Wie kletst er mee tot we zwanger zijn?

hoi bieb

ik heb je toegevoegd maar weet niet of het goed is gegaan me vriend heeft een ander msn erop dus weet nie precies hoe het werkt whahhahah. volgens mij al sje je msn opend zie je mijn schrempje dat ik je wil toevoegen.

ik heb morgen me ei maar las hier verderop een verhaal van een vrouw dat het ook anders kan zijn heb je dat al gelezen? volgens mij heet het we vrijen al tig jaar fout ofzoiets. moet je maar is kijken.

ik ben nu heerlijk vrij en morgen ook donderdag moet ik weer een nacht werken mag wel lekker slapen hoor en dan ben ik heeeeeeerlijk een week vrij joepieeee.

liefs linda

jahhhhhhhhhhhhhhhhhhh gelukt jahoeeeeeeee we kunnen dus banners maken van onze nod is dat leuk???

liefs linda

Mmmm dat bericht heb ik nog niet gezien... ga het eens opzoeken...

Ik heb je geaccepteerd hoor. Dus je staat er bij.
(ik zal dan ook in jou contact lijst staan. Bianca_Quincy)

Lekker lang vrij...
ik ben morgen en overmorgen weer vrij.

Eerst zwemmen met m'n kleine meid (die gelukkig nog te klein is voor de Peuter speel zaal hihi!) en verder lekker op visite.

Volgende week ga ik naar de jonge gezinnen beurs. Ben er nog nooit geweest heb er wel zin in!

Nou ik ga dat bericht ff zoeken!
Kijken wat we dan fout doen

Doeiiii

Ik heb je net een e-mail gestuurd... tenminste hihi denk dat jij het bent, er staat geen Linda in je naam hihi!

stuur anders ff een bericht terug... dan proberen we het nog een keer...

Maar ik kijk na 17.00h wel weer ff...
zit nu op m'n werk en moet echt verder!!

Tot snel!

Groetjes Bieb.

O, en net de tekst gelezen over dat we het verkeerd doen...
wel interessant hoor!!

whahha bieb nou ik heb geen mail gehad hoor lol ik heb jou nu gemaild kijken of dat wel werkt! ik ben na 17 uur niet meer online maar morgen rond 9 uur weer als de kleine naar de psz is.

liefs linda

Haha Lin, nee nu zie ik het!
ik heb nu een uitnodiging naar jou toe gezonden!
Dus hoop dat je goed aankomt.

NIEK, ik heb jou dus een mail gezonden!!
lekker snugger!!!

Groetjes Bieb.

Terug
Bovenaan