A
Anoniem
Guest
wij zijn vandaag langs de huisarts geweest, A om te vertellen dat we zwanger zijn, en B ik hoopte op bevestiging zodat mijn onzekerheid of het allemaal wel écht waar is zou worden weg nomen. Maar de huisarts vond de 4 positieve thuistesten wel voldoende bewijs, verder heeft ze een beetje advies gegeven en dat was het wel zo`n beetje. We mogen 13 juni een echo laten maken, dan ben ik zo`n week 0f 10, dit omdat mijn man een aangeboren hartafwijking heeft, en ik toch wel vóór die 20 weken wil weten hoe het gaat met onze kleine spruit. Volgende week maar es de verloskundige partijk bellen, hopelijk kan die nog wat twijfel weg nemen.
Me vandaag op opgegeven voor moeders voor moeders, en me aangemeld voor het een en ander.
Merkte vandaag trouwens dat ik allemaal kleine puntjes op mijn tepels heb gekregen, die zaten er altijd wel maar ze zijn nu duidelijker zicht en voelbaar. Verder ben ik ook wel al wat dikker mijn strakke skinny broeken kan ik voorlopig niet meer aan, ik ben nu pas 5 weken en 4 dagen zwanger, kan het dan al zo zijn dat ik nu misschien al aan een andere bh en grotere maat broek moet gaan denken???
X
Me vandaag op opgegeven voor moeders voor moeders, en me aangemeld voor het een en ander.
Merkte vandaag trouwens dat ik allemaal kleine puntjes op mijn tepels heb gekregen, die zaten er altijd wel maar ze zijn nu duidelijker zicht en voelbaar. Verder ben ik ook wel al wat dikker mijn strakke skinny broeken kan ik voorlopig niet meer aan, ik ben nu pas 5 weken en 4 dagen zwanger, kan het dan al zo zijn dat ik nu misschien al aan een andere bh en grotere maat broek moet gaan denken???
X