Ik was namelijk net ongesteld geweest toen ik ineens bruinverlies kreeg. Dit hield ruim anderhalve week aan. Sindsdien ben ik de kluts een beetje kwijt. Moet ik nu rekenen vanaf m'n gewone menstruatie of vanaf die hele rare. Reken ik vanaf de 'echte' ongi dan duurde deze cyclus 39 dagen en had ik de eisprong pas na zo'n 26 dagen. Reken ik vanaf de 'rare' ongi dan had ik een cyclus van 28 dagen en m'n eisprong rond dag 15. Ik weet het niet meer.
Vandaar dat ik maar gewoon reken zoals ik het de vorige keer had toen ik zwanger wilde worden. Toen had ik gemiddeld een cyclus van 32 dagen.

Wat een verhaal hè? 'k Hoop dat ik je/jullie niet heb verveeld.

Liefs Til

Hoi Lene en Linda,

Hoe zetten jullie die banner erbij?
Wil ik ook wel!!

Liefs Til

Ha ha,

Ik heb het gewoon geprobeerd en nu staat hij er.

Leuk zeg!

Groet Til

Hoi Til,

vervelen doe je me niet hoor!
Maar aardig irritant zeg dat je er geen touw aan vast kunt knopen...
Het is allemaal al zo lekker onzeker en voor jou dus dubbel op...

Het je een hotmail adres?
Zo ja dan wil ik je wel wegwijs maken met msn hoor.
stelt echt niets voor!!

Ik hoor het wel!

Groetjes Bieb.

hoi dames

daar was ik weer is even. de kleine meid is naar de psz dus mama heeft alle tijd whhahahah heeeeeerlijk. gister voelde ik me zo gek ik voelde de hormonen door me lijf heen gieren echt om gek van te worden, je hoefde maar iets verkeerd te zeggen of ik kon al huilen echt niet normaal! tja dan ga je je afvragen komt de ongi eraan? is het de eisprong? is het een reactie dat ik de spiraal niet meer heb, ben ik zwanger? arggggg. gister ook weer vage buik een drukkend irritant gevoel. Maar tja als ik wel zwanger zou zijn kan ik nooit nu al kwaaltjes hebben toch?? dat duurt toch een paar weken? wie weet dat?

nou ik ga even verder koekeloeren en straks ben ik er weer.

liefs linda

goed van je til!! leuk he die banner

Terug
Bovenaan