wie krijgt er ook een kindje in januari 2009

Vandaag konden we de verleiding niet weerstaan. Het ging niet zo goed met een van de oma's en daarom hebben we haar blij gemaakt. Ze vond het geweldig!
Maandag zien we de andere opa en oma en dan zullen we die ook blij maken. Die worden voor het eerst opa en oma en denk niet dat ze het verwachten, dus heb er veel zin in!
@Koetjeukkel: ik heb ook wel wat last van rommelende darmen, volgens mij hoort dat er wel bij. En die krampen, is dat niet je baarmoeder die zich uitrekt? Probeer jezelf niet te bang te maken hoor!

Ik ben zo moe na de inspannende dag van vandaag, dat ik zo mijn bed op ga zoeken. Kan morgen eindelijk uitslapen, daar ben ik wel even aan toe!

Als alles goed is ben ik uitgerekend op 3 januari 2009 het kan ook zijn dat ik dus al langer zwanger ben zoja(als ik dus langer zwanger ben)dan ben ik 17 december dit jaar uitgerekend dus,maar we horen dit over ruim 2 weken eerder kan ik nog niet terecht.

gr nice

Hoi Koetjeukkel,

Ik had vandaag precies hetzelfde, voelde me voor het eerst niet lekker (ben nu 6 weken zwanger). Moest continu naar de w.c rennen omdat het idd wel oorlog leek in m'n buik & darmen. Heb een grote bak yoghurt met lijnzaad genomen, dat hielp wel een beetje.

Ach ja... het schijnt er allemaal bij te horen en ik neem het graag voor lief!

Groetjes en succes ermee
10e

Hallo allemaal,

Volgens mij hoort dat niet lekker voelen erbij. Ik heb al 2 nachten niet geslapen, zwaar gevoel in mijn buik, ren de hele tijd naar de wc, rugpijn en meen dat ik moet overgeven. Hoop dat dit niet de hele zwangerschap zo doorgaat.

Groetjes poeh

Hallo allemaal,

Allereerst allemaal van e gefeliciteerd met jullie zwangerschappen.
Sinds 10 mei hebben ik en mijn man ontdekt dat we zwanger zijn.
Heel erg gewenst, maar heel onwerkelijk allemaal.
Afgelopen vrijdag 16 mei zijn we bij de verloskundige geweest.
Wanneer we precies zijn uitgeteld weten we nog niet omdat we niet zeker weten wanneer de laaste ongesteldheid is geweest. Dus het kan ruim 6 weken zijn, maar eventueel ook 10 weken.
Volgende week dinsdag hebben we onze termijnecho welke meer duidelijkheid op zal moeten leveren.

Wel spannend allemaal hoor, je weet dat je zwanger bent, maar je kunt het nog tegen niemand vertellen omdat we niet weten wanneer het grote wonder te wereld  komt ontdekken!!

Groetjes Kruimel_01

Hey meiden,

Vandaag hebben we onze eerste echo gehad, dit om te bepalen of ik 6 weken zwanger ben of 10, omdat er een kleine twijfel bestond... Maar het is toch 6 weken...
Ik ben 10 januari uitgeteld... In de eerste plaats kreeg ik een uitwendige echo om te kijken of daar iets op te zien was, maar dit was niet zo... Toen kreeg ik een inwendige echo (voel je helemaal niks van ) en daarop zagen we heel duidelijk een stip en zelfs het hartje klopte al!! Echt supermooi moment...!!

Vanavond gaan we het onze ouders vertellen, nemen we de echo foto's mee die we gekregen hebben. k heb ook voor onze ouders fopspenen gekocht met I love opa en I love oma erop, die geven we hun en dan kijken hoe ze reageren... Heb er zin in, al zal het wel janken worden... We weten dat de moeder van mn vriend al heel lang erg graag oma wil worden en mijn ouders hebben al een kleinkind van mn broer maar door ruzie mogen ze het kleinkind niet meer zien, het meisje is nu net een jaar oud... Erg zielig... Hopelijk verzacht ons goede nieuws het verdriet een heel klein beetje...
Al is alles natuurlijk nog heel erg pril en kan het alle kanten nog op, maar dat is altijd afwachten...

Iedereen veel plezier en succes met de zwangerschap... Leuk dat we allemaal in dezelfde tijd zijn..!

Hallo allemaal,

ja, het lekker voelen hoort er zeker bij en het is voor een supergoed doel. Dat probeer ik ook maar voor ogen te houden.

@poeh81, ik heb ook pijn in mijn rug. Ze zeggen dat het wel erg vroeg is, maar ja, ik voel het toch echt. Zeker als ik lang gezeten of op 1 plek gestaan heb. Kan het beste maar blijven lopen, dan heb ik er het minste last van.

@elmoo, wat vervelend voor de ouders van je vriend dat ze hun kleinkind niet mogen zien. Dat zal een emotionele avond worden!! En wat leuk dat je al een echo gehad hebt. Wij gaan pas 11 juni voor de eerste echo. Tot die tijd vraag je je toch af of alles wel goed gaat....

Voor de rest voel ik me vandaag dus iets beter, doordat ik de hele dag in beweging ben geweest. Heb vandaag ook maar extra vitamientjes gekocht. VSM puur Mama. Omdat ik de laatste dagen helemaal geen trek heb, ben ik bang dat er te weinig vitamientjes voor mij en ukkel binnenkomen.

Iemand ervaring met deze vitamientjes?

Groetjes,

Ik ga me voegen bij de meiden die in januari 2009 uitgerekend zijn.

Ik was al een week over tijd en had al 2 testen gedaan --> allebei negatief.
Vandaag nog steeds niet ongesteld en dus om de spanning test nummer 3 gedaan.
Het resultaat -- Wel ZWANGER !

Volgens de berekening op internet ben ik rond 16 januari uitgerekend.

Ik heb het mn man nog niet kunnen vertellen, want hij moet nog werken tot 12 uur vannacht. Dat wordt dus een grote verrassing

Ik vind het echt supergaaf, want we willen dit heel graag!
Ik vind het spannend....maar ook eng.
Als het maar niet mis gaat....

Ik merk nog niks bijzonders, behalve grote en harde tepels.
En een zenuwachtig gevoel na het doen van de test.

Groeten Carolien

Terug
Bovenaan