wie krijgt er ook een kindje in januari 2009

Nou hou maar op, wij (ja ook mijn man) staan te popelen om het te vertellen. We wilden eerst wachten tot na de echo, maar die is pas 16 juni en duurt nog zo lang!

Geen idee of je na 9 weken nog een inwendige echo krijgt of niet. Het schijnt wel te helpen als je een volle blaas hebt. Dus maar flink drinken voor die tijd, en misschien dan gewoon een uitwendige echo!

Ik voel me verder prima. Zelfs een beetje meer puf dan aan het begin van de week.

@Monique, ik heb je verhaal over Luca met tranen in mijn ogen gelezen. Dit moet voor jou helemaal een spannende tijd zijn! Ik wens jullie heel veel geluk.
xx Laura

quote: 75Laura reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('16-05-2008 14:35:02'));

@Monique, ik heb je verhaal over Luca met tranen in mijn ogen gelezen. Dit moet voor jou helemaal een spannende tijd zijn! Ik wens jullie heel veel geluk.
xx Laura

Lieve Laura!

Ja, het is super spannend! Maar mijn eerste zwangerschap was ook een en al onzekerheid vanaf de 20 weken echo. Ik wil dus proberen nu echt wat meer te gaan genieten. Bij ons weet iedereen al dat ik zwanger ben, staat ook gewoon bij Luca* op de site. Ik heb zoiets van: als het mis gaat, dan is het ook heel fijn als er mensen voor je zijn. Waarschijnlijk rond week 9 de eerste echo, ben heel benieuwd.

Voel me verder nog goed en jij?

LIefs Monique

Hoi iedereen

Ik vraag me iets af, ik heb 3 juni mijn eerste afspraak bij de VK. En ik hoor verschillende het erover hebben dat ze al bij de eerste keer een ego krijgen, maar ik heb daar niks over gehoord namelijk. Hoe zit dit nu eigenlijk?

Voor de rest gaat het heel goed met me, ben afgelopen week wel wat misselijk geweest, maar dat kwam ook mede door mijn werk, zat namelijk in de nacht. Dit was gelukkig nu voor de laatste keer want ik heb het op mijn werk aangegeven dat ik dit nu niet meer doe.

Groetjes Thammeke

P.S zijn hier ook mama's in spe die uit de omgeving  Breda komen?

Hoi!

Als eerste iedereen gefeliciteerd die er zwanger is!!
Ik ben ook in januari 2009 uitgeteld. Wrs rond 9 januari. Mijn cyclussen verschillen nog wel eens, zodoende.
Ik ben via Clomid zwanger geraakt en we zijn helemaal happy! Afgelopen zondag getest en ... 2 streepjes!! Vanmorgen weer opnieuw getest.... en ja hoor, alle 2 waren ze er nog!!
Dinsdag heb ik een afspraak met mijn gyn. wrs dat hij dan ook wel een echo maakt. Ik zou dan 6 wk en 3 dg zwanger zijn. Ik hoop dat we het je dan kunnen horen. Dat geeft toch wat verlichting, want ik heb erg veel last van zenuwen in mijn buik.
Een half uurtje geleden had ik nog gigantische maagkrampen. En moet nu de hele tijd windjes laten...  Herkent iemand dit?
Het is ook allemaal zo spannend!

Ik hoop zo een beetje met meedere personen te kwekken die in het zelfde schuitje zitten

Groetjes

Hallo allemaal,

Allereerst  iedereen van harte gefeliciteerd!!

Ook ik kom me melden als aanstaande januari mama...
Waarschijnlijk uitgerekend op 8 januari, dus nu 6 weken en 1 dag.

Voel me redelijk goed heel af en toe met vlagen wat misselijk en ben helaas heel angstig, dit i.v.m. missed abortion op 6 maart 2008...

Heb al een dochter Evi  van bijna 21 maanden en 2 zoontjes Nick* en Noah* die helaas een paar uurtjes na de geboorte zijn overleden.(28-08-05)

Hopelijk hebben we snel ons eigen januari forum!
Ik zie er naar uit om lekker over onze bolle buiken te kunnen kletsen....

Veel liefs Wanda

Hoihoi,

Wanda ik zie dat je ook al het nodige te verwerken hebt gehad, hopelijk gaat het deze zwangerschap wel goed. Altijd positief blijven hoor!!!
wat leuk zoveel zwangeren, hopelijk krijgen we snel een eigen januari forum.

Met 6 weken kun je niet altijd het hartje horen, vaak zie je het wel kloppen. (heb namelijk met mijn vorige zw ook toen een echo gehad, hoorde niets maar zag het wel kloppen.) Je ziet dan ook namelijk nog niet echt n kindje. Je ziet eenm soort rijstkorrel wat klopt.

Met 9 weken krijg je wel een uitwendige echo. (dit kan vanaf 8 weken heeft de vk me verteld)

groetjes M

Terug
Bovenaan