wie krijgt er ook een kindje in januari 2009

wij zijn vandaag langs de huisarts geweest, A om te vertellen dat we zwanger zijn, en B ik hoopte op bevestiging zodat mijn onzekerheid of het allemaal wel écht waar is zou worden weg nomen. Maar de huisarts vond de 4 positieve thuistesten wel voldoende bewijs, verder heeft ze een beetje advies gegeven en dat was het wel zo`n beetje. We mogen 13 juni een echo laten maken, dan ben ik zo`n week 0f 10, dit omdat mijn man een aangeboren hartafwijking heeft, en ik toch wel vóór die 20 weken wil weten hoe het gaat met onze kleine spruit. Volgende week maar es de verloskundige partijk bellen, hopelijk kan die nog wat twijfel weg nemen.

Me vandaag op opgegeven voor moeders voor moeders, en me aangemeld voor het een en ander.

Merkte vandaag trouwens dat ik allemaal kleine puntjes op mijn tepels heb gekregen, die zaten er altijd wel maar ze zijn nu duidelijker zicht en voelbaar. Verder ben ik ook wel al wat dikker   mijn strakke skinny broeken kan ik voorlopig niet meer aan, ik ben nu pas 5 weken en 4 dagen zwanger, kan het dan al zo zijn dat ik nu misschien al aan een andere bh en grotere maat broek moet gaan denken???

X

Hoi hoi, Ik ben ook in januari utigerekent de 17e als alles goed gaat natuurlijk het is allemaal nog zo pril ik vind het een hele spannende tijd.
Ik ben nu 31 en heb al een zoontje van 1,5 jaar en nu zwanger van de tweede het was compleet een verrassing omdat we met ons zoontje 8 jaar bezig zijn geweest met zwanger worden en uiteindelijk met de 10e iui inseminatie, zwanger ben geworden. We vinden het super leuk maar ook een beetje eng omdat er toch nog van alles mis kan gaan de eerste 3 maanden dus ik ben heel onzeker maar na die 3maanden ga ik er super van genieten....

Hallo allemaal
Hier nog een januari moeder. Ben 4 januari uitgerekend van de derde.
We hebben twee zoontjes van bijna 4 en 2 (30 en 31 mei zijn ze jarig)
Voel me goed alleen de late diensten op mijn werk vallen me zwaar.
Ik ben 30 en werk als verpleegkundige in het ziekenhuis.
Ik wens iedereen een voorspoedige zwangerschap en een mooie zoon of dochter in januari 2009. Wat klinkt dat nog ver weg zeg.

Groeten Anne

Hoi allemaal!

Heb net dit forum ontdekt, en wil graag met jullie meeschrijven!
Ik ben nu 6,5 week zwanger van mijn 2e kindje. Mijn oudste zoontje is vandaag precies 11 maanden. Als het goed is krijgt hij rond 9 januari een broertje of zusje erbij. Op 10 juni krijg ik de eerste echo, heb er nu al zin in.

Vandaag is moeders voor moeders langsgeweest, en ookal was mijn eigen test al positief en voel ik me zwanger...toch een opluchting als hun test ook positief is...stom he. Had ik de vorige keer ook al. Kennen jullie dit?

Voel me behoorlijk moe de hele tijd, terwijl ik veel slaap. Maar dat is ook het enige waar ik last van heb gelukkig. De vorige zwangerschap ben ik niet misselijk geweest, en hopelijk blijft het nu ook zo.

Groetjes Jochebed

hoi
fotograafje heeft mijn tekst al gegeven
heb een zoontje van 14,5 maand
en ben ook terug zwanger ook nog maar 2of 3 weken denk ik

Groetje

hoi meiden ik wil hier ff komen melden dat ik weer vertrek. gister begon het bloeden en vanochtend ben ik zelfs flauwgevallen. heb een miskraam gehad. heel erg vervelend en best wel heftig. vooral omdat ik zelfs dus van mn graatje ging....
Ik wil jullie allemaal heel veel geluk verder wensen ... en hopelijk gaat het bij jullie allemaal goed.
Ik was 6weken... Niet leuk dit maar het komt er wel goed uit nu dat lucht weer op... lieve meiden..veel geluk en hopelijk totgauw... ik geef nu mn lichaam ff rust maar hoop dat het daarna toch wel een keer wel goed gaat komen. scheelt wel dat we al zoontje hebben... de lieve schat. daar heb ik afleiding van... dus we genieten nogwel ondanks de klap..
Liefs en knuff van mij

Ach jee, wat een verdrietig nieuws! Heel veel sterkte om dit te verwerken.
Doe rustig aan en geef je knul nog maar eens een lekker dikke knuffel.

hoi

Ik moet ff wat kwijt. Ik ben  gisteren naar de gyn. geweest. Er zat een vruchtzakje in mijn baarmoeder, maar we konden nog niet zien of er een vruchtje in zat. De gyn. zei wel dat het wrs nog te vroeg was. Daarom moet ik volgende week dinsdag terugkomen voor een nwe inwendige echo. Nu ben ik zo zenuwachtig of er wel een vruchtje in zit en bang ben dat het mis gaat, dat ik er gewoon buikpijn van krijgt. Dan weer in de maag, buikpijn ook wel ongipijn in de buik en af en toe zeurende pijn onderin de buik. Onderin is vaak 's avonds dat ik in bed lig. Kan iemand mij een advies geven of is er iemand die hetzelfde heeft mee gemaakt? Stel dat je een bloeding krijgt, na een buikpijn of zo, hoe lang duurt het dan voor je een bloeding krijgt??
Ik hoop toch zo dat het allemaal goed zit  Een week is dan erg lang!

Groetjes loon

Terug
Bovenaan