Wie kletst er mee tot we zwanger zijn?

Hoi allemaal.

Druk weekend gehad. In m'n hoofd dan .

Vannacht 3!! x gedroomd dat ik een positieve test had!!
Maarrr ben een grote meid geweest en vanmorgen NIET getest. Wil echt wachten tot donderdag en dan nog denk ik dat hij negatief zal zijn. Dat heb ik dus al 2x meer meegemaakt.

Verder vermoed ik nog steeds wel dat het raak is... o,o,o wat ben ik mezelf misschien aan het klaarstomen voor een teleurstelling.

Maar ... als het niet gelijk raak is geen man over boord. M'n hubbie had het veel te veel naar zijn zin 2 weken geleden dat houdt hij nog wel even vol !

TIL, bedankt voor je lieve berichtje!!!
Balen dat je toch nog ongi geworden bent maar je had het zelf ook een beetje verwacht niet? Hoop toch dat het snel raak is. Hoe lang was je cyclus nu??

Nou duik ff de bank op na een dag werken en sporten!

Dus tot morgen!!

Groetjes Bieb.

Vandaag was mijn NOD, maar er zijn geen rode monstertjes te bekennen.
Zondag test gedaan (1 dag voor NOD), helaas negatief.
Baal er wel flink van, voel me sip...ook al is het ronde 1

Iedereen succes, ik ga naar ronde 2

lfs Niek

Goedemorgen allemaal,

Ook ik wil me graag bij jullie aansluiten...
Mijn naam is Ineke en ben 27 we hebben een dochtertje van 15 maanden waar we meer dan 2 jaar ons best voor hebben gedaan.
Ik ben niet meer met de pil begonnen en nu hebben we zo iets van, we zien wel of het lukt een 2e we willen het wel graag en daarom ben ik niet meer met de pil begonnen omdat het met sanne ook 2 jaar heeft geduurd.

Ik werk iedere avond 2 uurtjes in het ziekenhuis en dan heeft m'n man de oppas dit doe ik sind juni dit jaar en het is goed vol te houden en de kleine is lekker thuis.

Mijn NOD dag is als het goed is vrijdag de 27ste en het is ronde 5 dat ik er weer een beetje mee bezig ben.

Het is ook niet zeker of het gaat lukken omdat ik voor de eerste zwangerschap te horen heb gekregen dat het niet op een natuurlijke manier zou lukken....maar nog geen maand later was ik tot verbazing van de artsen toch zwanger....dus ga er gewoon van uit dat het dit keer ook zou moeten kunnen.
Ben er absoluut niet veel mee bezig.....nou niet zo veel als bij de eerste omdat ik daar echt zenuwachtig van werd, ik vind het gewoon gezellig en leuk om hier met jullie samen onze ervaringen en verhalen kan delen, en we snappen zo goed wat we bedoelen van elkaar en dat praat zo lekker...

nou ik ga weer lekker verder lezen, wens iedereen succes en tot gauw,

groetjes, ineke

heeeeeeeey dames

zo he ik ben er ff een paar keer niet en nu al zo veel berichtjes leuk leuk leuk. pffffffff annie wat heftig meid gata alles nu wel goed met je??

bieb leuk zo lang bericht en als me msn het doet voeg ik je zeker toe ben er wel niet zo heel veel maar ach als ik er ben is het vast gezellig. Mijn NOD ligt trouwens als ik uit ga van 28 dagen (weet ik dus niet) op 1 november (das nog langggg wachten helaas)

ik werk trouwens in de gehandicaptenzorg erg onregelmatig maar superrrrrrrr leuk. door de onregelmatigheid veel tijd met me kindje heerlijk!!

heb vannacht weer gewerkt heb al een paar dagen opgeblazen drukkend gevoel in me dbuik me darmen zijn ook behoorlijk bezig (geen diaree gewoon rommelen) gister werd ik misselijk van de koffie maar vanmorgen kon ik weer zoals normaal koffie drinken dus ik denk dat het echt tussen me oren zit.

volgende week ben ik lekker vrij me mannetje neemt ons mee weg waarheen is nog een verassing ben reuze benieuwd hihihihiih.

nou dames kom straks nog ff kijken

liefs linda die ze ziet vliegen hihihi

til, erg leuk trouwens het lijstje van de nod dagen! kunnen we geen banners aanmaken?? of kan dat alleen op de babybrabbel??

liefs linda

Hoi Linda23

Volgens mij heb ik je nu bij mijn msn staan.
Ik ben ook niet super veel online. 3 dagen werken en een dochtertje van 1 1/2
dus tijd?! Wat is tijd?! HIHI

Maarrrr 's avonds ben ik wel vaak online te vinden.

Zou het leuk vinden af en toe eens met meiden daar te babbelen.

Toen ik zwanger was van m'n dochter ben ik op deze manier ook aan een huidige hechte vriendinnen club gekomen. die meiden waren allemaal in mei 2005 uitgerekend en we zien elkaar nu (zo'n 15 meiden) om de 2 a 3 maanden incl. kids bij iemand thuis!! Nooit verwacht maar het is zoooo gezellig!

Verwacht (nog) niet dat het weer zo gaat lopen nu maar je weet maar nooit toch!  

We hebben een eigen msn groep en dus veel contact. Erg gezellig. Want je deelt heel veel met kids in de zelfde leeftijd. En dat allemaal is gekomen dankzij de jonge gezinnen site!

Dus als er nog meer meiden af en toe makkelijker willen kletsen dan nu via de berichtjes, voeg me maar toe aan je msn. Ik vind het gezellig!!

Groetjes Bieb.

hoi bieb

ik heb me toen ook aangemeld bij een msn site voor september en ook daaruit is een leuke groep gekomen wij hebben ook om de zoveel maanden een meeting superrr leuk. En mijn beste vriendin heb ik ook zo leren kennen ben getuigen geweest op haar bruiloft enz echt super gaaf. dus internet contacten zijn vaak geweldig je kan ervaringen delen en dat is heerlijk.

liefs linda

Wat GAAF Linda!!

Ik had het echt nooit verwacht dat het zo zou kunnen klikken als je elkaar leert kennen via internet maar je hebt zo veel raak vlakken! Ik vind het ook echt geweldig.

Heel leuk om te lezen dat er dus meer van die groepen zijn.
(op zich logisch alsof wij het ei hebben uit gevonden haha!)

Drukke week hè jij deze week! Morgen je ei!? hihi!

Veel plezier!!!

Groetjes Bieb.

Terug
Bovenaan